Arkadaşlarım diyor güvenme siz ne düşünüyorsunuz ne olabilir sizce?

Sevgilimle ayrıydık. Sevgilim arkadaş gibi konuşmuş kızla. Sonra biz barıştık ama o kız buna yazmış tekrar. Kısa konuşmuş uzatmamış. Bir buçuk saat kısa mı bilmiyorum da. Sonra sevgilim tekrar gidip kıza yazmış nasılsın diye sebebi de morali bozuk diye. Hatırı varmış ondan yapmış öyle diyor.
Arkadaşlarım diyor güvenme siz ne düşünüyorsunuz ne olabilir sizce?
Cevapla