Böyle erkeklere ne diyelim😣?

9 aydır görücü usulü ile tanıştım erkek arkadaşımla. Ben muhafazakar bir kızım Hiçbir erkek eli elime degmedi tokalaşmadım bile kimseyle ama görücü usulü ile tanıştığım kişiye çok aşık oldum Karşı koyamadım ve seni hiç bırakmayacağım sözü verdi yakınlaştık birkaç defa Bana her zaman sen benim eşimsin derdi Biz Evleneceğiz derdi Ama bir gün çekip gitti hiç bir şey yokken ortada Bir daha da dönmedi. Ben de artık onu istemiyorum zaten. Ama çok ağırıma gidiyor Keşke bana elini sürmeseydi Ona da söyledim zaten Daha önce hiç olmadı diye böyle. Ortada bıraktı Şimdi her zaman aklıma geliyor çok üzülüyorum bu yaptıklarıma ama onun yaptığı ne?

Böyle erkeklere ne diyelim😣?
Cevapla