Bunları diyen erkeğe ne yapmalı ya 😔?

40-50 gün anca oldu konuşmaya başlayalı, tüm ilk adımları hep ben attım. Kendisi 22 yaşında, birkaç ay kirası birikmiş ödeyememiş sahibi çıkarmış sanırım maddi sorunları var gibi. Ben tam olarak kendimi toplamadan böyle bir şeye adım atmak istemiyorum dedi bana aynen. Unutmaya çalış dedi, canın yansın da istemiyorum tek kelimem sana ne kadar etki ediyordur bilmiyorum, farkında olarak söylüyorum ki ben kimseyi isteyerek ya da istemeyerek incitmek istemiyorum dedi ilk kez böyle bir erkek gördüm ya son bi sene kaldı üni bitmesine bir de ya 😣 ama yüz yüzerken de güler yüzlü konuşup ediyor ona göre normal böyle şeyler galiba anlamadım hiç... Akışına mı bırakayım peşinden mı gideyim of

Bunları diyen erkeğe ne yapmalı ya 😔?
Cevapla