Uzun ilişki sonrası hayatınıza tekrar birini almak için ne kadar beklerdiniz?

neredeyse 4 yıllık ilişkim 5-6 ay kadar önce bitti. Aldatma vs yüzünden değil normal bitirelim dedik bitirdik. Büyük kavgalarla da ayrılmadık. ama bitti yani sanmıyorum barışırız

İş yerindekiler doğal olarak biliyordu onu. Çünkü çiçek yolluyordu, görmeye geliyordu, bazen beni o alıyordu filan... Haliyle bittiği de çabucak yayıldı... Yerin kulağı var insanların da ağzının ayarı yok 😂😂 yemekhanedeki abla bile duymuş nereden duyduysa "senin sarı oğlan yok mu artık" diyor deli midir nedir... hayır sen benim sarı oğlanı nereden tanıyon abla diyemedim tabii

Neyseee... Çalıştığım şubeden değil başka bi şube hatta başka bir binadan bir beyefendi geçtiğimiz gün öğle arası bahçede yanıma geldi. Tanıyorum kendisini beraber sık sık iş yapıyoruz. birimlerimiz birbirine bağlı yani. sohbetimiz vardı yani önceden. Nasılsın falan filan faslı geçti ve beni kahve içeye davet etti pazar günü için. Bilmiyorum neden kabul ettim. 4-5 gün olacak ara ara yazışıyoruz öğle arası konuşuyoruz filan. aslında istemiyorum yani hoş adam ama bilmiyorum... sanırım uzun ilişki sonrası ilgi eksikliği boşluğu yaşıyorum (beni yargılayabilirsiniz sorun değil😅)

şimdi öncelikle ne yapacağımı bilmiyorum. Akışına bırakmak istiyorum ama kontrolüm altında aksın mümkünse. Şuanlık herhangi bir teklifte bulunmadı (yani seni daha yakından tanımak isterim vs gibisinden) ama hislerimde yanılacağımı sanmıyorum. ne yapacağımı bilmiyorum. soğuk yapasım geliyor ama konuşmakta istiyorum...

sadece yazmak istedim. Ufaktan bi akıl alayım dedim buradakilerden.. ne kadar doğru bir karar bilmem

Not: iş yerindekilerin ne düşüneceğini pek umursamıyorum. Teşekkürler

Güncellemeler
1 yıl
merak eden olursa diye ben 30 yaşındayım onun yaşını bilmiyorum aslıında ama en fazla 35tir bence.
Uzun ilişki sonrası hayatınıza tekrar birini almak için ne kadar beklerdiniz?
Cevapla