neredeyse 4 yıllık ilişkim 5-6 ay kadar önce bitti. Aldatma vs yüzünden değil normal bitirelim dedik bitirdik. Büyük kavgalarla da ayrılmadık. ama bitti yani sanmıyorum barışırız
İş yerindekiler doğal olarak biliyordu onu. Çünkü çiçek yolluyordu, görmeye geliyordu, bazen beni o alıyordu filan... Haliyle bittiği de çabucak yayıldı... Yerin kulağı var insanların da ağzının ayarı yok 😂😂 yemekhanedeki abla bile duymuş nereden duyduysa "senin sarı oğlan yok mu artık" diyor deli midir nedir... hayır sen benim sarı oğlanı nereden tanıyon abla diyemedim tabii
Neyseee... Çalıştığım şubeden değil başka bi şube hatta başka bir binadan bir beyefendi geçtiğimiz gün öğle arası bahçede yanıma geldi. Tanıyorum kendisini beraber sık sık iş yapıyoruz. birimlerimiz birbirine bağlı yani. sohbetimiz vardı yani önceden. Nasılsın falan filan faslı geçti ve beni kahve içeye davet etti pazar günü için. Bilmiyorum neden kabul ettim. 4-5 gün olacak ara ara yazışıyoruz öğle arası konuşuyoruz filan. aslında istemiyorum yani hoş adam ama bilmiyorum... sanırım uzun ilişki sonrası ilgi eksikliği boşluğu yaşıyorum (beni yargılayabilirsiniz sorun değil😅)
şimdi öncelikle ne yapacağımı bilmiyorum. Akışına bırakmak istiyorum ama kontrolüm altında aksın mümkünse. Şuanlık herhangi bir teklifte bulunmadı (yani seni daha yakından tanımak isterim vs gibisinden) ama hislerimde yanılacağımı sanmıyorum. ne yapacağımı bilmiyorum. soğuk yapasım geliyor ama konuşmakta istiyorum...
sadece yazmak istedim. Ufaktan bi akıl alayım dedim buradakilerden.. ne kadar doğru bir karar bilmem
Not: iş yerindekilerin ne düşüneceğini pek umursamıyorum. Teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence doğru bir karar almışsın. Tamamiyle kendi önüne bakmalısın. Biliyorum şu an içinden bir nebze hala ona ait hissediyorsun kendini ama belirsizlik kadar, içten içe ufak beklentiler kadar hiç bir şey sömüremez insanı. Akışına bırak. Muhtemelen ilgi açlığın var zaten ama böylesi daha iyi olur. Diğer türlü tamamiyle kopamayacaksın ezten. Ve o senden önce mutlu bir ilişkiye başlarsa kıskanıp kendini sorgulayabilirsin. Kahve içiyorsunuz diye zaten aşık olacan diye bir durumda yok. Keyfini çıkar derim...
ilgi açlığı kısmına kahkaha attım...
teşekkür ederim yorumun için
:D:D Rica ederimmm. Kötü anlamda demediğimi anlamışsındır diye umuyorum ehehe Hakkında hayırlısı olsun inş...
yok anladım demek istediğini ben.
4 yıldır gerçekten sevildim Allah razı olsun eski sevgilimden😂😂
İnsan bi boşluğa düşüyor haliyle. ilk 2 ay haftasonu yalnız kalınca ne yapacağımı algılamaya çalışarak geçirdim filan.. endişem de bu yüzden zaten. bu açığı mı kapatmaya çalışıyorum yoksa ona karşı bir şeyler hissediyor muyum emin olmam lazım... böyle yazınca da kendimi kötü hissettim şimdi. Adamın hayatına yazık edecem gibi oldu.. neyse duygularımı önüme alıp konuşurum bi... halledicem bu durumu
Halledersin seeen. Kahve içiyorsunuz diye duygularıyla oynamazsın kimsenin. Tanışma flortleşme aşaması bu, hem belki sen hoşlanacaksın o hoşlanmayacak. Ya da tam tersi kim bilir? Bir kaç kez kahve içmeden hiç kimse bilemez bence :D
evet o da var. .. Ne abarttıysam. belki hiçbir hissi bilene yok sadece kahveydi. İki insan normal arkadaş olarak kahve içebilir.. yani soru hakkımı boşa harcamış bile olabilirim haahahahah
paslanmışım tamam mı.. napıyım.. unutmuşum bu tarz işleri😂😂
Hahaha :D anı yaşa çokta şey etme kafanda ya :D Bİr kahve içmekten hiç bir şey kaybetmezsin he hee
Yemin ederim eski sevgilim yazdı sandım yazıyı. Boşuna buluşma dünyanın en iyi erkeği bile olsa sağlıklı bişey olmaz hatta o boşlukta yanlış cinselliklerde yaşayabilirsin
Şey beni ekler misin bu konuda konuşalım mı gerçekten hiçbir amacım yok ama seninle aynı şeyleri yaşadım ilişki olarak. Şuanda da o boşluğu gidermek için bu siteyi kullanıyorum.
cinselliğin doğrusu yanlışı ne tam olarak anlayamadım aslında.
İlkim o olmayacak olursa.. ama demek istediğin şey "adamla yüz yüzesin iş yapıyorsunuz bir şeyler olup sonra yürümezse iş hayatında sana sıkıntı olur" demekse... evet o kısma kadar bende düşündüm.. yani işin içine cinselliği katmamıştım gerçi. İş arkadaşım sonuçta olmazsa sonra ne olacak diye düşündüm ben😅
Cisnellik dediğim pişman olacağın şeyler. 1-2 buluşur bişey yaşarsın sonra sizden hiçbir şey olmaz pişman olursun. Sen diğer kızlar gibi boş ver diyemezsin sadakatlisin tek eşliliğe alışıksin.
yani daha sadece 1 defa kahve içtik, arada mesajlaşıyoruz ve sadece öğle araları takılıyoruz bence işin o aşamasını düşünmek için erken. eğer bir gün akşam yemeğine davet ederse o zaman kendime
"Kendine hakim ol ve adamı sakın öpme!" tarzında bir uyarıda bulunurum... Belki abartıyorum bana karşı hisleri bilene yok ne biliyim saçmalıyor bile olabilirim... Bilmiyorum.
Aslında bu yeni kişiyi değilde eski ilişkini konuşmak istiyorum senle. Beni ekleyebilir misin ya da yazabilir misin
Olur mu hocam bekliyorum sizi