Sözlümden ayrıldım herkes çok üzgün vicdan azabı çekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum?

Çocuk o kadar iyi biri ki ama bir türlü sevemedim elimden geleni yaptım sevmek için olmadı bende ilerde ikimizi de mutsuz etmemek için ayrılmak zorunda kaldım annem babam çok uzgun herkes çok üzülüyor aşırı vicdan azabı çekiyorum neden böyle oldu bir türlü anlamadım 🥹
Sözlümden ayrıldım herkes çok üzgün vicdan azabı çekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla