Efendi iyi erkeklere kızların adım atması gerekmez mi?

Çapkın erkekler zaten aldatıyor çünkü kızlara karşı rahatlar ama biraz böyle kendi halinde utangaç erkekler zaten kız açlığı çekiyor öyle biri bulduğunu bırakmaz aldatmaz asla o yüzden kızların artık böyle erkeklere yönelmesi hatta adım atması gerekmez mi? Kızlarla arası iyi olan bir erkeğin zaten hiçbir kıza bir bağlılığı olmaz

Efendi iyi erkeklere kızların adım atması gerekmez mi?
Cevapla