Özünde efendi, ama dışarıdan bakıldığında serseri gibi görünen; inançlı, ama fazla ibadet etmeyen, küpe takmasa bile 1 kulağı delik olan, 6 tane kalıcı dövmesi olan, alkol ve puff kullanan bir erkeğe bakacak olan kızlar düzgün, efendi mi olur, yoksa şımarık, bozuk mu olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Düzgün, efendi bir kız böyle bir erkeğe bakar mı?
Böyle bir erkeğe bakacak olan kızlar düzgün, efendi mi olur, yoksa şımarık mı olur?
Benim fikrim öncellikle dış görünüşe göre yani önyargı ile yaklaşmam onun kalbi önemli benim için zaten serseri tipli olan da içi de serseri olur ki neyse o bence bir insan kendi gibi birine bakar zaten.
Yani aslında içimde her türlü şey var. Aslında küçükken kendimi bu yaşlarda serseri, dövmeli, küpeli, saçları boyalı biri olarak hayal ediyordum; ama sonra biraz ailemin zoruyla efendi biri olarak yaşadım. Şu anda ise içimde hem efendilik, hem de biraz serserilik var. Ama efendilik yönüm daha ağır basıyor.
Brom sen zaten tarih öğretmenine benziyorsun çok marjinal bir tipin mi var sanıyorsun temiz bir kızı bul nikah kıy çocuk ver eline çok büyütme yaşında ilerlemiş belli
Ama sanırım o kadar büyük gösteriyor olmam işime yarar, çünkü 19-21 yaş arası kızlardan hoşlanıyorum ve bildiğim kadarıyla kızlar da kendilerinden yaşça büyük erkeklerden hoşlanıyor. 😂
Lan ilerle milyon doların olsa KS de o bana bakar mı bu bana kadar mı siye başlık mı açarsın git bir işe gir ailenin evinde yaşıyorsun 24 yaşına gelmişsin evin elektrik su faturasını öde
ve sen benim iyiliğimi de istesen, kötülüğümü de istesen bu benim zerre kadar UMRUMDA OLMAZ; çünkü sen benim için hiçbir anlam ifade etmiyorsun. Kalkmış burada benimle 40 yıllık ahbabım gibi konuşuyorsun...
Başlarım şimdi sana. Hakkımda bu kadar rahat eleştiri yapabilmen için akrabam veya en kötü ihtimalle yakın arkadaşım falan olman gerekir. Oysaki ben seni tanımıyorum bile. Bir de kalkmış bana adımla hitap ediyor...
Bulutların üzerinde yaşıyorsun çünkü Ömer kendine iki tane tokat çak soğuk duşa gir birkaçta şınav çek biraz nabzın yükselsin sonra oturup bir mantıklı düşün şu kendi yazdığın şeyi oku sence doğru yolda mısın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benim fikrim öncellikle dış görünüşe göre yani önyargı ile yaklaşmam onun kalbi önemli benim için zaten serseri tipli olan da içi de serseri olur ki neyse o bence bir insan kendi gibi birine bakar zaten.
Yani bana düzgün, edepli kızlar bakmaz mı?
İçin ne ise dış görünüşüne yansıt bence bilemiyorum ki artık bu devirde kim kime bakar şaşırdık kaldık
Yani aslında içimde her türlü şey var. Aslında küçükken kendimi bu yaşlarda serseri, dövmeli, küpeli, saçları boyalı biri olarak hayal ediyordum; ama sonra biraz ailemin zoruyla efendi biri olarak yaşadım. Şu anda ise içimde hem efendilik, hem de biraz serserilik var. Ama efendilik yönüm daha ağır basıyor.
Eğer bu erkeğe bakan kız türbanlıysa arkanıza bakmadan KAÇIN
Niye?
Ön kaporta motor akşamları sağlam arkası pert oluyor aklının alamayacağı adamlar arkadan girmiştir ona
Peki sence bana bakacak olan kızlar düzgün, efendi mi olur, yoksa şımarık mı olur?
Brom sen zaten tarih öğretmenine benziyorsun çok marjinal bir tipin mi var sanıyorsun temiz bir kızı bul nikah kıy çocuk ver eline çok büyütme yaşında ilerlemiş belli
Ne diyorsun be kardeşim? 😂
Benim nerem Tarih öğretmenine benziyor? 😁
Ayrıca karşıma gerçekten seveceğim biri çıkmadığı sürece normal bir şekilde evlenmek, çocuk yapmak, yuva kurmak gibi hayallerim yok.
ve yaşım da henüz 24, yani bence o kadar ilerlemiş sayılmaz.
Vallahi fotoğrafta 34 gözüküyor baba sana ne yaşattılarsa bu hale geldin
Ne yaptın be kardeşim? Ben sana " Vur " bile demedim, ama sen resmen beni öldürdün... 😂
Ama sanırım o kadar büyük gösteriyor olmam işime yarar, çünkü 19-21 yaş arası kızlardan hoşlanıyorum ve bildiğim kadarıyla kızlar da kendilerinden yaşça büyük erkeklerden hoşlanıyor. 😂
Baba yaşça büyük erkeklerden hoşlandıkları doğru ama yaşça büyük milyoner erkeklerden hoşlanıyorlar sende var mı dolardan milyonluklar
Çok şükür, o sıkıntı değil kardeşim. 😂
Lan ilerle milyon doların olsa KS de o bana bakar mı bu bana kadar mı siye başlık mı açarsın git bir işe gir ailenin evinde yaşıyorsun 24 yaşına gelmişsin evin elektrik su faturasını öde
Sen ne diyorsun be? Parayı veren babam, o bir şey demiyorsa sana b. K yemek düşer...
Özür dilerim, ama sen de haddini aştın.
Gerçekler neden bu kadar sinirlendirdi seni Ömer ben senin kötülüğünü mü düşünüyorum sence
Gerçekler olabilir, ama her gerçeği söylemek herkesin haddine değildir. Ayrıca sen kimsin ki? Bana ne diye adımla hitap ediyorsun?
ve sen benim iyiliğimi de istesen, kötülüğümü de istesen bu benim zerre kadar UMRUMDA OLMAZ; çünkü sen benim için hiçbir anlam ifade etmiyorsun. Kalkmış burada benimle 40 yıllık ahbabım gibi konuşuyorsun...
Söz konusu paraysa ELHAMDÜLİLLAH, PARAMIZ VAR. BU PARA İSTER BENİM OLSUN, İSTER BABAMIN. SONUÇTA PARAMIZ VAR. Allah olmayanlara da versin...
Ömer sen beni sevmiysen
Sen kimsin kim?
Başlarım şimdi sana. Hakkımda bu kadar rahat eleştiri yapabilmen için akrabam veya en kötü ihtimalle yakın arkadaşım falan olman gerekir. Oysaki ben seni tanımıyorum bile. Bir de kalkmış bana adımla hitap ediyor...
Bulutların üzerinde yaşıyorsun çünkü Ömer kendine iki tane tokat çak soğuk duşa gir birkaçta şınav çek biraz nabzın yükselsin sonra oturup bir mantıklı düşün şu kendi yazdığın şeyi oku sence doğru yolda mısın
Benim nasıl yaşadığımdan, nasıl bir yolda olduğumdan sana ne be?
Sen kendini ne sanıyorsun?
Normalde hiç kimseyle böyle saygısızca konuşmam, ama gerçekten haddini aştın.