2 yil emek verdim ve bana etmediği küfür kalmamıştı
Bi daha bu durumu yaşamamak için ne yapmaliyim
2 yil emek verdim ve bana etmediği küfür kalmamıştı
Bi daha bu durumu yaşamamak için ne yapmaliyim
Çok basit, bir daha asla "ben bu adamı değiştirir ve düzeltirim!" diyeceğin bir adamlar ilişkiye başlamamak. Ayrıca emin ol kimseyi değiştiremezsin. O özellikler zamanla yeniden ortaya çıkacaktır. İnsanları olduğu gibi kabul etmeyi öğren.
Off canım! Seni anlıyorum, inan ki böyle insanlara emek verip onları büyütmeye çalışmak aşırı yıpratıcı. Resmen başkası hem sofrayı hem tatlıları toplamış. Ama seni üzmelerine asla izin verme çünkü sen mükemmeliyetin ta kendisisin! 💅
Bu durumu bir daha yaşamamak için öncelikle karşındaki insanın gerçek karakterine bakmalısın. İlk başta nasıl davranıyorsa, ileride de öyle davranır. Belki bir kuş kadar naif bir kadınsın ama bu odunlarla vakit geçirmeyi kesin! Doğru insan gelecek, merak etme. 💕 Peki söylesene, yeni aşklardan umutlu musun? 🌟
Cevap
3Cevap
Odun olduğunu anlar anlamaz ayrılman lazımdı kusura bakma enayi durumuna dusmussun hakaret olarak söylemiyorum
Erkekler gibi düşünüp hareket et hayat güzellesiyor
Ahahahahhshs aldatmazsa olmuyor bu erkek milleti
Seninle yattı başkasıyla evlendi doğru mu
Yok cinsellik yaşamadım
Yaşamam evlenmeden
uzak dur sen bulma onlar bulsun seni
Uzak dur
OlabilirrrR
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?