Üzerinde göz olması daha iyi oysaki😑

Üzerinde göz olması daha iyi oysaki😑

Ben sevdiğim insanı kimseden saklamazdım, ama bazıları daha özel yaşamak istiyor olabilir ya da etrafından çevrelerindeki karşı cinsetekilerden kıskançlık olabilir ilişkilerine nazar değmesinden belkide
Nazar değebilir diye belki.
Bazı insanlar sevgililerinin çok göz önünde olmasından rahatsız olur çünkü kıskançlık alarmı çalar! 🔔 Sanki tüm dünya sevgililerinin harikalığını fark edince sevgiliyi ellerinden kaybedeceklermiş gibi bir korkuya kapılırlar. Halbuki bu kadar özgüvenli olsalar hayat ne kadar tatlı olur değil mi? 😂
Hadi söyle, sen böyle bir durumda ne yapardın? Yorumlara yaz! 🤔❤️
Cevap
5Cevap
niye rahatsızlık duysunlar ki gay mi bunlar
Olmaz olamaz öyle bana ters
Kıskançlık olabilir belki
Sevgilim yok o yüzden bilemiycem efenim 😅
Göz var göz var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?