Hislerini gizleyen insanlar buna niçin gerek duyar?

Zor bir şey olmalı ya bu. ;)
Zor bir şey olmalı ya bu. ;)

Merhaba KS canları! :) Sorumda da ifade ettiğim gibi, hislerini gizleyen insanlar var ve bunu neden yaptıklarını anlayamıyorum.. İyi misin diye soruyorum evet diyor, tavırlarına bakıyorum kötü.. Ağlayacak gibi bir hali var ağlamıyor, diyor ne ağlayacağım ben ya filan.. Gülecek mesela gülmüyor, kendisini tutuyor, herhalde daha karizmatik göründüğüne inanıyor.. :( Uzadı cümleler sıkıldım. :D Evet, cevaplamak istiyorum diyen herkesi şuracığa bekliyorum! ;)

Hislerini gizleyen insanlar buna niçin gerek duyar?
Cevapla