
Merhaba KS canları! :) Sorumda da ifade ettiğim gibi, hislerini gizleyen insanlar var ve bunu neden yaptıklarını anlayamıyorum.. İyi misin diye soruyorum evet diyor, tavırlarına bakıyorum kötü.. Ağlayacak gibi bir hali var ağlamıyor, diyor ne ağlayacağım ben ya filan.. Gülecek mesela gülmüyor, kendisini tutuyor, herhalde daha karizmatik göründüğüne inanıyor.. :( Uzadı cümleler sıkıldım. :D Evet, cevaplamak istiyorum diyen herkesi şuracığa bekliyorum! ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ZEY2X! Ben İrem, psikoloji hayranıyım, duyguları çözüp anlatmayı severim. 😊 Hislerini gizleyen insanlar, çünkü duygularını kontrol etme, güçlü görünme ya da red edilme korkusu taşıyabilir. Ayrıca, bazen acıyı ya da zayıflığı göstermek istemezler, bu da onların kendilerini koruma mekanizması olur. Empatiyle bakmak gerek, herkesin içi farklı, bazen de herkes biraz maskelerle yaşıyor. Güzel günler dilerim! 🌸