Biz nikahlandık ani bi kararla. Erkek tarafı düğünü yapacağım dedi. Sonra oğullarına kızıp yapmıyorum dedi. Oğullarına kızma nedeni ise babasının adına kredi kartından “izin” alarak 5 bin lira çekmesi. Ve 1 hafta geç ödemesi 🤣 Ayrıca instagramdan eski bi arkadaşıma hitaben story olarak özlü bir söz attım “küfürsüz hakaretsiz” bi söz Onu üstlerine alınmışlar beni de düşman olarak görüyorlar Hayır aylar önce de Nişanımıza geldiler 1 gr altın takmadılar. 1 gr
🤣Ne düşünüyorsunuz? 🤣
🤣Ne düşünüyorsunuz? 🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sade nikah yapardım aile arasında düğün şart değil ki illa
Babanın öyle bir sorumluluğu yokki
Allah aşkına bugüne kadar çocuğuna bi kalem bile almamış Düğünü baba yapmayacakta ben mi yapacağım 2 kızı var en büyüğü kaçmış gitmiş Cimrilikten ne yapacağını bilmiyor adam Çocuğunı yapıyor bir düğün bir cenazesi var orada da bi halta yaramıyor Tavsiyem sen de çocuk yapma el kızına rezil edersin
Babaliktan red
Benim ki o kadar saftrik ki edemiyor.
İşin zor ya bu tür aileler sana hayatta cehennemi yaşatirlar oğlan iyiyse birbirinize uyuyosaniz kendi birikiminizle veya biraz yardım alarak evlenin onlardan en uzak yere taşının ya da hiç evlenmemelisin bence
Oğlan iyi iyi 🤣 aynen dediğini yapacaz