Arkadaslar sevgilim çok fazla romantik, ben odunum, ne yapayım?

Erkek arkadaşımla yaşıtız, aynı üniversitedeyiz, gayet iyi anlaşıyoruz fakat genelde o çok fazla romantik bende bir o kadar odun birisiyim, çok iyi bir insan ama romantik olduğunda cevap verirken zorlanıyorum, bu defa trip yiyorum, ne olursunuz tavsiye verin yoksa eski sevgilimi unutamadığımı zannedecek, halbuki hiçbir alakası yok.
Arkadaslar sevgilim çok fazla romantik, ben odunum, ne yapayım?
Cevapla