Yakışıklıyım ama sevgilim olmuyor ne yapabilirim?

Arkadaşlar tıp olarak ortalamanın baya bir üstündeyim ama sevgilim olmuyor.Kendini beğenmiş , egosu yüksek , ukala vs. değilim , sevdğim kız için ölüme giderim ve ondan başkası bana haram olur ama nedense bulamıyorum kendime bulduklarımda egon yüksek , senin peşindekilerle uğraşamam vs diyip gittiler.
Yakışıklıyım ama sevgilim olmuyor ne yapabilirim?
Cevapla