Eskı eşimin korkaklığı?

Eskı esım dünyalarca ıftıra atıp kendını haklı cikartmak ve boşanmak için her yolu denedı ve bosandık bır tane çocuğumuz var olan çocuğa oluyor tabı ve halıyle bayada etkilendi yarın pedagog randevusu var ilk kez gıdecez bende eskı eşe mesaj ettim çocuk ıcın gel dıye ilk tamam dedı sonra geri cayma ya başladı yok çalışıyorum yok sen götür vs falan halıyle o kadar iftiradan ve bende 4 tane abı olunca tırsıyor sıkıysa tek gel bende tek gıdecem hastaneye dedım bu seferde çocuğun randevusu 10 da 10 . 30 da gelsem diyor iş işten geçtikten sonra bende artık kızdım bi karar ve be tırsak dedım neyse çocuğum için gelıyom senle her şey bitti yazmış merak etme bende sana meraklı değilim dedım yanı ben ondan bın kat cesaretlıyım kadın başıma o tırsak hastaneye bıle gelemiyor cagırmakta haklımıyım yoksa kendım götürüp halledeyim mi ya gerıde pişman oldum gıbı söyledim e

Eskı eşimin korkaklığı?
Cevapla