Düzgün bi insan olmak ne işe yaradı bu zamana kadar?

Düzgün bi kızım işte nasibimi bekliyorum segilim flörtüm bile hiç olmadı normal arkadaşim bile yok zaten edebimle yaşıyorum falan da ne halta yaradı bu ben bu kadar herşeyden sakırken çevremdeki mal insanlardan benim kaşar olduğumu düşünen bile vardır. Madem yapmasamda yaptı diceklerse o zaman o sözleri hak edeyim diyorum onuda beceremiyorum. İnsanlar benle konusunca hemen alıyor saf olduğumu işte bazı değerlerimin olduğunu cildiracam
Düzgün bi insan olmak ne işe yaradı bu zamana kadar?
Cevapla