• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkek başta iyiyken sonra neden birden uzaklaşır geri çekilir?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Ya uzun ama yorumdan anlatmam akıl almam lazım sizce :(

Erkek başta iyiyken sonra neden birden uzaklaşır geri çekilir?
Cevapla
Erkek Soruları Yorum Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • YasinTR
    YasinTR Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Kişiden kişiye göre değişir. Burç olarakta önemi olsa da bazıları sıkılgan bazıları alışkan yapıya sahiptir yani kimisi sıkıldığı için soğur kimisi alıştığı için ilk günkü arkadaşlık içgüdüselliğinden bir eser kalmaz.

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya burcu aslan ama evcimen gibi depresif biriyim falan dedi bende yayım tam tersiyim benimde psikolojimi bozacak gibi ya... Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/

      Yorumla
    • kalasnikof16
      kalasnikof16
      1 yıl

      Üşendim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kalasnikof16 çok önemliydi ama ya ben napmalıyım şimdi of

      Yorumla
    • kalasnikof16
      kalasnikof16
      1 yıl

      Bir tecrübe ydi de geç. Gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kalasnikof16 5 gün oldu daha yazmaz umudum yok dank etmez demi ona çok ilgi verdim diye gitti galiba

      Yorumla
    • kalasnikof16
      kalasnikof16
      1 yıl

      Olmaz dediğin olur 5-6 gün nedir ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @kalasnikof16 erkeğe ne zaman dank eder ki yani hafta mı ay mı off

      Yorumla
    • kalasnikof16
      kalasnikof16
      1 yıl

      Sen vazgeçtiğin de

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Aslan burcu kendisine fazla ilgi gösteren kızı sevmez aksine özgüvensiz olarak görür. Aslan erkeği tabi herkes için değil genelleme yapmıyorum tabiki bazı aslan erkekleri sanki kendisine madalya takacaklarmış gibi bir kızla muhabbet ettikten sonra peşinden koşturmayı çok seviyorlar bide övüne övüne anlatıyorlar şu kızı şöyle yaptım bu kızla böyle konuştum falan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      5 gün oldu ne o ne ben yazdım geri birkaç hafta sonra yazsam peki yüzsüz gibi olur muyum sizce off

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Yazma. Yazarsan özgüveni tavan yapacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu zamana kadar kaç kere tükürdüğümü yaladım tavanın en üst seviyesi olmuştur ki zaten çoktan o özgüveni 😐 bi de asosyal pısırık gibi duruyordu ama anlamadım

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Evlenene kadar öyle gider o. Evlenince çoluk çocuk sahibi olunca aslanların bi aile kavramı var. Koruma içgüdüsellikleri var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Mesela 3-4 hafta sonra falanda hiç yazmayayım demi o zaman ya anlık gaza gelip yazarsam o zaman ne yapar tersler mi ki acaba ne değişik biri bu ya

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Aslanın bi gururu bide egosu var. Ben olsam yazmazdım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bir keresinde hayatına birisi girse onunla ilişki yaşar mıydın demiştim bana şey demişti çok zor şu an sevdiğim birinide bu karanlığa çekersem ona zarar verip kıyma düşüncesi üstüne gelirse psikolojim daha da kötüye gider falan dedi ben şok oldum zaten nasıl bir kıyma o bir de duşun altında düşünmem gereken şeyler var falan demişti bi insan yeni tanıştığı birine bunu der mi hadi dedi ne düşüneceksin ne değişik anlamadım ki normal birine benziyordu anlamadım :/

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Koç aslan yayla işler sıkıntı.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

4

Cevap

  • bay_batu
    bay_batu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    1 yıl

    Hiç neden arama uzaklaşıyorsa engel olma uzasın gitsin uğraşmaya değmez

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/

      Yorumla
    • bay_batu
      bay_batu
      1 yıl

      Tamamını okumadım kusura bakma 😅 anladığım kadarıyla negatif biri ve senin neşeni de bozar bundan olmaz bak aklında bulunsun herkes unutulur takıntı etme inan bana baska birini seversin ve elini sallasan ellisidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya ama anlamadığım neden beni sevmedi ki :/ yani dedi masum ve iyi birisin öyleyim ama madem bunu biliyorsun neden değer vermedin ki bana o zaman allahsız yani 🥺 5 gün oldu ne o ben yazmadım hiç aklına bile gelmiyorumdur demi onun ya

      Yorumla
    • bay_batu
      bay_batu
      1 yıl

      Sen kendini sev seni sevmeyeni aman hiç umursama bak hayat kurtarır bu bilgiler unutma kimse için bir damla göz yaşı değmezzz

      Yorumla
  • Birazsesizlik
    Birazsesizlik Takip Et
    Yoda Yaş: 125 , eic 100%
    1 yıl

    Umursama bak nasıl peşinden koşar

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      5 gün oldu yazmadım daha yazmaz demi ya off

      Yorumla
  • Pijamaterlijj
    Pijamaterlijj Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Bazılarında öyle oluyor elde edince soğuyot

    0
    0 Yorumla
  • kalasnikof16
    kalasnikof16 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Alternatifin vardır

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/

      Yorumla
  • Slimgirly
    Slimgirly Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı.

    Manipüleci iştee

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/

      Yorumla
  • LostThrones
    LostThrones Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    1 yıl

    Bıktırmışsın adamı.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek başta iyiyken sonra neden birden uzaklaşır geri çekilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir erkek neden bi anda kendini geri çeker? 7 cevap verildi
Bir erkek birden neden değişir uzaklaşır? 5 cevap verildi
Balik erkegi bir anda neden uzaklaşır? 11 cevap verildi
Bir erkek neden kendini geri çeker? 6 cevap verildi
Erkek neden ortada hiç bir sebeb yokken uzaklaşır? 22 cevap verildi
Bir erkek bir anda neden uzaklaşır? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨