Cidden delireceğim yoruma yazana anlatacağım bana bir akıl verin allah için ya 😔😫
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
6Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılNeymiş eksik olan at çöpe onu
11 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
1 yılSöyle canım bütün ş*r*fsizlere denk geldim
018 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya 🥺 Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔 mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
- 1 yıl
Çocuk zaten en başından kendini belli etmiş. Psikolojim bozuk konuşmak istemiyorum ilişki istemiyorum diyen biri ile hala iletişim kurmaya çalışman yanlış. Biz kızlarda belli bir olgunluğa ulaşmadan şöyle bir düşünce oluyor. "AH, PSİKOLOJİSİ BOZUK BİR ÇOCUK. ONU BEN İYİ EDEBİLİRİM, ONU MUTLU EDEBİLİRİM." Ama zaten iyi olup mutlu olmak isteyen erkek kendisine ilgi gösteren onu seven kişiye meyil eder. Fakat bu çocuk seni ancak boşluğunu doldurmaya çalışmak için oyalar. Bunu olgunlaşınca anlayacaksın. Şimdi çocuk seni ittikçe ve sonra ilgi gösterdikçe dikkatini daha çok çekecek ve daha çok bağlanacaksın. Bu yaşadığını hepimiz yaşıyoruz ve çok normal ama ileride keşke yapmasaydım. Diyeceksin.
Soran1 yılÇok haklısın allah senden razı olsun cidden... Anası babası düzeltememiş ben ne yapabilirim ki zaten 🥺 ama cidden var yani beni istemediği için bir bahane falan değildir demi ya kimisi de öyle yapıyormuş. Ama bunun cidden var gibi geldi kaç kere dedim söyle üzülmem etmem senle ilgisi yok ne zaman düzeleceğimi bilemem hep böyle olacak değilim bana bağlı kalma hayatını yaşa falan demişti. Fakeden ona yazmıştım mesela napacak diye birkaç dakika sonra gerçek hesabıma yazmış sen mi attın mesajı falan diye, yani benden başka ona yazan yok mu arkadaşım öyle dedi... Bir de asosyal özgüvensiz pısırık gibi geldi ya :/
- 1 yıl
Yalan söylüyor da olabilir ama biz en iyi ihtimali düşünüyoruz şu an. İki türlü de iyi tarafından bakamazsın. Ayrıca böyle tipler çok kızı kendine çektiği için ve hepsi senin benim tepkimi verdiği için, nasıl hareket edeceğini tahmin etmeye başlıyordur. Aynısı başıma geldi. Ondan seni anlıyorum. Bu çocuğun seveceği kız tipi de, onu saymayan, onu sevmeyen, sert ve otoriter olan kızlar. Üzgünüm ama doğru. Çünkü aşağılık psikolojisi var bu erkeklerde. Sen onu sevdikçe seni kölesi olarak görür, bu yüzden seninle bir ilişki düşünmez ama egosunu tatmin etmek hoşuna gidiyorsa çocuğun peşini bırakma
Soran1 yılBen şu an 21 yaşındayım sizin yaşınız doğruysa benden daha büyük ve tecrübeli olmalısınız 🙏 böyle bir durumda siz olsanız ne yapardınız? Size değer vermeyene siz de vermezdiniz kesinlikle değil mi? 5 gün oldu yazmıyorum kendimi tutuyorum çünkü yazsam ne değişecek yine aynı kişi tersler değer vermez falan filan... Unutabilirim zamanla onu değil mi 🥺
- 1 yıl
Ben bu hataya düştüm. Ve bilmediğim için çok acı çektim, travmalar yaşadım, yeri geldi o şahıstan psikolojik şiddet gördüm. Sonunda çocuğun gerçekten psikolojisinin bozuk olduğunu kabullendim. Kendini değerli hissettirecek kızlarla birlikte olamayacak kadar karaktersiz olduğunu kendime söyledim. Ve bunun getirdiği bir çok negatif, itici özelliği kabul ettim. Böylece kolaylıkla soğudum. Sürekli telefon numarası değiştiren, sürekli Instagram hesabını kapatıp yenisini açan biriydi. Yani bana göründüğü gibi çekici ya da havalı değil, ezik bir erkekti. Bu tarz erkeklerin hepsi aynıdır. En iyisi bu ezik tiplerden uzak durmak, çünkü onlar senin değerini düşürür. Eğer kendi değerini biliyorsan çocuğa postayı koyman gerekir. Ama koyduğunda da o sana arada kendini hatırlatmak için ilgi gösterecek. Bunu da yaparlar.
Soran1 yılGerçekten bende çok normal değildim sorunum vardı belki ama benide değiştirdi ilk kez böyle birini gördüm hayatımda. Gece mesela uyumaz sabah 6:30 da bir kere bişi yazmıştım anında yazmıştı dedim hiç uyumadın mı falan bir gün boyunca uyumadığım oluyor falan demişti çok değişik biriydi cidden. Bir de insan insana bunu yapar mı şaka gibi nasıl katlanmışım bu hareketlere diyorum, saatler sonra cevap vermeler, görüldü atıp hiç bişi yapmamaları falan resmen hayatımdan git diyordu ben inat ediyormuşum 🥲 artık cidden zamana bırakacağım ne hali varsa görsün daha yazacağınıda sanmıyorum zaten tuhafın biri... Bir kere şey demişti mesela hayatına şu sıralar biri girse onunla olur musun falan demiştim, zaten psikolojim bozuk sevdiğim birinide hayatıma çekersem onada kıyıp zarar verme düşüncesi olursa psikolojim daha da bozulur falan mesela nasıl bir kıymaydı fiziksel mi psikolojik mi ne demek bu çok değişik gelmişti. Hayat kısa falan diyordum hayat kısa ise o kısa zamanda kendimi birini sevmeye zorlayarak kendime aşk acısı çektirmem demişti değişik değişik cevapları vardı :/
- 1 yıl
Hep aynı sözler biliyor musun? Hep aynı tavırlar. Ciddiyim yeme bu numaraları. Onun böyle bir karaktersiz olduğunu kabul et ve onunla her konuştuğunda kendi değerini düşürdüğünü gör.
Soran1 yılHepsi aynı mı diyorsunuz yani 😐 doğrudur o zaman ne diyeyim ki... En iyisi kendi haline zamana bırakmak ne olacaksa olur zaten geri gelmezse de gelmesin allaha havale ediyorum artık bu kadar da yapılmaz değer veren birine. Beni tanımıyorsun etmiyorsun takıntı etmişsin demişti doğru gibi sevilecek bir yanıda yok ki aman allahsız ya 🥲
- 1 yıl
Tabii ki hepsi aynı. Gösterdikleri semptomlar aynı bir kere 😂
Soran1 yılYaa sizde de mi aynı tepkileri falan hareketleri yapmıştı o şahıs ya? Siz nasıl ne kadar katlanabilmiştiniz peki o kişiye :/ en son konuşmak istemiyorum anlamıyor musun dedi bi de ben sana meraklıydım sanki benden uzak allaha yakın ol aman 😅 benden başka da öyle ilgi vereni zor bulur sallayacağım artık 😅
- 1 yıl
Bana benimle konuşmak istemediğimi söylemedi en azından ama evet aynı semptomları gösteriyordu. 😂 Bırak cidden ya, benim ki yine iki yüzlülük yapıyordu da senin ki baya ne mal olduğunu göstermiş. Şanslısın. Benim ki baya aşkla takıntı karışımı olmuştu. 3 sene aralıklarla sürdü. Sonra birden sıkıldım, sie dedim. 😅
Soran1 yılOh valla en iyisini yapmışsın bacım 😆 peki sonra hiç sana yazma falan oldu mu geri döndü mü pişman falan olup yani yoksa aynı saman aynı semer mi
- 1 yıl
Aynı saman aynı semer. Sorarsan şey diyordu, "benim için çabalaman lazım. Beni ne kadar sevdiğini görmeli sana guvenmeliyim." En başta yiyordum bu numaraları. Sonra dedim ki "sen benim için çabala aq kimsin sen de senin için cabalamisim değişmemişsin bundan sonra mı değişeceksin" sonra bu yine numarasını değiştirdi (neden değiştirdiği de şüpheli, böyle yapıp yapıp kızları kendine takıntılı yapıyordu tamam mı, onlar da sürekli rahatsız ediyordu bu yüzden numara değiştiriyordu. Ama bundan hoşlanıyordu işte) Instagram hesabını yine kapattı. Başka açtı. Ben de bıraktım. O da geri dönmedi. Dönmez bu isler böyle... Ha ben yine onu ne yapıp edip bulsam, mesaj atsam hiçbir şey olmamış gibi bana yazar ve anlık ilgi gösterir sırf kendine bağlamak için. Bunlarin hepsi aynı. Ciddiyim boş ver. Ben senden daha psikopatımdir bu konularda. Emin olabilirsin. Olsaydık biz olurduk ,😂
Soran1 yılKız bunlar baya psikopatmış ha kim sürekli numara değiştirir bundan zevk alır töbe töbe ilk kez duydum bunuda he 🥲😅 bende numarası bile yok vay anasını be aman öylesinin olmasın daha iyi tutucam valla kendimi yazmayacam o şeref*ize 🤭 yok yazdım tutamadım yine soğuk yaparsa ki kesin yapar sonra daha hiç yazmam adi kö*ekler valla bunlar ya. Biz de nerde adi var oraya gittim efendi gibiydi elı yüzü bi de Türk gibiydi aynı Türk de değilmiş azeriydi yarabbim şaka gibi ya 😅😆😂
- 1 yıl
Azeri Türk'ü işte yaw aynı şey 😂 Nereli olduğu önemli değil adam olsun. Benim ki Türkdu de noldu sanki
Soran1 yılHe valla demi o da doğru ya sorma... Başta iyi gibiydi işte sonradan soğudu uzaklaştı daha görmemişti bile canlı beni demek ki görse hepden gidecekti adi öküz 🥲neyse ne yapalım olacak gibi olup olmadı mecbur unutucaz artık allah büyüktür 🥲
- 1 yıl
Öyle kardeşim
Ne yapti mesela anlarım anlatabilirsin
01 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
anlatt
01 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim ya :/
Gizli Üye(25-29)1 yılGeçmiş olsun
05 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
Cevap sahibi1 yılAmacı farkli bunun
Soran1 yılNasıl yani ama evde kalıyor hiç demedi eve gel falan diye
Cevap sahibi1 yılDirek demez tabi ilaki isaret vermiştir
Cevap sahibi1 yılAslında söylede olabilur
Gizli Üye(25-29)1 yılBuyur yaz
04 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
Cevap sahibi1 yılUzak durman gerek belli niye üsteliyorsun ki
Soran1 yılYani sorunu cidden var mı sizce yoksa beni istemediği için bahanesi miydi o? Ama harbi var gibi geldi anlamadım
Cevap sahibi1 yılSorunu var belli ki de sen uzak durmalısın
Gizli Üye(25-29)1 yılNapti
00 YorumlaNoldu
01 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
1 yılÇekiniyo
03 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim yani nedir bu anlamadım :/
- 1 yıl
Geri Gelmez olgunlaşmamış biri genelde manipülasyon için kendilerini sorunlu ya da gizemli yansıtırlar
Soran1 yılAsosyal özgüveni düşük gibi geldi ama anlamadım... Mesela psikolojisi cidden bozuk mu istemediği için bahanesi mi o acaba analamdım
Söyle
06 Yorumla
Soran1 yılÇok uzun olacak ama allah aşkına bana bir akıl verin takıntı mı ettim naptım ya Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar mesela bir de bi insan daha yeni konuştuğu birine der mi bir akşam şey dedi duşa giricem duşun altında düşünmem gereken şeyler var ben dedim içimden tamam cidden bi problemi var heralde şaşırmıştım bunu demesine yani ne bileyim :/
Soran1 yılİşte cidden problemi var mı sence yoksa istemediği için bahanesi mi oydu ama bana sanki cidden vae gibi geldi
Soran1 yılBiraz evet kaçınca insan takıntı yapıyor ne yapayım of
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkeklerden anlayan biri yorum yapabilir mi? Bir erkek neden böyle yapar anlayamıyorum 😔😫?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be tatlım, o kadar hisli yazmışsın ki gözüm yaşardı resmen! Erkekler bazen gerçekten kafa karıştırabiliyor, ne demek istediğini, ne yapmaya çalıştığını çözmek tam Sherlock Holmes işi. Ama bak, iletişim çok önemli! 🤔 Belki anlatacağın şeyde bir yanlış anlaşılma vardır, ya da o karışık kafasını çözmek için biraz zamana ihtiyacı olabilir. Sana yorum yapanları dinle, kendi hikayeni paylaş, beraber kafa yoralım! 😌💕 Eminim bu durum çözülür. Ama sakın üzülme, biz buradayız! 😘
Hadi yaz hikayeyi, meraktayım ben de! 💌