Eskiden deli gibi aşık olduğun kişiye artık hiçbir şey hissetmemek?

Nasıl bir şey biliyor musunuz? Böyle nabzın durmuş ama yaşıyorsun, çiçekler açmış ama kokusu yok, etraf sessiz ama kafanın içindeki sesler susmuyor.. değer görsen koşarak sarılacağını bildiğin kollar artık yabancı. Soğuk , kirli ve başka geliyor. Tanıyamıyorsun. Defalarca kafada bitirip bitirip barıştım onunla. Ama neden kırıldığımi, ne hissettiğini anlayamadı. Anlatamadım. Terk etmek için değil yapıcı olmaya, enkaza dönen her şeyi toparlamaya çalışırken kendini kaybettin. Tükendin. Herkes şaşkın bir tek sen değilsin. Gerçekten bugünlere inanmazdım ama hiç başıma gelmez deme. Gözünü açtığında 1 mesajla uyanmak güzel gelse de o mesajı hak etmeyen birine ne yaparsan yap her zman fazlasın.

Güncellemeler
1 yıl
Defalarca onu affetim sıra kendimin gönlünü alıp affetmek de
Eskiden deli gibi aşık olduğun kişiye artık hiçbir şey hissetmemek?
Cevapla