3 haftadır sevgiliyiz toplasan 2 kere birbirimizi gördük hiç bana?

Hiç bana geleyim görüşelim demiyor ya da ne biliyim düşünmüyor özledim demiyor durup durup akşam 11 den sonra mesaj atıyor gündüz ya yoğun çalışıyormuş akşamları da misafir geliyormuş arkadaşlarıyla okeye gidiyor vs hiç mi aklına gelmiyorum insan görüşelimde mi demez gelirsem boşa gelmem birlikte uyuruz diyor bir de
3 haftadır sevgiliyiz toplasan 2 kere birbirimizi gördük hiç bana?
Cevapla