İlk aylarda çok iyiydi, şimdilerde mesajlarıma geç cevap vermesine ne demeli?

Molalarda 5-10 metre ilerde gözlerimin önünde oturuyor. Mesajlarımin bildirim seslerini duyuyor. Ve yine de mesajlarimi açıp cevap verme zahmetinde bulunmuyor.
Defalarca bunu yapıyor. Niye böyle yapıyorsun diye şikayet etmeme rağmen ısrarla aynısını yapmaya devam ediyor.
Güncellemeler
1 yıl
Bugün de tepki gösterdiğim için ayrilalim dedi ve ayrıldık. Toksik İstismarcı İlişkiyi bitirdik
İlk aylarda çok iyiydi, şimdilerde mesajlarıma geç cevap vermesine ne demeli?
Cevapla