Allah aşkına bacılar bana bir akıl verin? Bir erkek neden böyle yapar anlayamıyorum 😔😫?

Aynı fakültedeyiz ilk adımları hep ben attım beni canlı hiç görmedi sadece resmim vardı ben onu canlı gördüm. Birkaç gün iyi konuşuyorduk ama o zaman da diyordu aşk işlerinden uzak duruyorum falan diye. Neyse hep psikolojim bozuk diyor ne yaşadın diyorum beş yaşımdan bu yana birikmişler dedi şaşırdım bi insan o yaşta ne yaşar ki bilmiyorum. Sorun sende değil ki ne desem benle ilgili diyorsun benim psikolojim şu an bir ilişki yaşamaya müsait değil belki iki gün sonra psikolojim düzelecek sana gel konuşalım diyeceğim falan dedi çok değişik biri. Ben üstüne çok çok gidince bir ayın sonunda anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye başında neden demedi bunu anlamadım. Ve cidden ses kayıtlarını atsam gerçekten de psikolojisi bozuk gibi değişik çıkıyor sesi kayıtlarda var ya... Bir de çok depresif biri benim tam tersim yani. Ona dedim işte hayat kısa falan hayat kısa ise o kısa zaman içinde aşk acısı çekebileceğim ihtimaliyle kendimi birilerini sevmeye zorlamam yönlendirmem bile falan dedi. İlk yazdığım gece mesela 3-4 e kadar konuşmuştuk şey demişti ben seni ne yaptım da bu kadar etkim altına aldım falan dedi normalde daha erken uyuduğumu söyleyince. Bana öyle geldi ki benden önce çok ilgi değer veren olmadı buna o da şaşırdı kendini layık görmedi uzaklaştı gibime geldi ama anlamadım ki... Başlarda desene daha yeni üç gün önce anca diyebildi konuşmak istemiyorum diye böyle diyene ben şimdi daha ne yazabilirim ki istemeyeni bende istemem ama tek merak ettiğim bi gün geri gelecek mi pişman olup cidden o kadar 😔

Allah aşkına bacılar bana bir akıl verin? Bir erkek neden böyle yapar anlayamıyorum 😔😫?
Cevapla