40 yaşına gelmiş ve hiç kız arkadaşı olmamış, "eline kız eli değmemiş" bir erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce bu durum normal mi?

Ben 32 yaşında bir kadınım ve beni tanıştırmak istedileri bir adam var ancak adamın şimdiye kadar hiç kız arkadaşı olmamış/ sevgilisi olmamış Adamın çevresi de bu durumu teyit ediyor yani bilgi doğru. Bu soruyu açma nedenimse bir erkeğin o yaşına kadar hiç kız arkadaşı olmaması normal mi? Eğer bizi bir araya getirirlerse adamın buluşup görüştüğü ilk kız olacağım?

Güncellemeler
1 yıl
Sizce böyle bir erkekten ideal eş adayı olur mu. Buluşup görüşmeye değer mi? Biraz kararsızım?
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yanıtlarında herkes açık sözlü olsun 🙏 fikirlerinizi bekliyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 40 yaşına gelmiş ve hiç kız arkadaşı olmamış, "eline kız eli değmemiş" bir erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce bu durum normal mi?
40 yaşına gelmiş ve hiç kız arkadaşı olmamış, "eline kız eli değmemiş" bir erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce bu durum normal mi?
Cevapla