Sevip sevmedigine anlam veremiyorum yardımcı olur musunuz?

Ağustos ayında beni seven bir arkadaşım vardı o kütüphaneye yanıma geliyordu gelirken de yanında bir çocukla geldi o çocukla birrbirimizi gördüğümüz an kitlendik o bana eski ilişkisini anlattı ben ona sadece ikimiz sohbet ediyoruz o gün evlere dağıldık ben ona istek attım ama hep aklımdaydı bir türlü yazamadım aynı şekilde oda öyleydi oda bana biseyler hissetmiş söyleyememiş aradan aylar geçti Aralık ayında biz şans eseri denk geldik el salladım beni tanımadı yanımdan geçti gitti aradan iki dakika geçti bana mesaj attı az önce senle mi karşılaştık diye öyle sohbet başladı kafedeyim yanıma gelmek istersen gel dedi oturalım dedi ben gitmedim daha sonra görüşelim dedim pazartesi gününe ayarladık ve buluştuk yedi de biz bunla yürüdük baya bir hava çok güzeldi çok sakin bir yere geçtik oturduk ben onu sürekli güldürdüm bir baktım bir anda sana aşığım dedi şok oldum bnde ona itiraf ettim aslında ikimizde birbirimizden hoşlandık ama söyleyemedik o gün nasip oldu sevgili olduk ilk çok güzel çok iyiydi ve biz biseyler yaşadık ben bunun için kendimden nefret ettim kafayı yedim karşımda ağladı kendine saydı benden özür diledi ikimizin hatasiydi ben bitirmek istedim o yalvardı ağladı defalarca özür diledi sonra bir hata olarak saydık ve devam ettik sonra annesi hasta oldu ameliyat olması gerek bu cuma yaticak annesi ve biz nerdeyse bir haftadır adam akıllı konusmuyoruz hep geç bakıyor soğuk bana karşı ama hep gülüm askm diye konuşuyor sadece çok geç bakıyor aslında pekte önemsemiyor gibi sizce neden böyle annesinin durumundan dolayı mı yoksa sevmediği için mi böyle davranıyor
Sevip sevmedigine anlam veremiyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla