Aşık olduğunuz kişiyle ayrılalı çok olmasına rağmen kendi yaptığınız hataları farkedip, düşündüğünüz ve üzüntü duyduğunuz oldu mu?

Aşık olduğunuz kişinin size çok fazla zarar verdiği hayatınızdan çıkalı çok olduğu ama buna rağmen ona karşı yaptığınız hataları düşünüp, farkına varıp her ne yapmış olursa olsun ona mahcubiyet hissedip düşündüklerinizden dahil kendinizi kızıp ona mahcup hissettiğiniz oldu mu? Bu neden olur?

Aşık olduğunuz kişiyle ayrılalı çok olmasına rağmen kendi yaptığınız hataları farkedip, düşündüğünüz ve üzüntü duyduğunuz oldu mu?
Cevapla