Daha sevgilim olmadı ama yıllarım gitti, sizce daha iyisi çıkar mı daha karşıma?

Hayatıma rest attıp yeniden başlamak için elimden geleni yapacağım artık. Bir hiç uğruna yıllarım gitti sağlığım gitti elimdeki bütün herşeyi kaybettim 😠.. Ona olmadık değeri verdim, hastane ye felan yattım, emekli de oldum ama yemin ederim beni zerre meğer haketmemiş. Dün daha anneme onun adını anma o benim değerlim dedim ama yemin ederim boşa kürek çekmişim. Şaka felan değil ama beni kimler kimler beğendi dönüpte bakmadım. Şimdi iyi oldu ama diyetimi yaparım , yeniden nefes alıyorum sanki , yeni insanlara artık şans vermek istiyorum. Çok uzun bir hikaye bu ama yemin ederim sıkıldım bu insandan çok sevdiğim halde çünkü beni rezil etti elinde ama eli de elime değmedi şükürler olsun..

Sizce unutur muyum onu? Onunla evleneceğim hep sanıyordum çünkü?

Daha sevgilim olmadı ama yıllarım gitti, sizce daha iyisi çıkar mı daha karşıma?
Cevapla