Hayatıma rest attıp yeniden başlamak için elimden geleni yapacağım artık. Bir hiç uğruna yıllarım gitti sağlığım gitti elimdeki bütün herşeyi kaybettim 😠.. Ona olmadık değeri verdim, hastane ye felan yattım, emekli de oldum ama yemin ederim beni zerre meğer haketmemiş. Dün daha anneme onun adını anma o benim değerlim dedim ama yemin ederim boşa kürek çekmişim. Şaka felan değil ama beni kimler kimler beğendi dönüpte bakmadım. Şimdi iyi oldu ama diyetimi yaparım , yeniden nefes alıyorum sanki , yeni insanlara artık şans vermek istiyorum. Çok uzun bir hikaye bu ama yemin ederim sıkıldım bu insandan çok sevdiğim halde çünkü beni rezil etti elinde ama eli de elime değmedi şükürler olsun..
Sizce unutur muyum onu? Onunla evleneceğim hep sanıyordum çünkü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer