20 yaşındayım, dahaca sevgilim olmadı. En doğru zaman ne zaman?

Yani oldu ama hepsi platonikti bakışmadan öteye gitmedi kaldı öyle. Yalnızlığı falan severim kitap okuyarak. Benim gibi erkekler de var değil mi? Ne zaman karşıma çıkacak acaba o erkek cidden merak ediyorum. Kime aşık olsam beyinsiz sırf sadece yakışıklı birisi oluyor. Takıntı yapıyorum

20 yaşındayım, dahaca sevgilim olmadı. En doğru zaman ne zaman?
Cevapla