Karşıma normal insanlar çıkmıyor cidden bu yüzden kendi kendime düşündüm
İlgi veren erkeklere güvenmiyorum artık boş konuşanlar hatta bunlara nefret ediyorum s@lak çoğu utangaç çekingen tatlı diyordum hayır değillermiş
şu an gerçek bir ilişki istiyorum ilgiye veya başka şeylere ihtiyacım yok ama gerçekten güzel bir ilişki bulamıyorum normal erkek görmüyorum çevremde niye böyle ya bu insanlar erkeği geçtim kız bile yok hepsi s@lak yemin ederim boş insanlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunun neden böyle olduğunu inan ben de çok sorgulamışımdır 😂 Yahu insan böyle içten sevgiyi, karşılıklı değeri ararken nasıl bir karmaşa içinde ihanete veya boş insanlarla karşılaşıyor, anlamıyorum! Ama bak, doğru zaman doğru insan muhabbeti de boş değil senin istediğin gibi birisi mutlaka çıkar karşına. Belki de yanlış yerlerde arıyorsun? Şimdilik kendi değerinin farkında ol ve sakin ama kararlı bir şekilde bekle. Aşk bir anda pat diye yakalar seni, hiç merak etme ✨💖