12 yıllık yalnızlıktan dolayı mı saçma sapan rüyalar görüyorum?

En son 12 yıl önce sevgilim oldu. Flörtüm çok oldu ama ötesi hiç olmadı. Genelde dış görünüşüme geliyolar sonra ben her şeyi şakaya vurduğum için arkadaşça kalıp bitiyor ama son zamanlarda sürekli kendimi rüyada bi erkeğin kollarında buluyorum böyle sarmaş dolaş. Canım da çekiyor yani ama artık bu saatten sonra evden de hiç çıkmadığım için karşıma biri çıkmaz. Bu rüyalar nasıl son bulur?

Güncellemeler
1 yıl
Evden niye çıkmıyorsun diyenler olacaktır. Atanması zor bir branştayım. Atandıktan sonra ancak vaktim olur böyle şeylere. Yaş 27.
12 yıllık yalnızlıktan dolayı mı saçma sapan rüyalar görüyorum?
Cevapla