Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Bulamazsın. Çünkü o kadar erkek arasında senin aradığın zengin olsun, yakışıklı olsun isteği.. Beğenmediğin tipler ise aslında senin aradığın kişiler. Yani sadık, efendi, aile hayali kuran erkekler.. Ve o gerçekten seven - sevecek erkekler sana mesaj göndermeye utanan kişiler. Yani kimseyi rahatsız etmemek için yazmayan, kendi kabuğunda yaşayan erkekler. Varlıklarından haberiniz bile yok! Bedeniniz ile ilgilenenlerle kıyaslamanız aslında çok saçma
01 Yorumla
Soran1 yılAradıgim kisinin Sadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey uste duzey zengin zaten beklemiyorum eli is tutsun evine bakma derecesinde olsn tipe herkes bakar bana bile bakiyolar yani o konuda bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
En İyi Cevaplar
1 yılha o bizde tam olarak yazıyor ama doğru kişimi diye geçiyor gerçi geçiyor du :)
engelle geç gitsin sanaldan bulunmaz birisi ya 3 senedir kafam rahat :D realine odaklan keyif aldığın şeylerin üstüne düş bende bu spor oldu sende neyse ona yoğunlaş illa doğru kişi gelecektir ileride
05 Yorumla
Soran1 yılİşte benim demek istediğim karşıma çok kişi çıkıyor yazıyorlar istek atiyolar sürekli yazan var ama bende tık yok nede olsa buda yanlış kişi diyorm cevap vermiyorum
- 1 yıl
hocam keşke atarken cevabımı görsel ekleseydim :) instagram kullanıcısı diye görünen çok engelim var engelle geç sanaldan yazıp real tanımıyorsan asla alakan olmasın sanal da çoğu melek sözde bir kaç istisnalar haricin de
ben şahsen güvenmiyorum sanalda olanlara kim bilir belkide abim var mesela 29 yaşında yakışıklı abim KS de o ve shizoo abim hariç bir kaç kardeşim ablam olan takipcimde ki kişiler vs var onlar harici KS üstün de ya da ins farklı platform da yine en iyi ihrimal 10-15 kişi var sevdiğim abi kardeş abla vs olarak ama sanaldan birisiyle tanışıp ilişki kurulmaz aklın da olsun bu
Soran1 yılSosyal cevrem yok maalesef ki..
- 1 yıl
Benim de aşırı yok Real de hocam koşu kardiyo yürüyüş beslenme iyi bir uyku düzeni vs bunlar için adım atıp düzeltin lütfen onlar olmadan hiç olmaz 🙂
- 1 yıl
Önce kendimize bakıp değer verelim lütfen 🌸gerisi gelecektir en iyisi ve güzeli olsun sizin için
1 yılBu tür durumlarda heves kalmaması doğaldır.
Nasıl bulunur sorusu ise ya zamana bırakacaksın belki çıkar karşına ya da bulunduğun ortamları değiştireceksin. Belkide öyle kişi senin takıldığın forum siteleri veya cafe vb. ortamda değildir farklı yerdedir.
06 Yorumla
Soran1 yılİşte benim demek istediğim karşıma çok kişi çıkıyor yazıyorlar istek atiyolar sürekli yazan var ama bende tık yok nede olsa buda yanlış kişi diyorm cevap vermiyorum
- 1 yıl
Yaklaşım tanışma biçimine bak sıkıntılı biriyse zaten cevap verme bu normaldir.
Fakat normal sade giriş yapanlara şans ver tabi temkinli ol hemen güvenme. Eğriye eğri doğruya doğru demek lazım. Çoğu erkek başta rol yapar olmadığı biri gibi görünür, sırf kıza karşı iyi görünüp ilgisini çekmek onu kendine bağlamak ister. Kız ona bağlandıktan sonra erkek özüne döner sonra bir süre sonra ayrılık yaşanır.
Şans ver sen düzgün yazanlara temkinli kal yine bunca kişiden sonra hevesin olmaması gayet doğal ancak şans vermeden de zor bir durum bu da.
Soran1 yılTamda dediğin gibi gerçekten başta evlilik vs vs mağdur edebiyatı e bende saf inanıyorum. İlgim artıyor bi bakiyosn cinsellik açmaya başladı benimde bu hoşuma gitmiyor onlarında işlerine gelmiyo ilişki bitiyor max 1 hafta 2 hafta bilemedin 3 hafta en uzun ilişkim 3 ay bak düşün yani
- 1 yıl
Çok iyi anlıyorum seni. Böyle düşünmen normal bunları yaşaman en fazla sürmesi de gayet normal bakış açını anlıyorum.
Sen yinede şans ver ama temkinli dur küçük ihtimal ama öyle işte. Takıldığın platformlara yenilerini ekle mesela kullanmıyorsan 1000 kitap öneririm. Bu tarz bir site değil kitaplarla alakalı mesela hani maksat farklı bir ortam en azından buraya göre orada daha iyi insanların çıkma şansı bir tık daha fazladır diye düşünüyorum.
Cinsellik konusunu da şu erkeklerde zaten anlamıyorum cinsellik yaşamak için birisinin duygularıyla oynamak ya da sırf cinsellik için sevgili edinmek çok saçma geliyor. İstersen önerimi dinle farklı platformlarda da vakit geçir sanal ortamda olsun veya günlük gezdiğin alanlarda mesela A cafede takılıyorsan arada b-c-d cafelerinede git. Şehir parkaları olur, avmler olur, vb. farklı yerleri de dene bence.
Soran1 yılUygulama bende var Kaç aydır açmışım Oradan da çok Yazan var haddinden fazla hatta yani amaçları bilmiyorum güvenemiyorum ya böyle nasıl desem amaçsız gibi geliyor bana çoğu orada da ztn sapıklar yazıyor ordanda tanıştım bi iki kişiyle adamlar başkasına da yazıyormuş, dediğim gibi pek sosyal biride değilim avm cafe olsn pek işim olmaz ztn bi giderim koca dayılar işsiz güçsüz keko insanlar oluyor onlarla da ne yapiym ki , büyük sirkette dr çalıştım o kdr kalabalita yine bisi yok , daha çok sosyal medyadan ulaşiyolar bi bakiyorm temiz hoş işi gücü var ama adamın beklentisi cinsellik bakın gerçekten bir kız olarak ben yanlış bir şey yapsam ailemin yüzüne bakamam bana ahlaksız teklifle gelen olmadı mı sanıyorsunuz bu benim icn ne de utanç verici bir durum artık biri ile tanışsam temkinli olucam
- 1 yıl
Haklısın, temkinli durmaya devam et çabuk güvenip bağlanma ama düzgünce yazanlara da dönüş yap belki çıkar düzgün birisi karşına. Hevesin gelmez ama denemeye devam, umarım karşına hayırlı düzgün birisi çıkar
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kafanda nasıl bir insan istediğini netleştir, sonra bazı insanlara şans tanı. Herşeyin sana gelmesini bekleme, bazen de sen yürüyeceksin. İnsanların hepsi değerlidir, önemli olan karşılığını bulmak. Umarım fakir olup çok zengin bir tip aramıyorsundur.
01 Yorumla
Soran1 yılSadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk
Yapay Zeka Cevapladı
Of ya seni o kadar ama o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Herkes yazıyor ama biriyle konuşmaya başladığında "Bu mu şimdi benim adamım?" diyorsun, sonra hoop hüsran. İşin doğrusu, öyle birden pat diye doğru kişiyle karşılaşmak kolay değil. Belki de doğru kişiyi değil, doğru ruh halini bekliyor olabilirsin. ❤️
Ama sakın hevesini tümden kaybetme! Hayat sürprizlerle dolu. Bazen hiç beklemediğimiz bir anda biri gelir ve sihir gibi işte! ✨ Kendini ve aşk enerjini koru, doğru zamanda her şey en tatlı haliyle yoluna girer. 😘 Sence de öyle olmuyor mu bazen? ❤️06 Yorumla- 1 yıl
Herkes yazıyor ama doğru kişi cidden yok veya beklentimiz yüksek
- 1 yıl
@karpuzlusekerrr beklentin ne merak ettim?
Soran1 yılYazma her kıza
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAhah, doğru diyorsun da işte bazıları durduramıyor kendini! 😂 Bence sakinleşsinler biraz, ne dersin? 😅
- 1 yıl
@Frankenstein16 kadınlar öyle erkekler gibi her önüne gelenle olmaz duygusal bağ yoksa kimseyle olmaz.
- 1 yıl
Kıza yazmıyorum beklentisini merak ettim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılZamana bırakmak gerekiyor ya tadını çıkar boş ver seninle olan bir gün sana gelecek.
00 Yorumla Doğru kişiyi, kendini aralarından çekerek bulabilirsin. Meselâ kendin için kritellerin olsun örnek olarak güzel ahlâklı olması ahlâk sadece konuşmasından ibaret değil, davranışları, çevreye verdiği önemi, hasasiyeti. İnsanlara değer vermesi, insanlara davranışları (güzel davranışları)
Sürekli bel altı vurmaması, iki bacak arası konuları açmaması, güzel saygılı konuşması böyle bir ahlâka sahip birisi olmalı, onun dışında annesine ve ablasına davranışına dikkat etmelisin, annesine ve ablasına sesini yükseltiyor ise bu kişi sana da sesini yükseltir.
Merhamet duygusu, saygınlığı, dürüstlüğü de önemli.14 Yorumla
Soran1 yılSadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey
Soran1 yılAma genelde tam tersi cikti
Gizli Üye(30-35)1 yılÇünkü aşırı erkekle konuştuğunuz için strese giriyorsunuz siz kadınlar. En iyisini seçme konusunda kararsız kalıyorsunuz bir süre sonra.
İnsan enerjisini neye harcarsa o insanı tüketmeye başlıyor. Bir insanı tanımaya odaklı olsanız o insan sizi terkettiginde o acıyı o yası tutabilseniz her şey düzelecek hayatinizdaki.
Sonra evlenme zamanı arkadaslarinizin onayıyla birini tanımaya başlıyorsunuz. Ve sonunda yine "kendi kararınız olmadığı için" içinizi hep bir şeyler kemiriyor. Mutsuz evlilikler, mutsuz çocuklar ve mutsuz birliktelikler yapıyorsunuz.
27 Yorumla
Soran1 yılBen o kdr kişiyle konuşmuyorm bak bugün burdan degl ama 3 4 kişi yazdı ben cevap vermedim bile yapamıyorum hani kafamda şu oluşmuş ya zaten yanlış kişi buda neyine cevap vericem böyle bi nefretim geliyo artık erkekler bana yazınca
Cevap sahibi1 yılAnladım. Yani burdan konuşan biri normal sohbet ediyorsa şans ver derim. Çünkü burada genelde direkt cinsel muhabbete girerler. Girmeyen olursa şans verebilirsin.
Onun dışında belki bir ortamdan tanıyıp bulabilirsin, Güven problemin mi var
Soran1 yılHemde cooooookkkkk
Cevap sahibi1 yıl@Hezeyan90 güven problemi varmış. İyi adamı da harcar bu. Yalnız olması daha iyi şu anda veya terapi görmesi lazım
Soran1 yılGüven problemi cok yaşıyorum çünkü aldatıldım. İkinci olarak bna hep cinsellikle geldiler artık bn sinirlerime hakim olamıyorum, nasıl olsa buda aynı yanlış kişi kafasindaym diyip kimseye şans vermiyorm
Soran1 yılya da ters davranıyorm ki bilerek uzaklaşsinlar
1 yılO kadar fazla insanla iletişim kuran kadın, doğru kişiyi ya bulamaz ya da bulduğunu anlayamaz bile.. Kusura bakma ama alışmış kudurmuştan beterdir derler.. Senin gibiler, hayatlarında birileri olsa bile asla başkalarıyla konuşmaktan geri duramazlar.. Çünkü alışmıştır etrafında mutlaka birkaç kişinin daha olmasına.. Zaafı olmuştur karşı cins.. Bizzat yaşadım, biliyorum..
313 Yorumla
Soran1 yılHayır aslında ben 1den fazla kişi ile konuşmam asla birini beğenirim konuşuruz bakıyorum yanlış bir harareti var direkt siliyorum hiç iletletmeden max 1,2 hafta bazen bir kac gün ama sonra yeni biri ile tanışamıyorm nedense yanlış geliyor
- 1 yıl
Öf be kadın konuşunca bile size batıyor.
- 1 yıl
Olabilir, ancak aynı düşüncede değilim
- 1 yıl
35 yaşında hiç ilişkisi olmamış bir kadına garip bir gözle bakarım... Sağlıklı değil...
- 1 yıl
@Frankenstein16 neden olsun ki doğru insan çıkmamış evlenmemiş herkes kedi gibi çiftleşmek zorunda değil hayvanca bu.
Soran1 yılAllah aşkına sen ne diyorsun kalksın o***** olsun ya ne biçim kafa yapiniz var senin temiz Birisini aramak varken ilişki yaşamamış bir insana garipmi diyorsunuz gercektn, saka gibisiniz yemin ediyorum bu devrin insanlara anlam veremiyorum kafam basmıyor
- 1 yıl
@Kalplivceld potansiyel hiperseksuel olma riski varmış bir doktor söylemişti bana
- 1 yıl
@Frankenstein16 belkide sevdiği evleneceği adam olmadı
- 1 yıl
Uzmanlık alanım değil ancak ben normal bulmuyorum. Kendime gelecek olursak ben de normal biri değilim
- 1 yıl
@Frankenstein16 gayet normal kadının sevdiği adam yoksa kimseyle olmaz. Duygusuzca biriyle olmak normal değil asıl.
- 1 yıl
Dıygusuzca olsun demedim neyse kimsenin hayatı beni ilgilendirmez...
- 1 yıl
@Frankenstein16 o anlama geliyor ama
- 1 yıl
@Frankenstein16 Türk toplumundayız her kasın sevmeden olmaz
1 yılAslında mükemmel birini oluşturmuşsun kafanda bu kişiyi arıyorsun belki tanıştığım kişiler içinde doğru kişiler de vardı ama sana doğru gelmiyordur kimya meselesi bir de konuşup tanışmıyorsan buluşmuyorsan zaten zor zaman emek istiyor ben şu sıralar yorgunum birileriyle hiç tanışasım bile gelmiyor
11 Yorumla
Soran1 yılTamda dediğin gbi ama şöyle bir şey var hicbiri doğru insan çıkmıyor sürekli bana cinsellikle yaklaştılar 1 ay bile surmuyo konuşmamız ne kdrda kriterime uysada hayatımdan çıkarıyorum sonra başkasıyla tanışamiyorum
1 yılo kadar kişi ile iletişim halinde olursan elbette ki doğruyu eğriyi ayırt edemezsin , hoş gerçi az iletişimde de anlamıyorsun bazen ama sana şöyle betimliyim bir kasa dolusu elma düşün bunların %80’i çürük ama ortalarda sağlam olanlar var sen bunları nasıl göreceksin mesela çokluğun içinde?
01 Yorumla
Soran1 yılKimseyle üst üste veya aynı anda konuşmuyorum yazıyorlar mesela birden fazla kişi yazıyor Mesela bakıyorum Hani uyan var uyumayan var Sonra diyorum Aman hepsi de aynı deyip cevap vermiyorum
Hevesin yoksa zaten olmaz ki. Bir de kriterlerini belirlemelisin. Enine, boyuna göre mi yoksa kültür ve karakterine göre mi. Sana yazılanların kalitesine, yüreğine dokunanların ne anlattığına dikkat etmelisin. Hayal mi satılıyor, gerçeklerden mi bahsediliyor. Çok derin konu.
04 Yorumla
Soran1 yılKimseyi tanıyamıyorum yani iyi analiz edemiyorum
Soran1 yılİşte birini anlasam ztn fırsat vermem
- 1 yıl
Tamam o zaman dediğim gibi kitap oku bu konularda. İnsanı tanımak, insanı anlamak, vücut dili ne söyler gibi isimler altında kitaplar ara. O kitaplarda konuşurken ne yapıyorsa yalan söylüyor, ne yapıyorsa samimi gibi ayrıntılı şeyleri anlatıyor. Zaten bunlar sadece gönül ilişkilerinde değil, hayat boyu da işine yarayacak şeyler.
Sosyal ağlarda kolay değil. En büyük sorun şu : Sürekli birileri ile konuşuyorsun ama genelde hayal kırıklığı, ne hevesin kalıyor ne de gücün. Sonra cevap vermemeye başlıyorsun ama belki de o cevap vermediklerinden biri aradığın kişiydi.
Yani böyle bir arayışın varsa ya ıkmadan usanmadan herkesle konuşacaksın, ya da hiç uğraşmayacaksı…
Umarım aradığını bulursun 👋06 Yorumla
Soran1 yılYani aslında sürekli birileriyle de konuşmuyorum uzaktan takip ediyorum Bana yazanları mesela bakayım yanlış hareketi var Hiç konuşmuyorum bile
Soran1 yılBuradan değil aslında Facebook instagram
Soran1 yılArkadas cevrem maalesef ki yok muhatap olduğum 1 kişi tek var , gezip tozan biride değilim mesela çıkıyorum Çarşıya annemle bir yere gidiyoruz bakıyorlar bakıyorlar bakıyorlar süzüyorlar ben de beğeniyorum Bazen onlar da beğeniyor ama adım Yok bir şey yok
1 yılYazan erkeklere cbp vermektense senin ilgini çeken bir erkeğin sana yazmasını sağla onunla tanış bide doğru kişiyi sürekli sosyal medyada arama belki dışarda tamışcaksın o kişiyle hep tlf gömülme dışarı çıktığın zmn ve normal hayatında bak çevrene bunları yaparkende kendi değerini farkında ol kendi değerinden ödün verme doğru kişiyi bulmak için uğraşmak aslında biraz boş bir uğraş kendine odaklan o ztn ilaki bi yerde denk gelicek
01 Yorumla
Soran1 yılYani denedim s**** çıktı adam
Sevgili, flört bulmak kadınlar için çook kolay iken (çünkü sizin talipliniz çok) böyle bir zamanda doğru insanı bulabilmek her iki cins için de piyangodan çıkan ikramiye gibi o yüzden kafana denk düşen, iki arkadaş gibi olabildiğin insanı kaçırmayıp şans vermek gerekiyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Eğer bir şey aranıyorsa kriter vardır. Arıyorum demekle bulacağınız şey aradığınız şey olmayabilir veya tesadüfen denk gelebilir. Beklenti nediri aradığınız yere belirtirseniz daha faydalı olmazmı?
01 Yorumla
Soran1 yılAradıgim kisinin Sadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
1 yılKaçıyla görüşüyorsun buluşuyorsun?
Bir kişinin doğru olduğunu nasıl anlayacaksın?
Doğrunun yolu yanlışı deneyimlemekten geçmez mi?
Veya hevessiz olduğun için yanlışı bile deneyimleyemiyor olmayasın sakın?
06 Yorumla
Soran1 yılYa ben 3 yıldır kimseyle görüşmüyorum bile 3 yılın sonunda birisiyle tanıştım 3 hafta sürdü O da s**** çıktığı için bıraktım sonra bir iki kişiyle tanıştım yine Birkaç günlük baktım onlarda da iş yok s**** yani anlayacağız onları da da konuşmayı kestim artık kimseyle tanışmayı çekiniyorum korkuyorum hevesim kalmadı artık
- 1 yıl
Hevessizlik zor. Biliyorum.
Soran1 yılHemde cok aşk heyecanı yok artik
- 1 yıl
Kimse yaratmıyor o kalp çarpıntısını, mesajlaşırken o s.. alak s.. alak sırıtmayı.
Soran1 yılHemde hic cok uzun zaman oldu böyle hisdetmeyeli
- 1 yıl
Hepimizin sorunu bu sanırım
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Çünkü cevap verdiğin kişiler hep aynı türden olabilir. Dolayısıyla aynı kişilerden de doğru kişi çıkmaz.
Farklı kişilere yönelmen lazım diyecem ama onu da anlamazsın. Bilinç altı öyle istiyor.
Sigma boy, sigma boy :)))))
02 Yorumla
Soran1 yılYa ben nasıl anlayabilirim ki onun doğru kişi olup olmadığını
- 1 yıl
Bakın, hiç kimse 4.4 lük değildir bunu hiç kimse de inkar etmiyor zaten ama her kızın hayallerinde Beyaz atlı (arabalı) prens yatıyor.
Düzgün bir adamla karşılaştığınızda: Bu adam çok monoton sıkıcı tabiri kullanılıyor.
Hoşunuza giden biriyle karşılaşınca: Kalbiniz pıt pıt atıyor, sizi sevsin diye uğraşıyorsunuz lakin zaten onu seven çok. İhtimaller çok olunca da seçmesi kolay olmuyor. Bu durum en çok kızlarda olduğu için her erkek kızlara teklifte bulunsa, kızların da etrafında kendisiyle tanışmak isteyen tomarla erkek olunca, Elimi sallasam Ellisi mantığı düşünülüyor. Çünkü talep çok...
Anlatmak istediğim aslında siz kızlar birini severken Alfa tip erkek arıyorsunuz aslında ve bunu bilinç altıyla yapıyorsunuz. Karşınıza biri çıkıyor, size heyecan veriyor ama bakıyorsun ki ilişkisinde kararlı değil. Yapı bozuk. Karakter aradığınız gibi değil, vs. vs. vs...
Türkiyedeki tüm erkeklerin kötü olmadığı gibi çok iyi kızlar da mevcut. Lakin siz kızlar o iyi erkekleri beğenmiyorsunuz, bizlere de o iyi kızlar denk gelmiyor.
Bu iş sürekli böyle devam ediyor.
Ben nereye bakacağımı bilmiyorum, sen de bulduğun düzgün mü bilemiyorsun.
işin aslı insanların birbirlerine çöpçatan olması gerektiğidir. Yoksa bu işler çok zor gerçekten.
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılHayatının aşkını bekleme. Sen hayatını yaşa. Gül, eğlen, çalış, kendini sev. Seni sevecek adam.. yani senin deyiminle 'doğru kişi' hiç beklemediğin anda gelir. Hiç hesapta yokken. Ansızın gelir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı. Doğru kişiyi bulmak zaman alabilir, bu süreçte kendine zaman tanı. 🕰️ Kendini iyi hissettiğin ve mutlu olduğun anlarda tanışma hevesin geri gelebilir. 🌟 Kendini zorlama, doğru an kendiliğinden gelecektir. 💖
00 Yorumla
1 yılSorularına bak seni tanımaya mı çalışıyo. Senin azından laf alıp nelerden hoşlandığını anlamaya mı çalışıyor. Bu önemli ilgilenen erkek merak eder bence
019 Yorumla
Soran1 yılAradıgim kisinin Sadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
- 1 yıl
Bu söylediğin erkekler altın kategoride bi iki saatte nasıl anlayacaksın. Sen de karsı tarafa vakit ayırracaksın ki bulasın. O adam kumaşıyla belli eder kendini. Beden avcısı mı huzur avcısı mı anlarsın. Ama bu kadar kısa sürede imkansız
Soran1 yılİlla tanima şart diyorsun yani
- 1 yıl
İlişki denilen şey birbirini keşfetmesi değil mi yahu iki kişinin. Merak etmediğin ilgini çekmeyen insanla neyini paylaşıcan. Şimdi sana adını sorsam söylersin belgi ama hiç bi çekim tanışıklık olmayan biri olarak bana 3 sorumu cevaplamassın. İlgini çeken kişiye zaman ayır diyorum. Herkese değil
Soran1 yılKorkumu yenebilsem yazacamda
- 1 yıl
Korkutan ne seni ki sohbet edebiliyosun işte bak. Sürekli bu adam o mu diye sormamaya calış kendine
Soran1 yılHah işte acaba doğru kişi mi ya yanlışsa ya yine üzülürsem gbi gbi
- 1 yıl
E böyle yaparsan da doğru kişiye karısık sinyal verip adamı kaçırırsın. Bazen akısına bırakmak gerekir. Sohbet ilerler. İlerledikçe anlarsın karsındakinin kalitesini. He kişiyle hemen fiziksel buluşmamamn gerekiyosa bu daha iyi
Soran1 yılBen yıllardır fiziksel görusme yapmadım 3 yılın ardından 1 kişi ile görüştüm sagolsn oda sapik çıktı
- 1 yıl
telefonda ya da burada konusurken senın kım oldugunu bilmeden vucut ölçülerini merak ediyorsa ve gerçekten birini tanımak istiyorsan bu o değil demektir. mesajla bunu çözersin. ama herkese kapını da kapatma yani. Ergen bir yaşta görünmüyorsun. İte it gibi muamele etmek lazım ama herkese değil :)))
- 1 yıl
eğer bunu birden fazla kişi ile yasadıysan ben bunu iiki şeye bağlarım. kasapta avakado satılmaz aradıgını yanlış yerde arıyor olabiliyorsundur.
Ya da avakadonun çürüğünü seçiyo olabilirsin. Bunları sana böyle yazıyorum ama uzman görüşü gibi. kendimce yaşadıklarımdan yola çıkarak fikir vermesini amaçlıyorum. unutma hayat seçimlerden doğan sonuçlardan ibarettir. Gerçekten nişh bir guruhta arama yapıyorsun. şunu da dşün bu adamın ilgisini sen nasıl çekeceksin. Kendini yetiştirmiş birisi her konuda karşısındakıyle iletişim kurabilmeyi amaçlar ben kendi adıma böyleyımdır.
Soran1 yılYazdıklarınız için teşekkür ederim. Ben insanların niyetlerini anlayabilen biriyim Ama mesela benimle tanıştıkları zaman kendilerini o kadar iyi tanıtıyorlar ki Mesela benim bütün görüşlerimi bütün fikirlerimi saygı duyuyorlar katılıyorlar tamam diyorsun Bu da benim gibi insan diyorsun devam ediyorsun hadi bir hafta sonra bir bakıyorsun gibi değişime söz konusu hani cinsellik konusmaya basliyolar , başta uygun Görmeyen bir insan cinsellikle konuşmaya başlıyor fotoğraf falan istiyor senden daha fazlasını isteyebiliyorlar haliyle Ben de bundan çok sıkıldım Yani anlayacağın insanı başta kandırıyorlar
- 1 yıl
bunu yaşadığını biliyorum işin karşı tarafında yaşıyorum. bu senı iyi insanların da var oldugundna uzaklaştırmasın. haklısın kendımız ıcın doğrusunu ıstıyoruz ama bazen amaçlar farklı oluyor. üzülme isterim gerçekten
Soran1 yılDevir çok bozuk
- 1 yıl
görünen o ki sen iyi birisin. kabul ama kendşini yanlızlığa mahkum etme. bu yanlış. benım bu kadar yazmamın ana fikri bu aslına bakarsan cinsellik elbette olacak. olmalı ama tanımadan hemen aramak mantıklı degil.
Soran1 yılBen 10 senede tanısam yine evlenmeden doğru bulmuyorum Allah korkum var ailem beni bu şekil yetistirdi kim ne derse desin istersem hep yalnız kalayım ama bana verilen eğitimin dışına çıkmam
- 1 yıl
doğru buna saygı duyacak birisi ile karsılaşmak ıstıyorsun. ama bunu ararken saf bi yanlızlığa ıtıyorsun kendını bunu yapma dıyorum. Destan yazdırdın bana burada :)
Soran1 yılYa tamam anladım:))) bakacam
- 1 yıl
Yoluna çiçek ekenlere zaman ayır değer ver. heybene çakıl taşı atanlara değil. Sevgiyle kal. arada selam et hatırlat kendini :)))
Aşk İlişkileri konusunda 896 cevap paylaştı. selam.. sanırım hep hayal kırıklığı içinde yok olan ve boşa giden duygu lar ve sonrası yorgun düşmüş bir ruh hali ne kötü dür dimi aradığını bulamamak.. boşa geçen boş insanların için de zaman kaybı.
07 Yorumla
Soran1 yılTamda dediğiniz gibi... zaman geçiyor yaş geçiyor gönlume yakışır birini bulamamak çok acı
Soran1 yılYanarım ona yanarım
Soran1 yılDoğru insanı arayarak bulmak daha aci
Soran1 yılSamanlıkta iğne arama gbi
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ne istediğini iyi bilmek bunu nasıl filtreler haline getirmeyi öğrenmek ve saçma ani dürtüler ile çöpü kral yapmamak söylemesi basittir ama yapan kişi sayısı çok az
02 Yorumla
Soran1 yılAradıgim kisinin Sadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
1 yılBuradan tövbe etmesem ben de diyenlerden olurdum ama ben tövbe ettim buradan dilim yandı buradan bir kişiye öyle bir değer verdim ki saçına rüzgâr değmesin diye uğraştım ama o sıkıcı buldu fırlama erkek istiyormuş
00 Yorumlacanım sana yazan herkrse yazıyodur dogru kisi olabilir mi sence? dogru kişi nasip bence denk gelir bir sekilde yolların kesişir ortak bir hikayede bulursun kendini.
08 Yorumla
Soran1 yılYa bilemiyorum sosyal medyadan bulan evlenen çok insan var hani ben yoldan Geçende nasıl güveneceğim ki o da var ki zaten dışarıdaki insanlara sosyal medyadaki insanlar
- 1 yıl
canım sanaldan evlilik vaadiyle kandiran dolandırıcı cok yani çok güvebme derim düsük ihtimal duzgun birine denk gelirsin onunla da uyumlu olur musun şans yani hatta direkt nasip bence
Ama kaderde şöyle sen en çok nerde ne sekilde valit geciriyorsan hayatın ona göre sekillenir insan yasadığı gb ölür ya onun gibi bir sey buladabilirsin ama iste yıpratıcı saglıksız bir durum bulsanda güvenmezsin artık
Soran1 yılZaten edildigim kdr ettiler😪sinir stres hastasi oldum çoğuda cinsellik için yanaştı tabi
Soran1 yılCok teşekkür ederim canım benim 🩷
1 yılEn son gidip evlenme başvurusu yapıp nikah memuru ile evlenecem gibi 😂😂🤣🤣
124 Yorumla- 1 yıl
Daha 19 yaşındasın
- 1 yıl
İlerde 😂
- 1 yıl
Daha zamanın var oku önce
- 1 yıl
Okul mu var 😒
- 1 yıl
Okul yok mu bitti mi
- 1 yıl
Okumuyorum okumadım
- 1 yıl
O zaman işin daha zor anca görücüyle evlenirsin
- 1 yıl
Onu da yapmam 😃
- 1 yıl
Evde kalma loding
- 1 yıl
Kalacam 🤣
- 1 yıl
Olsun biri alır illa ya vardır nasibinde
- 1 yıl
İsteyen var no diyom 😂
- 1 yıl
Neden
- 1 yıl
Yaşım küçük 🙄
- 1 yıl
Büyük biri bul sende eşit olsun
- 1 yıl
Çok dusuncelisin maşallah 😂
- 1 yıl
Öyleyimdir ben her zaman
- 1 yıl
Maşallah ne kadar yararın dokundu be 😂 sıkıntı falan kalmadı 😂
- 1 yıl
Napiyim başkaaa sana mı yürüyimm
- 1 yıl
🙄🙄🙄🙄
İyi akşamlar 🫡 - 1 yıl
Asker selamı mi verdin bana az önce
- 1 yıl
Beyefendi iyi akşamlar
- 1 yıl
Kendini bir şey sanma takılıyorum canım bebe her şeyi bir bok sanan bir kezban çıktı bu da ka
- 1 yıl
Ayn
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılPes edersen, hiç bir şeye ulaşamazsın. Önemli olan şey bir çok erkeğin yazması değil, senin kimle ve ne şekilde konuşma isteğin.
13 Yorumla
Soran1 yılBide kimseyle konuşamıyorum yanlış kişi cikack diye
- 1 yıl
O kadar erkek, seni nasıl ve nereden buluyor?
Soran1 yılSosysl medya maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 865 cevap paylaştı.
1 yılo kadar erkek dedigin herkese yazan tipler ya tutarsa diye yaziyorlar zeki biriysen ve "dogru" kisiyi ariyorsan o yazanlardan degildir hbrn olsun
03 Yorumla
Soran1 yılAradıgim kisinin Sadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
Soran1 yılBen mi yaziym yani?
- 1 yıl
sanaldan bulmak zor direkt
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Önemli olan senin verdiğin kıymet ve emek, eğer kendinden vermek istemiorsan 100 kişiyle tanissanda nafile.. ya da spontane takıl sen bulmayı bıraktığında o seni bulur
00 Yorumla
1 yılEvet mitoloji tanrısı gibi erkek isteyenler çok ararsanız bulursunuz merak etmeyin yanlış yerde aradığınız için bulamıyorsunuz.
01 Yorumla
Soran1 yıl174um 170 erkrk kabul ettm sen düşün
Dogru kisiden kastin ne tam olarak? Gunumuz arayislari kisiden kisiye gore degisiyor sonucta.
02 Yorumla
Soran1 yılSadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey
- 1 yıl
Maddi konuya bir sey diyemem, zor donemde yasiyoruz. O sebeple zamana birak ve manevi degerlerinin uyustugu biriyle birlikte maddi durumunuzu insa ederek birlikteligini pekistir. Hazir alim vb kolaylik dusuncesine girersen mal muamelesi gormen de kacinilmaz dogal olarak. Zaten bunu da anlayamiyorum. Herkes gelecek guvencesi ister ama son zamanlarda abartilmaya baslandi. Bunu talep edenlere sozum; senin anan baban 60nda ev aldi 30ndaki adamdan boyle seyleri neye dayanaraktan istiyorsun ki senin doneminden daha agir bir buhranda yasiyoruz. Neyse bu kismi uzattim ama sana tavsiyem; acele etme ve maddi unsura odaklanma. Potansiyeli olan, isi iyi olan biriyle zaten bu kaygi giderilir. Manevi olaraktan araba disinda muhabbet edebilen ve meraki olan birisini buldugunda begenirsen kacirma.
Uzun uzadiya yazardim ama bas agritmak istemiyorum :))
1 yılHayatında biri olmak zorunda değil. Neden kendini böyle şartlandırdın ki? Toplum baskılarına boyun eğmeyin.
11 Yorumla- 1 yıl
Büyük ihtimalle senin manitan var her şeyi yaşadın kızı engelliyorsun
1 yılÇünkü doğru kişi selam naber falan gibi basit şeyler yazmaz
17 Yorumla- 1 yıl
Ne yazar mesela söylesene
- 1 yıl
Direkt konuya girer uzatmaz
- 1 yıl
E mesela ben evlenmek istiyorum bir kızı beğendim. Selam yerine evlenelim mi yazayım
- 1 yıl
Hayır sizinle ciddi bir beraberlik düşünüyorum gibi cümleyi toparlayarak söyleyebilirsin
- 1 yıl
O da der ki daha tanışmadan ne ciddisi sapık mısın:D kendi hemcinslerini tanımıyorsun. Bir kıza günde 100 kişi yazıyor içinden illa ki biri doğrudur ama onlar kötü sözlere cevap verir. Bu gerçeği bilmiyor gibisin
- 1 yıl
Ben sosyal medya dan bahsetmedim bu arada. Hani eş dost tavsiye eder vs bir şekilde yollar kesişir ondan bahsediyorum
- 1 yıl
Aynen sana seninle ciddi düşünüyorum diyen adamla kalk nikah masasına otur demedik en azından amacını anlarsın ona göre konuşursun. Sağol tavsiyen için yamyam
Aşk İlişkileri konusunda 369 cevap paylaştı. Tersten düşün, rastgele yazan insanlar ne kadar doğru kişiler olabilir.
12 Yorumla
Soran1 yılYa Allah aşkına hiç mi sosyal medyadan tanışıp evlenen yok ya
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
1 yılAslında o kadar çok kişi yazdığı için eleme yapamıyorsun.
14 Yorumla
Soran1 yılBana uyan birileri var ama tanışmaya cesaret edemiyorum maalesef
- 1 yıl
Ya da üşeniyorsun
Soran1 yılHevesim yok diyebilirm
- 1 yıl
Kendine zaman tanı
Dinlen biraz en iyisi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılDoğru kişi vaktinden önce gelmez sabret aceleci olma
13 Yorumla
Soran1 yılAma nerden bilicem ki kimseyle konuşamıyorum yanlış çıkack diye
- 1 yıl
Konuş şans ver ama ilerisi olmasın doğru kisi kendini belli eder zaten
Soran1 yılMax 1 hafta olmuyo sonra hemn başkasıyla konuşmak olmaz ki
- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
1 yılYaziyor yazmasinada gidip yüzyüze konuşuyor musun ki
03 Yorumla
Soran1 yılHayır hiccccc 3 yılın sonunda 1 kişi ile görüştüm mesela sapik çıktı yine kapadım kendimi
- 1 yıl
Napti öpmeye mi çalıştı ilk buluşmada
Soran1 yılCanım öpmeye geçtim 2. haftadan cinsellik konuşmaya başladı benden Absürt fotoğraflar istenmeye başladı Onu rahatlatmam için benden yardım istedi sen düşün yani
Bir zaman sonra öyle oluyor maalesef bir erkeklerde aynı sizin gibiyiz
04 Yorumla
Soran1 yılSadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk
Soran1 yılBen neden karakteri bozukluğu insana kabul edeyim ki ya da işi gücü olmayan evine barkına bakamayacak bir adama neden kabul edeyim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılMaalesef bu şekilde olur tanıyarak, konuşarak... 🙄
01 Yorumla
Soran1 yılAradıgim kisinin Sadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
Bu işler birazda kader kısmet. Secmek gerçekten zor acaba hangisi acaba pişman olunuyum acaba daha iyisi cikarmi
00 Yorumla
1 yılsana yazanların içinden bulamazsın. sana yazmayanlarda zaten yazmazlar. ben kendi hayatına odaklan derim.
00 YorumlaHer yazana donersen kafan karisir ve enerjin tükenir.
01 Yorumla
Soran1 yılHiçbirine doğru düzgün dönmüyorm ki canım Ben o kdr kişiyle konuşmuyorm bak bugün burdan degl ama 3 4 kişi yazdı ben cevap vermedim bile yapamıyorum hani kafamda şu oluşmuş ya zaten yanlış kişi buda neyine cevap vericem böyle bi nefretim geliyo artık erkekler bana yazınca
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılReelde duygu hissettiğin insana şans ver zaten internetten olmaz bu işler hele de hevesin yok ise
01 Yorumla
Soran1 yılİyi canım benim Normalde çevrem yok ki sosyal hayatımda yok zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılYazanlar içinden tercih etmek zorunda mısın sen bulup yazmayı dene
01 Yorumla
Soran1 yılBen yazamıyorum maalesef utanıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı.
1 yılMerak etme benim de kızlarla tanışma hevesim pek yok. Parmağımızı kımıldatsak da kımıldatmasak da prenses diyorlar o yüzden hiç uğraşmıyorum.
00 Yorumla Etrafına bir bak bence. Çevrende takılırsan kafa dengi birini bulman daha basit olur sanala göre.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBir muddet insanlarla konuşmaya ara ver bence , bir kagida erkekten beklediklerini ve nefret ettiklerini yaz , yani kendini daha yakindan tani , bence kendini yeterince tanimiyorsun...
05 Yorumla
Soran1 yılCanım Zaten çok sürekli konuşan bir insan değilim ki
Cevap sahibi1 yılMesajim biraz yanlis anlasildi sanirim 😊😊
Surekli konusuyorsunuz demek istemedim, sadece bir miktar kendinizi tanimak icin sosyal hayattan kendinizi koparın ama sadece kisa bir sureligine , kendi icinizi dinleyin , ben de size benzer bir durumdayim, cozum ariyorum...
Soran1 yılYani Öyle yapmaya çalışıyorum bak 2-3 kişi Bugün yine yazdı bana Ben dedim ben konuşmak istemiyorum Diğerlerine de cevap vermedim zaten
Cevap sahibi1 yılBu 2-3 kisiye ben de dahil miyim?😃
Sana yardimci olmak istiyorum ama aklima daha baska birsey gelmiyor, hangi uygulamalardan iletisim kuruyorlar seninle?
Soran1 yılHayir burdan degil, Facebook instagram
- https://www.youtube.com/embed/UQQnlvhyjcE
bulursuuunn SDKLAFSSAS
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılkızlara hep şaşardım o kadar kişi peşinde neden sevgilileri yok diye ama şu an ben aynı durumdayım ve o durumun ne demek olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.
01 Yorumla
Soran1 yılBen o kdr kişiyle konuşmuyorm bak bugün burdan degl ama 3 4 kişi yazdı ben cevap vermedim bile yapamıyorum hani kafamda şu oluşmuş ya zaten yanlış kişi buda neyine cevap vericem böyle bi nefretim geliyo artık erkekler bana yazınca
Gizli Üye(25-29)1 yılO kadar yazan erkek pek de hayırlı olmadığından doğru kişiyi bulamayacağını düşünüyorsundur muhtemelen doğru insana denk gelmk çok zor
01 Yorumla
Soran1 yılHah bak aynısı nede olsa buda yanlış diyor konuşmuyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılumursama ben takmıyorum yıllardır doğrusı bile gelse umrumda değil
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Benim gibisini bulmak zordur önüne gelse bile reddedersin 🙁
00 Yorumla
1 yılboş ver dogru kişi yok sende zaten zamanla yanliş kisi olursun.
00 YorumlaO zaman tanışmayın ve zamana bırakın. Zira bir şeyler yokken daha değerli olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılKonusup vakit harcama, Direk fotolu cv iste 😝😬
01 Yorumla- 1 yıl
Fotoyu tahmin edebiliyorum 🤣
Gizli Üye(18-24)1 yılHer şey gönlünüze göre olsun ablacım, bu tarz şeyler için hep nasip kısmet diyorlar elbet bi gün yolunuza düzgün birisi çıkar
01 Yorumla
Soran1 yılAmin inşallah canım benim 🩷
1 yılBende doğru kişinin kim olduğunu bulmayı çok istiyorum ama bende sizin gibi bulamıyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı. Erkekler yazar ama sen adam arıyorsun maalesef zaman çok kötü
01 Yorumla- 1 yıl
Sınaması lazım erkeği fake hesaptan yazıp deneyecek eğer internetten arıyorsa
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılOlur birgün elbet ya belkide yarın belki yarından da yakın
00 Yorumla nasıl yok? gel İstanbul'da isen görüşelim tanışalım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBelki de doğru kişi o kadar yazanların arasında olmayıp bu anlamsız yarışın içine girmiyordur.
02 Yorumla
Soran1 yılIyi onu ben nasıl bulacağım
Cevap sahibi1 yılCevabını bilmiş olsam doğru kadını bulmuş olurdum açıkçası
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. aynı ben ego yapmıyorum ama yazanım cok cok fazla ama genede sapım guzelim de
05 Yorumla- 1 yıl
Egolusun kendini beğendiğin için kimseyle birlikte olamayacaksın
- 1 yıl
Seversin aceleci olma. Zamanında hiç mi sevmedin birini illa ki sevmisskndir. Birini tanımaya çalış kendi beğendiğin birini, sen yaz bu sefer konuş sohbet et. Bütün zincirleri kır sen adım at
- 1 yıl
Sevecek bir gün gerçek kişi
Gizli Üye(36-45)1 yılZaten sıkıcı olan her seferinde başa dönmek çok yorucu bu, her seferinde hüsran olması ben uğraşamiyorum sizi bilmem. Buna heves mi dayanır vakit mi güç mü olacak şey değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYazanların doğru çıkma ihtimali milli piyangodan para kazanma ihtimali ile aynı çok zor
11 Yorumla
Soran1 yılCok haklısın bana yazan baskasinada yazar kafasindaym
1 yılAuralar bir araya gelmeden , onun kokusunu almadan , enerjileri temaz etdirmeden zor.
maalesef bu dijital dünyada insanlarin duygularının hissettiklerinin gücünü ve önemlilini unutuluyor
01 Yorumla
Soran1 yılSadakati olack saygisi güven verecek hem maddi hem manevi olarak yetişmiş bir birey bunları bulmak bile çok zor artık gerçi bulunuyor ama ya karı kızdan elini eteğini çekmemiş ya da spk çıkıyor bende de artık tahammül yok aa nasıl olsa buda aynı kişi diyip cevap vermiyorum tanışmıyorum tanışsam bile max tahammül sürem 1 2 saat
- Devamını Gör (160)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer