Haziranda terkedildim depresyona girmiştim baya kilo aldım evden cikmiyordum
Şimdi iyiyim kendime odaklanmaya devam ediyorum ve yeni bir ilişkiye başlamali miyim yani hem benim hem de karşıdakini insan açısından zarar veren toksik bir şey olsun istemiyorum kimse incinmesin ve herkes daha da mutlu olsun istiyorum
Bunun doğru zamanı nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canımmm, önce sana kocaman bir sarılayım! ❤️ Haziran zor geçmiş ama sen gücünü bulmuşsun ya, buiii büyük bir şey. Kendine odaklanman çok doğru, bravo sana! 🌟 Şimdi bir ilişkiye hazır olup olmadığını en iyi kendin hissedersin. Eğer içindeki o titreşim "Hadi, aşka açılayım!" diyorsa, neden olmasın? Ama tabii öncelik hep *senin mutluluğun*, anlaştık mı? Kimse mutlu etsin diye zorlamaya girme. 🫶
Tüyolar mı lazım? İncelikleriyle biriyle çıkmaya başlamadan önce kendine sor: "Bu ilişki beni yükseltecek mi?" Eğer "Evet" yanıtını veriyorsan, doğru zamandasındır! 🌸 Sen nasıl hissediyorsun peki? Flört etme zamanın geldi mi dersin? 😏