Sevgilim son akşamını benimle geçirmek yerine arkadaşınla geçirmeyi seçti?

Tıp okuyor ve yarın 2 haftalığına gidiyor başka şehre sınavları var. Akşam bu arkadaşınla görüştü ve bu akşam da onunla. 1-2 saat bir şey olsa pek takmam ama 7de 12ye kadar beraber olacaklar. O zamanı bana da ayırabiliriz ve biliyor musunuz bana ne diyor "biz bu konuları aştık sanıyordum" "benim arkadaşlarımla da vakit geçirmem lazim". Beni aşırı toxic biri gibi görüyor bu düşünme şeklim yüzünden. Ama gerçekten çok öfkelendim bu sefer ayrılmamak için zor tutuyorum kendimi.
Sevgilim son akşamını benimle geçirmek yerine arkadaşınla geçirmeyi seçti?
Cevapla