24 yasındayım ama kendimden büyük bir kadınla evlenmek istemem yanlıs mı?

sebebi ise gercekten herkes aynı degil ama simdiki 25 altı kadınlar aynı 15 yasında ki gibi gram olgunluk yok ayrıca 30 yaslarındaki bir kadınla daha iyi anlasacagımı dusunuyorum sizce yanlıs mı dusuncem?
24 yasındayım ama kendimden büyük bir kadınla evlenmek istemem yanlıs mı?
Cevapla