Düzgün bir erkek olduğum için ilişki yaşayamayacak mıyım?

Şahsen düzgün bir erkeğim. Ne alkolüm var ne sigaram ne de pis bir alışkanlığım. Ama nedense serseri tipler, keko diye anılan tipler ve kötü alışkanlıklara sahip kişilerin gayet güzel bir ilişkisi var. Kıza bakıyorum gayet eli yüzü düzgün ama yanındaki herife bakıyorum suratında resmen meymenet yok. İnsanları tipiyle yargılamak istemem ama artık insanların dış görünüşünden bile nasıl biri olduğu gayet ortada.

Şimdi kadınlara soruyorum. Sırf düzgün biri olduğum için mi ilişki yaşayamıyorum. Yoksa düzgün erkekleri zayıf ve ezik olarak mı görüp böyle tiplere gidiyorsunuz?

Düzgün bir erkek olduğum için ilişki yaşayamayacak mıyım?
Cevapla