Kendi ayakları üstünde duran biriyim ama içten içe bi erkeğe ait olmak istiyorum normal mi?

Evleneceğim kişiyi çok sevmek, kendimi ona ait hissetmek, yeri geldiğinde kendimi tamamen ona bırakmak istiyorum. Eziklikten değil ama nasıl erkeklerde sahiplenme duygusu varsa bende de ait olma isteği var sizce normal mi
Kendi ayakları üstünde duran biriyim ama içten içe bi erkeğe ait olmak istiyorum normal mi?
Cevapla