Ah aldım sanırım tutar mı (detay okumadan yorum yapmayın)?

Tanışma uygulaması herkes herkesle skstng amaçlı konuşuyor uygulamada neyse ben şöyle bi paylaşım yaptım 'sürekli zil çalıyor rahat rahat uruspuluk yapamıyoruz' bu da paylaşımımıma artık benim urspm olacaksın dedi ben de ooo sahiplenen erkek falan dedim dalgasına biz konuşmaya başladık sonra işte o muhabbetlerin hepsi döndü fotoğraf sesli cart curt sonra ertesi gün ben iyi değildim bana bazı sorular sordu oradan travmama kadar indik mk sonra ona şarkı falan söyledim derken normal muhabbet de ettik. Ara sıra karıcım kocacım diyoruz evlenecekmişiz gibi. Ben bu işteyken yükseğim 3., gün işte buna fotoğraf atıyorum gece bakıcam dedi ben de bağlanmak mı istemedim bilmiyorum başkasıyla yaptım o gün sonra buna söyledim ihanet affedilmez falan dedi (sevgili değiliz o konuşma üzerine tanıştık) ve dalgasına arada karıcım kocacım diyoruz. Ertesi gün yazdım midem bulanıyor senden seni allah a havale ediyorum umarım umrumda değilsin beni duygusuz birine dönüştürdün yazma bana falan dedi. Bu derece tepki vermesi Allah a havale etmesi falan normal mi? Sonra ben de takılıcam artık muhatap olma benle dedi de bana yazdığı mesajda takılma mesajıydı başta zaten

Güncellemeler
1 yıl
Şimdi az önce hesabına baktım da biz konuşurken bu kadar aktif olmuyordu işteyken mk 5 dk önce aktifti yazıyor neyse sktr et ya o gün 2-3 saayye bir dönüyordu ben de sktr ediyorum umrumda değil.
Güncellemeler
1 yıl
Başkasıyla konuşuyor muhtemelen kafama takmama gerek yok.
Ah aldım sanırım tutar mı (detay okumadan yorum yapmayın)?
Cevapla