AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
eşimin vebalini üzerime alamam eğer kız kaşar erkek i*ne değilse eşi varket başkasına o gözle bakmaz zaten
benim gibi erkekler severse diğer kadınlar anlamını kaybeder.
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
Şimdiye kadar hiç ama hiç hayatımda biri varken dönüp başkasına bakmadım. Öyle ki annem ile BİLE bir mekanda otursam kahve içsem dönüp etrafa gözüm kaymaz. Dediğin takıntıda birşeyler bir defa başıma geldi. Kızı o zamanki sevgilimin yanında öyle bir haşladım ki bir daha cesaret edemedi. Yine söylüyorum yine söylicem... Asla alakam olmaz. Zaten evli bir erkeğe evli olduğunu bile bile yılışan birinin nazarımda hiç kıymeti avantası olamaz inan bana.
Waw! Super takdir ettim bu davranisinizi.
Peki yilisan haric. Siz kendiniz bir kizi begendiyseniz fakat atiyorum surekli is ortaminda berabersiniz ve bu duygu hoslantiya gitti. O derece ki baya akliniza geliyor gunun icerisinde. Ne yapardiniz?
hayatımda kimse yoksa ona samimiyetimi kademeli olarak arttırırdım. bilirim ki kadınlar samimi espirili konuşmaktan hoşlanan bir erkeğe kayıtsız kalmazlar. eğer onun da hayatında kimse yoksa ve ben de onun ilgisini çekmeyi başarmışsam zaten gerisi çorap söküğü gibi gelir. esas önemlisi kızı zor durumda kalmaması için ona karşı olan alakayı mümkün mertebe mesai arkadaşlarının olmadığı ya da daha az olduğu anlarda belli etmekte fayda var. nihayetinde yapmakta olduğu işe ciddi manada ihtiyacı ola bilir ve bu durumun dedikoduya dönüşmesinden ve daha da tatsız bir hale gelmesinden endişe edip uzaklaşa bilir. mümkün mertebe dikkat etmekte fayda var.
Guzel hassasiyet ama evli durumunuzdan bahsediyorum. Bekar oke haliyle:)
ha o zaman başkaaaa. asla alakam olmaz. zaten ben bir yerde çalışsam ve evli isem mutlaka masamda eşimin varsa da evladımın resmini koyarım. aklı başında bir kadın zaten bunu gördüğünde arkadaş abi kardeş tadında yaklaşır bana. benim ise zaten alakam olmaz. hem evli iken yani hayatımda biri var iken bir başkasına bakmanın cazip bir tarafı yok.
Oke anladim:) tesekkur ederim yorumunuz icin gonlunuzce olsun hersey
teşekkür ederim.
intihar ederdim galiba asla böyle bir rezililik olamaz
Ama oldu. Intihar etmek cozum mu? Al sana cehennem direk. Baska cozumle gelin, intihari asla dusunmeyin. Evet diyelim oldu ne yapardiniz?
Aldatma konusunda cok hasassim kesinlikle böyle birseye firsat vermem kendime
Ama oldu. Aksamlari surekli aklina geliyor. Sonra ruyalarina giriyor. Bu kadin bir sekilde sinsice kalbinize dokunmayi basardi. Ve sizi arzuluyor. Ne yapardiniz?
sizin basiniza böye bir olay geldi gibi :) benim istedigim kadar aklima girer bu konuda kendimi kontrol edebiliorsam taviz vermiorsam böyle birsey imkansiz olur kisilik yapim böyle
Anlasildi kararlisiniz:) yok basima gelmedi bekarim.
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
böyle bir paylasim icin ben teskür ederim peygamber efenidimizin yollunda olmam beni daha cok mutlu etti düsünce olarak hemen hemen ayni seyleri düsüniordum böyle bir durumda esime daha cok baglanirdim
Insallah:) Allah seytana uydurtmasin boyle seylerle sinamasin:)
Bunun Açıklaması ve Savunması Olmaz. Cezası Ölümdür.
Siz bu durumdasiniz. Siz hoslandiniz... Ne yapardiniz?
Böyle Bir Şey Söz Konusu Olamaz Kalbime Gömer Unuturum.
Ama bu baska kadin size cok tutkun, sizi birakmak istemiyor. Hatta surekli sizinle irtibata geciyor. ya da surekli isyerinde goruyorsunuz ne yapardiniz?
Size Yemin Ederim Şuanda Nişanlıyım Kısa Bir Süre Beraber Olduğum Mesai Arkadaşım Son 1 Haftadır Beni Çok Sıkıştırıyor.. ALLAHIM Sen Yardım Et..
Aklinizdan neler geciyor? Duygulariniz ne diyor?
Asla Onunla İlgili Bir Düşüncem Yok Bir Hataydı Zaten.. Ben Nişanlımı Seviyorum Bu Beni Sıkıştırıyor Amacı Duyulması Üstü Kapalı Şekilde Hani Nasıl İzah Etsem Direkt Kendi Söylemeden Duysunlar İstiyor Eğer Nişanlım Duyarsa Beni.. Bende Bunu.. :D
Yane aldattiniz nisanlinizi, bir hataydi oldu dediginizd gore.
Peki neden hala yuz goz oluyorsunuz ve bir secim yapmiyorsunuz? Yane bu is arkadasiniza karsi tavriniz nasil?
Ben Nişanlımı Aldatmadım. Hata Derken Zamanında Bu Kadınla Beraber Olmam Hataydı... Şimdi Benim Nişanlı Olduğumu Bildiği Halde Sıkıştırıyor ve Taciz Ediyor..
Neden isyerinden ayrilmiyorsunuz? Nefsiniz var seytan var neden zorlastiriyorsunuz durumu?
Nasıl Ayrılayım Tayin mi? Olayım Ben Bir Kadının Önünden Kaçmam. Boşa Yapıyor Kendi İşinden Olacak Eğer ki Şikayet Edersem.. Şeytan'a Karşı Nefsim Kuvvetli Bacım..
Bu kadar kendine cok guvenme. Gunahlar bir saniyelik gafletle bile isleniliyor. Duamizin yaninda fiilende dua etmemiz lazim. Hz yusuf zleyhanin sehvetinden korunmak icin "allahim hapishane zuleyhanin sehvetinden bana daha cok cazip geliyor" diye dua etmisti. Yane ondan uzaklasmayi istemisti...
Yane bilmiyorum. Evet gerekirse sikayet edeceksin...
Olurda evli olsaydin. Nacizane tavsiyem. Peki. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Olsa Çoktan Olurdu İnan Bana Adım Adım Takip Ediyor Hangi Mekana Girsem Tesadüf Oda Orada.. Kendime Güveniyorum Bu Konuda Asla Aldatmam.
Asla asla deme...
Allahim sen koru beni de...
Yorumunuz ve durustlugunuz icin tesekkurler
ALLAH'A Dua Ediyorum Tabi Farklı Şeyler İçin.. Teşekkür Ederim Eskiden Bende O Mahlukatlardan Biriydim..
Evli biri başkasından hoşlanabiliyorsa eşi ilgi göstermediği için bıkma noktasına gelmiştir, yoksa hiç bir evli durduk yere başkasına ilgi duymaz.
Burada genelde aldatan suçlanır ülkemizde ama asıl suç aldatılandadır.
Kim evlenecek kadar sevdiği birini aldatmak ister ki? zaman içinde birşeyler yaptı demek ki ya da değişti demek ki o kişide aldatma yolunu seçiyor.
Sizin dediginiz bazi durumlarda oyle ama baxi durumlarda bu soz konusu bile degil. Gayet esine ilgisini veren mutlu yuvaya sahip olan ciftlerin de basina geliyor. Bir baska kadin, ki bazi kadinlardan korkulur, size taktiysa oyle yapar boyle yapar sinsice gonlunuze girmeye basarabilir. Sizin evli oldugunu bilmesine ragmen. Cokta cazibeli guzel kadindir. Ne yapardiniz?
Bu durumda yapacak bir şey yok ve zor bir durum. Bu tip kadınlarda var evet mutluluğu kıskanıp erkeği kadının elinden almak için herşeyi yapan. Erkeğin önceden fark edip o kadını kendinden uzak tutması gerekiyor başka çaresi yok bu işin.
Evli birinin gidip baskasindan hoslaniyorum demesi asik oldum demesi kopeklikten başka birşey değil kardeşim...
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
Evliysem yüzüne tükürür yoluma devam ederim eşime ihanet etmeyi Rabbim bana Nasip etmesin din adami min adamı beni ilgilendrmez. Herkes kendi hayatini. Yaşar kardeşim.. Herkoyun kendi bacagindan asilir kardeşim..
Peki aldatmazsiniz ama somut olarak tam olarak
Ne yapardiniz? Esinize karsi tavriniz ve o baska kadina olan tavriniz?
Tavrim beli zaten kardeşim eşim varken kimsenin huyuna suyuna gelmem
Hala somut bir adim atmadiniz. Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Güzel cevap. Verdiniz kardeşim tskr ederim.. Ailemi her zaman desteklerim kardeşim..
o beni seviyorsa bende onu seviyorsam başkasını gözüm görmez, şerefsizmiyim ben, mutsuzsam ayrılırım neden yavşaklık yapıp aldatıyım
Tamam aldatma taraflari degilsin, guzel. Ama aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
dedim ya ben yavsak değilim, başka kadınlarla ilgilenmeyeceğim için böyle birşey olma şansı yok, güzelliğiylede aklımı alamaz zaten kimse, zaten sadece dış güzelliğe önem verseydim şu an yalnızlık geberiyor olmazdım bulmuştum birini
Yane senin icin zorlastiramiyacagim anlasilan, cok kararlisin. Ama bazi kadinlardan ben bile korkarim. O kadar sinsice aklina gonlune girer ki sen farkinda olmazsin... Boyle bir kadin var tavrin ne olur?
aklıma giremez dedim ya cinsel yönden çekim oldu diyelim istesem bile yapmam, 2 paralık ne idüğü belirsiz bir kadına yaklaşıp başımı belaya sokamam
Tamam ama surekli goruyorsun kadini. Isyerinde vs. Uzaklasirmisin, tasinirmisin yoksa kalirmisin ve "ben kendime guveniyorum yapmam birsey" dersin?
ben asosyal biriym zaten kimseyle tanışmam samimi olmam kolay kolay, eşim yeter bana
Peki;)))
Nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
bitti abi :)
Evliyken bir başkasına duyduğum hoşlantı arkadaşlıktan öteye gidemez esinle aram ne kadar kötü olursa olsun.
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Tövbe tövbe der oturur 2 rekat namaz kılarım. sonra eşime sarılır uyurum
;)))) insallah
Tedekkur yorumun icin. Allah korusun bu durumdan
Amin ablacım amin ;)
Hoşlanmazdım, kapatırdım gözlerimi dış dünyaya, sadece eşime bakardım. :D Bizde öyle birşey yok, çıkarıp sıkarlar kafana yaparsan :D
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Hala öyleyim :P Rüyamda, hayal ediyorum, düşünüyorum, aklımı alıp gitti, kaçırırdım büyük bir ihtimal kaçmazsa önce coğuğu vururdum sonra kendimi.
Allah korusun! Baska cozumler var. O kisiden uzaklasmaz ve esinle her yonden daha fazla vakit gecirmek, cinselligi uzun tutmak vs.
Yorumun icin tesekkurler
Ayy rezillik yeminlen, başka konuya yorum yazacağım buraya yazdım :D Çok kusura bakma :D Öyle birşey kesinlikle olmazdı ya, ben eski kız arkadaşıma yapmadım, eşime yapacağımı hiç zannetmiyorum öyle birşey, bir kendime gelirdim ya da birinden yardım isterdim bir kendime getirsin beni diye. Rica ederim.
Haha tamam. Insallah ! Allah korusun bu gibi durumlardan. Iyi aksamlar
Amin cümlemizi :) uykulu olmak çok kötü :D
Gider sabah bir namaz kılardım Allahım benı yolumdan saptırma şeytanı uzak tut diye başka ne yapacagım
Geçici şeyler derim umursamam. Yarın öbürgün başkasından hoşlanmıyacağım ne malum? Kimsenin gururuyla oynamaya gerek yok.
Allah o günleri göstermsin ama ailem yeter bana :-) hayatta ayrilmam
Amin;) ama olabilir de... belki o sekilde imtihan edilirsin.
Diyelim kadin surekli akliniza geliyor. Hatta ruyaniza kadar giriyor. Pesinizide birakmiyor. Bir tutku var arada. Somut olarak ne yapardiniz?
öldürürdüm onu bende rahat ederdim :D
Katil mi olacaksin. Bir baska kadin icin hapishanede yatmak? Esini ve cocuklarini yalniz birakmak. Deger mi? Baska cozumlerle gel:)
ŞEHİR DEĞİŞİKLİĞİ :d
Bak bu olabilir:)
Nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Böyle birşeyin düşüncesi dahi olamaz , kendi adıma.
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
kendini paylaş hoşlandığınla. hayat paylaşınca güzel
Yane sen esini aldatirdin?
evliyken başka birinden hoşlanan sensin? hoşlandığına göre zaten aldatmışsın demektir. bedenini versen ne farkeder o saatten sonra?
Benim durumum soz konusu degil. Bekarim. burada sizlerin dusuncelerini soruyorum. Yane sen ne yapardin soruyorum.
Demekki senin icin fark yok. Ama Allah bile dusuncelerimizde bizi sorumlu tutmuyor taki birseyi yapana kadar. Fark var... Insaniz yane icinizde hem kotuluk hem iyilik mevcut. Onemli olan dusuncelerimizi iyi yonetmek. Evet oldu, ne yapardin?
şu an ne söylesem boş. insan başına gelmedikçe hiçbişeyi göremiyor.
Haklisin...
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumun icin tesekkur ederim:)
Ben teşekkür ederim
bu dünyada aldatıp öteki dünyada napıcaklar cok merakediyorum nereye kadar aldatıcaksınız :)
Seni soruyorum. Aldatmadin ama baska birinden hoslandin. Baska adam bir sekil gonlune girmis ne yapardin?
evlenirken işte bu dememiş olanlar için geçerlidir diye düşünüyorum.
Anlamadim yorumunu, ilginc yoruma da benziyor
evlenirken karşımdaki için işte bu ya başkası olamaz demem lazım. başkasından hoşlanmam için bunu diyememiş olmam lazım.
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
Yani benim işte bu dediğim kız karşıma çıktı ve 4.5 sene sonra bitti boktan yere. 2.5 ay geçti ve ilişki çoğunlukla benim yüzümden bitti. Dışardaki kızların yüzüne bakamıyorum desem? Bu işin dindar olmakla falan uzaktan yakından alakası yok. Hiç 1 kıza hoşlantı gözüyle bakmadım 4.5 sene boyunca bakmak istemedim. Çünkü herşeyim oydu. Hala da öyle ve öyle kalmasını istiyorum bunun sonucu acı çekmek bile olsa. İşte ben bunu gerçek sevgi olarak görüyorum. Bu yüzden cidden işte bu kız demedikçe bence bu durum geçerli..
Masallah sana. Fakat evli degildin. Yane sevgiliydin ama ayni evi paylasmadin. Evlilik demek surekli ayni ortami paylasmak, sorumluluklari paylasmak vs demek. Sevgili iken o kisinin guzel yanlari agir basiyor evli iken olumsuz ozelliklerleriylede yuzlesiyorsun. Atiyorum esin cok durgun. Isyerinde baska kadin cok muhabbeti guzel, hemde guzel kadin, sanada ilgili. Evde kinden farkli oldugu icin etkilenebilirsin...
Ne yapardin?
evimde 1 huzursuzluk varsa çözülür elbet. çözülmüyorsa o ilişki iyiye gitmiyordur. aklım kaymaz demiyim büyük konuşmuş olurum bu dünyada herşey olur. kaymadan evvel sorunlarımı çözmeye çalışırım. baktım olmuyor yapacak 1şey yok..
Guzel:) peki kaymadan evvel sorunlarimi cozmeye calisirim demissin. Kaydiktan sonra bunu yapmazmisin?
kaymaya zeval vermeden yapmaya çalışırım. böyle sevdikten sonra o kadar kolayda kaymam heralde. ayrılalı 2.5 ay oldu hala kayamıyorum :) kaymak istemiyorum
2,5 ay taze daha dur. Neden ayrildiniz? Tekrar birlikte ol, kizin gonlunu kazan. Madem sorunlar senin tarafindan...
o kadar kolay değil.. zamanında yine oldu yalvardım konuştum ettim, bu sefer durumlar karışık baya..
O zaman boşan kardeşim. sonra diğerini al nikahına.. zina yapmayın..
Ama esinizle mutluydunuz bu kadin olmadan once. Hatta esiniz size hala deger veriyor ve seviyor. Ne yapardiniz?
2 kişiyle olmaz bu iş bir erkeğin 1 karısı olur. diğeri zina olur. boşsansın bundan madem diğerini seviyor onla evlensin abi.. zina bu zina.. kadın da aynı
Yane kac yillik esinizi bosardiniz... anladim
Abi zina yapmaktansa bunu yapmalı..
Zina yapmayip neden esinizle devam etmezsiniz peki?
etsin kardeşim o zaman.
Ben seni soruyorummmm sen ne yapardinnnn
boşarım
Peki...
Nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
boşanmıcam 2 sinide karım yapıcam :D
Allah korusun...
Eşini önceden gerçekten seviyorsan şimdiki durum geçicidir sabret eşinle birlikte güzel zaman geçir eşinin değerini bil ve diger adamdan uzak durmaya çalış
Guzel bir cevap. Bu arada benimle alakali degil sorun. Erkeklerin bu yonde dusuncelerini merak etmistim. Yane siz olsaydiniz esinizi secerdiniz ve diger kadindan uzaklasirdiniz.
Peki durumu zorlastirayim. Ama bu kadindan uzaklastikca aklinizda. Ruyalariniza giriyor sonra ister istemez surekli onu dusunuyorsunuz. Yetmemis gibi kadin birde israrci davraniyor size. Ne yapardiniz?
Eşimi gerçekten seviyorsam irademi hiçbirşey etkileyemez. Bu saydiklarini yaşiyorsam eşime olan sevgimi gözden geçiririm ama ona olan saygının gereği olarak yine de onu aldatmam. Israrci davranan yarın birgün başkasina da oyle davranır tertemiz eşim dururken kendimi neden ateşe atayım (evli değilim ama evli olsam da fikirlerim degişmicek ) kadına benden sogumasi için çok kötü ve kirici davranırım düşmanım olur :)
Oe dikkat et, nefretten ask dogabilir. Guzel bir yaklasimin var, takdir ettim. Ozellikle saygi cercevesini vurgulaman.
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim:)
Evli birinin başka birinden hızlanması hangi kitapta yazıyor? Malliktan başka birşey değil
Okumuyormusuniz sitede ki bazi sorulari. Esimi artik sevmiyorum aldatiyorum diyenler vs. Yane oluyor. Ki digerlerinede sordum. Isyerinde ya da baska biryerde siz kendi halinizdeyken bir kadin size takiyor kafayi. Siz farkina varmadan bir sekil gonlunuze girmeyi basariyor. Ne yapardiniz?
Farkımda olmadan biri en fazla benim estigim mezara girer. Söylediğin söz konusu olamaz kadın.
Vay! Yinede buyuk konusmayin. Allah sizi korusun;) yorumunuz icin tesekkurler
Büyük konuşmadan büyüklük yapamazsin.
Bana msaj atabilirmiisn bir şey konuşmak istiyorum seninle önemli?
Gerçekten önemli
Peki birazdan atiyorum sana
Acil teşekkürle
Bunu bir erkek dese mesaj atmazdn
@Erdem5 evet nerden anladin:D
nie anlamıyım hepnz, aysn, önyarglsn.
Bana msaj atabilirmiisn bir şey konuşmak istiyorum seninle önemli? Hadi bana at şimdi :)
@Erdem5 evet hepsi gibi ayniyim, dogruluyorum yane atmiyorum mesaj:) haha cevap yazdin mi arada. Senin cevabin neymis bakalim
Ben cvcp falan demedim bak gördn, mesaj atmadn, fesatsn, çnki,:) sen blrsn bb
@Erdem5 kısaltma kullanan birini en fazla ne kadar dikkate alabilirki
Dokunmatikten yazıyorum uzun yazamyorm kısa kısa yazyorm ve sinir oluyorum anladnmı? Ön yargılı oldun bir kez daha belli ettin.. konuşasm varsada konuşmam bb
Evliysem ayı hibi aşığım demektir. Aşıksam gerekirse başım önde yürürüm gene de başkasına bakmam.
Ama evliligin ilerki yillarinda oluyor, monotonlastigi dönemde. ya da bir kadin size takti ne yapip edip gonlunuzu celebilirrrrrr
Brn aşık olduğum kadını aldatacağıma sık kafama gebert daha iyi.
Allah korusun. Ama olabilir. Dusunun ve dua edin:)
içinde Allah korkusu varsa yapmazsın... yok eğer yaparsan şeytanın kucağına oturmuşsun gecmis olsun derim
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
çocuklarım varsa o halandığım kişiden vazgeçerdim eğer yoksa eşimden kendimi soğuturdum ve boşanırdım
Esin seni cok seviyor senin icin hersey yapiyor sa? Ve bu adam oncesi onunla mutluydun...
ozaman kesinlikle kendime gelmeye çalışırdım. böyle bir ihanet yapamam..
Guzel:) allah yasatmasin hic. Hep mutlu kal esinle insallah:)
amin inşallah :)
su an oyleyim, evliligi bu zamana kadar benim cabamla getirmisim, bende iyice saldim, hersey birbirine girdi, biri var ama onada guvenemiyorum, duygularimi , aile problemlerimi biliyo, beni ona ceken ne onuda bilmiyrm...
Nasil bu kaniya vadiniz. Yane evliligi sizin cabalarinizla bu güne getirdiginiz?
bana tatli dili, yok hep kiskanclik hakeret, duzelirmi die isimi yasadigim yeri, anne babami birakip onun sehrine gittim, ben istemedim sen gelmeyi istedin dedi, kocam benim icin annesini ailesini birakip sehir degistirdi die saygi duymadi, yaptigim hata biliyrm, ama yuva kolay kolay kurulmuyodu, madem yaptiklarimin degeri bilinmiyor, bir baskasi ivcinde onu cok kolay birakabilitim,
Anliyorum sizi. Esiniz tarafindan deger gormek istiyorsunuz. Anlasilan ama onu hala seviyorsunuz. Yane net konusmalariniz yok. Bu yuzden belki aile terapistine gidebilirsiniz. Oda ne yaptiginin farkinda degildir belki, bunu bilmeye hakki var.
Hoslandigimi düşündüğüm kisiyi görmemeye calisirim
En guzeli!:)
Böyle bir şey söz konusu olamaz zaten aşık olmadan evlenmem
Evlilik başka ama hoşlandığın kişi kısa sürerdi çok uzamaz eğlence olarak kalır.
benzer bir durum yasadim bosanmadim! hatta digerine sirilsiklam asik oldum asigim hala.
Ne yaptin peki? Hoslanmanin sebebi neydi. Esinde olan eksik mi yoksa karsi tarafin davranisimi?
ne yapabilirimki, asigim digerine halen.
oyle susup icimde yasiyor agliyor uzuluyor dusunuyorum.
Tanimadan yapilan evliliklerde genelde bole problemler oluyor diye duyuyoruz ancak kadinlar yahut erkekler isteklerini dile getiremiyorlar genelde bu aldatmalar bunlar buradan cikiyor doguyor.. ^^
Ama mutlu evlenenlerin de basina geliyor. Bir tanidigimdan ornek; adam efendi! Isyerinde yabanci kadin takti adama. Ne yapti ne etti sinsice usul usul gonlune girdi. Adam esiyle cok mutluydu... Ama bu kadin hatta soyle diyor siizn dininizde ikinci es var, ben senin ikinci esin olmaya raxiyim. Sen kendini bu adam yerine koy, ne yapardin?
Bu adamin yerine koydumda kendimi ama beni yoldan cikartamaz ^^
- icin tesekkurler ^^
Eksiyi ben vermedim:) peki tesekkur ederim yorumun icin;) olurda olur...
Nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun
Amin Hepimizi korusun..
Sami yusufun bir sozu var , " ben evlendikten sonra tum kadinlarin cenaze namazini kildim" bende bu dusuncedeyim..
Dusunceler icin ve fikirlerin icinde tesekkur ederim
Alcoholica gercekten alkol mu kullaniyorsun?
Cay tuketiyorum ^^
Haha caysorhosusun yane:) o zaman nick "caycholic" olmaliydi...:D
O an unutmusum ya ^^
Evli bir erkek veya evli bir bayan için iki side aynı şey aldatmak demek ne demek böyle saçmalık mi olur buna bizim dilde adilik kalitesizlik iki yüzlü lük hatta geniş derler
Ama cevrenizde oyle bir kadin varki, mesela is yerinde. Takti size. Gunbegun sizi sinsice etkiliyor. Cilvesiyle vs. Sizden farkinda olmadan onu dusunmeye basliyorsunuz. Hatta hoslanmaya kadar. Olabilir... Ne yapardiniz?
Benden sana yar olmaz sonuçta evliyim ne olursa olsun bana yakışan şeyi yaparım ne olursa olsun dinen ve resmiyet te bir eşim var derim ona bunu yapmam
Yane? Somut olarak atacaginiz adim nedir? Herhun goruyorsunus kadini bir sekil
Evdeki eşi dururken başkasına kapılan açık seçik net bir şekilde şerefsizdir.
Ama oldu ve oluyor. Diyelim oldu. Istemsizce gelisti. Yane karsinizda ki kadin o kadar cezbedici ki sizden de hoslaniyor pesinizde. Gonlunuze girdi. Ne yapardiniz?
Giremez.. Dolu bir bardağı dolduramassın. Adam dediğin bir hatunluk yer açar gönlünde. Başkası diye bişiy olamaz.
O donem esinizle ama mutsuz donemdesiniz ayni gicik kaptiniz ona zaten o donem. Olur boyle seyler evlilikte. Hani biraz ilalallah dedirtiyor bazi durumlar. Ne yapardin?
Zamanla aşılacak şeylerden bahsediyorsun. bir kere gıcık kaptın diye başkasına gitmenin anlamı yok çocuk oyuncağı mı bu.
Tamam sevdim bu tutumunu.
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim:)
Ben teşekkür ederim..
Hay ağzına sağlık 😊 Çok doğru bir görüş @Adamındipçiği
Teşekkür ederim zannımca olması gerek bu zaten taviz yok @DeAmor
Kesinlikle😊
Bence eşine açıklayabilirsin çocukta yoksa onu sevmeyen biriyle evli kalmak istemeyecektir
Genel bir soru, benim durumum soz konusu degil.
Yane sen olsan cocuk yoksa ortada esine anlatirdin ve bosanirdin. Ama esinle bu kadin oncesi cok mutluydun... Hatta esin seni hala cok seviyor sa?
Genel soru cevabı yakışmadı o yüzden senin üzerinden anlattım. Aşık mıyım gerçekten o önemli geçici bir hevesle olabilir
Bir sekilde asik oldun kadina. Ama esinde cok tatli bir insan simsicak bir insan. Ama gel gorki bu kadin ne yapti ne etti gonlunuzu feth etti. Ne yapardiniz?
İstersem kadını elde edebilir miyim oda bana aşık mı olmayacaksa hiç koşturmam karımın yanında olurum o kadında bana aşıksa gerçekten bakılır bir çaresine en son kuma alırım andjdjfkfkf
Aynen o kadinda senden cok hoslaniyor. Boyle bir tutku var aranizda. Kumayi icin kabul etmez, esiniz cok narin bir kadin. Agir gelir ona. Ne yapardiniz?
Birinden birini seçeceksem aşkı seçmem karımı seçerim ama öteki kadınlara hevesimi geçirmeye çalışırım
Birini bitiririm, öbürude gider zaten, yuva yıkanın yuvasi olmaz diyip :)
Yane esimi bosar onunla olurum sonra onuda bosarim baskasiyla olurum diyorsun. Mutlumusun?
Hayır başkasıyla da olamazsın yuva yıkılınca otekiylede mutlu olamiyor insanlar
ne yaparsa yapsın ama boşandıktan sonra aldatmaya gerek yok
Evlisiniz daha bosanmadiniz. Ayrica ben siz o durumdayken ne yapardiniz soruyorum;)
aynı şey benim içinde geçerli bir halt edeceksem boşanıp öyle edeyim. evliyken böyle durumu kaldırmak çok zor olur insanız sonuçta psikoloji anlık bir olay bozulursa her şey olur beni çekip vursa haklıdır eşim
Umarim basininiza gelmez bu durum. Diger yorumlari okumanixi tavsiye ediyorum aralarinda cok iyi olanlar var
gelip geçici bir heves der eşime aşık olduğum özellikleri düşünür onunla daha çok vakit geçiririm
hafta ıcı eşimi dürterim hafta sonları sevgilimi dürterim.
Aldatirim diyorsun yane. Ama vicdanen cok rahatsiz oluyorsun. Aaay esinde o kadar tatli biriki, ince ruhlu narin bir kadin. Ne yapardin?
hafta ıcı hafta sonu mesailerime devam ederdim. cuma namazlarındada allaha dua edıp gunahlarımın af olmasnı dılerdım.
Hahahah tabiiii
Af dilemek demek= tovbe etmek + bir daha YAPMAMAK
:)
Simdi ne yapardin?
rutine baglıyorum durumu aldat gunah işle af dile. aldat gunah ile af dile. cennetın kapılarını aralarım boyle gıderse.
Garanti belgeni göstersene az...
:)
Ciddimisin?
ciddiyim
Ciddi olma... baska cozumlere bak hemen bosanmasan?
ya yakalansadım ne olurdu acaba
hoşlanmaya devam ederim artık yapacak birşey yok sözümden dönmem ;)
Bu hoslanti tutkuya dönüyor ve esinize karsi ilgiyi azaltiyorsa... Ne yapardiniz?
Madem başkasından hoşlanacaktın neden evlendin? diye sorarlar kişiye.
Ama oldu, cezbedildin. Esini seviyorsun ama bu baska kadin cok alimli ve guzel. Seni cok istiyor tutkulu. Sende etkilendin z ne yapardin?
Bana olmaz. Sana da olmasın. Yanlış bir şey çünkü. İhanet en kötü şeydir.
Evlilik önemli or'spu etmenin bir anlamı yok evliliği
Ama oldu ve oluyor. Diyelim oldu. Istemsizce gelisti. Yane karsinizda ki kadin o kadar cezbedici ki sizden de hoslaniyor pesinizde. Gonlunuze girdi. Ne yapardiniz?
Duygularımı bastırırdım
Esinizle eskisi gibi vakit gecirmekten hoslanmiyorsun ama cunku bu kadin surekli aklinda. Geveleri ruyana bile giriyor. Somut olarak ne yapardin?
Aldatıp kimsenin hakkına giremem. bir sure beklerim. Karşı tarafı unutamıyorsam boşanırım.
Esinle nasil bir surece girersin bosanmadan önce yane ne yaparsin unutmak icin?
Daha yakın davranırım. hislerimi kontrol amaçlı djdjdj
bı öğrenırsem alnının orta yerınden vururum ama yok evli değilim:D
Seni soruyorum. Sen ne yaparsin, yane burada hoslanan sensin
bende olmaz öyle şeyler hacı :D
Bilemezsin. Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Evliyken baskasina bakmam
Insallah :)
Yok öyle bir dünya. .. :@
Vaaaar sitede aldatanlarin sorusunu okumuyormusunnn
Herkes kendinden sorumludur arkadaşım benim ben kendi açımdan baktım olaya ;-)
Evlendikten sonra asla öyle bir lüxümüz olmaz olamaz.
Boşaram garıyı. Ne yapabilirim ki içime atarım herhalde :)
Benim başımdan şöyle bir olay geçti eski sevgilim en yakın arkadaşım ile yatmış bunu öğrendim ve üzüldüm şimdi sevgilim oros*u çıktı !
Ben seni soruyorum. Sen evlisin ve baska birinden hoslandin ne yapardin?
Nefsime hakim olurdum !
Ama bu kiz surekli pesinde her firsari kolluyor. Cezbedici kizda... Hani seni istiyor baya. Aksamlari aklina geliyor, ruyana giriyor vs. Ne yapardin?
Hayır derim kendi irademe sahip çıkarım olanları karım anlatırım olmaz öyle şey !
Zekice!;)
Hahaha tamam:) bir arastirmaya gore hoslanmak normal, olabilir. Birbirine anlatan ciftlerde aldatma olmuyormus hatta evlilikleri daha guzellesiyormus. Cunku esine anlatmak demek adrenalinin kaybolmasi demek, yani karsiki taraf ulasilmaz cazibiyetini yitiriyor. Yane yaklasiminiz guzel.
Bende birseyler ekliyeyim. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Empari yapmak gerek. Ayni sey esinizin basinada gelebilir. Ondan ne beklerseniz onu yapmali
Siz ne yapardiniz? Bu kadinla aranzida acayip tutku var. Kadinda sizi istiyor. Aksamlari aklina geliyor, ruyalariniza bile giriyor. Ne yapardiniz?
Evliysem isteklerimi tõrpüler, yuvamın mutlulugu icin ysardım. aksi halde bugun o kadinin pesinden giden yarin yeni birine kapilacaktir. Kadinlarda guzelligin sonu yoktu cunku. Nefsine sahip olamayanlar kalici seylere sahip olamaz. Gonlu ayran olanin calkalayani cok olur :)
Guzel saglam bir durus/cevap. Tuttum.
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Rica ederim.
Birinden hoşlanıyosam bu evliliğimde herşeyin bittiği anlamına gelir.
Yane mutsuz bir evlilikten dolayi baskasinda hoslanirim diyorsun. Dogru biz kadinlar icin. Erkeklerde durum farkli oluyor. Tesekkurler
Erkekler boş laf konuşur çoğunlukla. Ben gerçekdekini söyledim. Bir başkasını gözüm görebiliyosa bu evlilikde bişeylerin doğru gitmediği anlamına gelir.
Ne karaktersiz bir insanmışım ya
Allah korusun diyelim
Soruların çok tehlikeli
Dusunmek iydir;)
normal olduğunu düşünmüyorum.
Sorum normal degil mi?
Bence diğer sorunda pek normal değildi.
Hangisi?:)
Genel olarak sorduğun sorular biraz acayip :D
Tesekkur ederim. Kiskirtmayi severim:p
Neden ki?
Dusundurmeyi seviyorum. Seviyorum insanlarin bazi durumlarda nasil davrandigini ogrenmeye. Cok ilginc cevaplar oluyor arada
anlıyorum :)
Kadın olsam, evli olsam, başkasından hoşlansam, gider kocama veririm mk napıcam
kolayla herkes başa çıkar önemli olan zor olanla başa çıkabilmek
Yane? Siz nasil basederdiniz bu durumda?
kesinlike bulunduğum yeri ve telefonu değiştirirdim. başıma geldi ve uzaklaşmam aylarımı aldı ama sonunda kurtuldum şükürler olsun
Yane gercek o kisiyi gonlunuzden cikarip esinize yoneldiniz? Takdir ettim. Peki bu sure icinde zorlanmissinizdir. Nasil atlattiniz uzaklasmak haric? Esinize dediniz mi?
o evliydi ben bekarım. ama doğru değildi. kendimi kocasınn yerine koydum
Helal. Allah seni mukafatlandiracak emin ol. Guzel davranislarin karsiligi ya dunyada baska guzellikle ya da basina gelecek butuk belati def ederek verir Allah. Takdir ettim! Umarim bekar harika bir kizla evlenirsin. Iyi geceler
umarım. sanada iyi geceler
başkasından hoşlanıyorsan o da senden hoşlanıyorsa neden yaşanması gereken yaşanmasın?
Evlisiniz ve esiniz sizi cok seviyor, aslinda mutsuz da degilsiniz. Mutlu gunleriniz cok. Ama bu olayda girdi araya...
Farklilasmaz mi durum sizin icin?
yaşanılması gerekiyorsa engelleyemezsin
Hemfikir degilim.
sen ne düşünüyorsun
Evliyim, esimle severek evlendik. Bir dusunurum neden boyle bir hisse kapildim? Evliligimde ne eksik? O eksikleri belirler esimden talep ederim, ama talep etmeden ben yaparim yane oda zamanla karsilik verecegini umuyorum. Ayrica hoslandigim kisiden uzaklasirim. O isten ayrilirim vs. Esimle daha fazla vakit geciririm her yonden; sosyal, cinsel vs.
Yane dusuncelerimin sonucu diyorsa, bu adam odun. Hic deger vermiyor sana. Mutlu degilsin. O zaman ayrilirim. Fakat hoslandigim kisiden uzaklasmistim zaten onun cevresine dahil olmam. Bu olay bana farkindalik kazandirir. Cabalarim! Ama esim ugruna savasacagim kisi kalacak...
Allah korusun yinede yasamiyalik bu durumu, oyle dua ediyorum.
bazen her şey yolunda gitsede insan sıkılabiliyor
O zaman o doyumsuz oldugunu gosterir buda demektir ki beni batakliga surukler. Yane yarin oburunden de doyacagim bu boyle gider. O zaman bu doyumsuzlugumu tedavi ederim. Baska ugraslar, bardagin dolu tarafini gorup sukretmeyle. Elimdeki guzellikleri gormekle, anin mutlulugunu yasamakla...
Başkasıyla duygusal olarak birleşirsen eşine gerekli öz veriyi veremrzsin evdeki kadının suçu ne
doyumsuzluk farklı her çiçekten bal almak farklı
Iste o istegin adina doyumsuzluk denir...
doyumsuzluk asla doymayan demek
evlenmeye bu yüzden karşıyım :P
Dimi korkutuyor insani:)
Aynen :)
karşıma alır konuşurdum, yapacak bir şey yok olmuşla ölmüşe çare yok :/
Kimi esini mi , hoslandigin kisiyi mi?
Esimi, sevmedigim briyle yapamazdim ben
Yuva yıkan kezban. Topunuzu zehirli gazlarla öldürmek lazım
Bekarim, boyle durumda degilim. Fakat ozellikle siz erkeklerin bu konuda ki tavrinizi merak ettim. Evet cevap aliyim
tam olarak benim kafa yapımdasin. Ahmet Altanin aldatmak kitabını oku.
Benim kafam nasil? Ve sen hangi kafadansin? Orda oncelikle bir anlasalim, merak ettim nasil anladin
yasak bir ilişkinin heyecanını tatmak
Yanlis:) oyle bir derdin yok. Aksine ben aldatilmaktan korkuyorum. Bu sorunun amaci kafalardaki dusunceyi ogrenmek
derdin yok ama aslında bunu yapmaktan korkuyorsun. bu Korkunun bir heyecanı var
Hahaha gizli, inan sevdigim ve sevildigim esim olsun diger erkeklerin cenaze namazini kilarim. Hade baska kapiya. Bye
demedi deme
Allah korusun, niyetimi Allah biliyor!:)
umarım öyledir ama bu konuda meylin var gibi hadi hayırlısı
Hem karımı bırakırım hemde o şırfıntıyı
Esiniz sizi hala seviyorsa? Zaman mi tanirsiniz yoksa direk ayrilirmisin?
biraz zaman tanırım unutmaya çalışırım olmuyor ona bakacak yüzüm yoksa bırakırım çünkü onu kandırmaya hakkım yok
Anladim durust cevap;)
Yüzsüz ve gurursuz insan evliliğini devam ettirir :)
Hem esimi hem kendimi yakar geverim diyorsun:) yukardaki yorumlari okumani tavsiye ediyorum ozellikle ben kisacafd adli kisinin:)
tamam hemen okuyorum :)
çok uzun yazmış okumadım :D ama kesin güzel bişeydir :D
Okuuuuuuuu
Tamam :D
okudum güzel paylaşım yapmış bence eig seç
Evet bende senin yorumunu okudum, iki eig hakkim olsaydi biri sana giderdi durust kardesim, oyle durumlarda olmazsin insallah:) selamlar
Bence onu seç :)
Sultanı bulmuşken kopeği ne yapayım
:)))))) haeyytt helal:))) ama dur zorlastirayim durumu senin icin
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Ben inançlı bir insanım zira tek sığınacağım kişi rabbim ve onada sadece sultanımın sevgisini vermesi için bol bol yalvarırım
Cok guzel:) masallah
Gine zorlastirayim. Kuru kuruya dua olmaz, fiilen dualarimiz da olmali. Bu sende nasil olacak? Ne yapacaksin dua'dan haric?
Allah nasip ederse onu mutlu etmek onunda beni edeceğine eminim oo benim için Saliha bir eş benide ona Salih bir eş olmasınl sağlamak guzel mutlu mesut vşr yıva
Insallah kardesim, niyetini temix tut sen rabbim nasip eder insallah:) tesekkur ederim cevabin icin, allaha emanetsin
Allah razı olsun sende rabbime emanet ol
evliysem aldatmam uzaklaşırım
Surekli aklinda ama o kisi, uzaklastikca daha cok aklini kurcaliyor ne yaparsin?
yapacak tek şey eşime dahada yaklaşmak olur yuvama sıkı sıkı sahip çıkmak
Akli basindasiniz, tuttum bu cevabi
yıkmak kolay kurmak zordur yuvayı