AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Eğer o kişi de evli değilse ilişkiyi yürütürdüm. Bu zamanda tek eşlilik zor canım.
Çok zor bir soru bu...
Allah göstermesin.
Aynen Allah göstermesin... fakat peygamber efendimiz diyorki: eger disarda baska kadindan hoslandiginiz an hemen evi gidin ve esinizle (cinsel birlesin. Yane onda olan esinde de var. Bu tavsiye bosuna degil. O kadindan uzaklasir esine daha cok yanasirsin ha?
Allah korusun yinede, hepimizi:)
Şöyle bir şey var. Zaten kadın ve erkek iyice birbirini her konuda tatmin ediyorsa kolay kolay böyle bir şey ile karşılaşılmaz @Merakliduygusal Yanlış mıyım?
Kendi adıma öyle düşünüyorum.
Vallah oyle kadinlar varki yuvanizin mutlulugunu goze getirmez, goz koyar size kafayi takmistir bir sekil girer gonlunuze, hemde sinsice siz anlamazsiniz bile. Bu yuzden esinizle mutlu olmak garanti degildir maalesef...
Kadınlardan korkulur diyorsun kısaca...
Evet...
Verirdim...;) İlgimi.
Kime? Yane ikisini birden idare ederdim diyorsunuz?
Evet.. Ortada adrenalin varsa asla uslu çocuk olmazdım.
Neden bosanmiyorsunuz esinizden o xaman?
Bu gerekli değil.. Eşim beni iyi tanıyor ve fikirlerimi de.. Aramızda sorun yok. Onu sevdiğim için halen beraberim.. Ama bu aynı zamanda başkasını da sevemeyeceğim anlamına gelmez.
Hmm ilginc iki kisiyi birden sevebiliyorsun yane. uzerinde soyliyecek bir soz bulamiyorum. Hemfikir degilim, ama sizin hayatiniz. Umarim sizin dusuncenizde esim olmaz, amin:)
Tesekkur ederim durustcd yorumladiginiz icin.
Teşekküre gerek yok.. Dürüstlükten başkasını istesem de beceremem zaten..;) belki de evliliğim bu yüzden iyi gidiyor.
Evliliginiz hep guzel gitsin insallah. Baskasina gerek yok...
Teşekkür ederim.
fazla kasma bence,
Ama oluyoo
eline diyor, beline diyor, diline sahip çık diyor,.
eşim geregini yapmıyordur demek olur bende geregini yaparım ozaman!!!
Yapmasi gerekenler nelerdir? Oda insan robot degil, senin gibi. Sen evliligin geregini yapmismisin ki?
Tamam diyelim gerekenleri yapan esin var ama bu baska kadin ne yapti ne etti gonlunuze girdi. Ne yapardiniz?
ben yapmam gerekeni falası ile yaparım.
onund ayapması gerekenler basta beni her anlamda doyurması gerek, ilgilenmeli cilve işve vs vs. bakımlı olmalı söyle evlenene kadar bakımlı hoş olupta nikahtan sonra pacozlasanlardan degil! sonra eger zaten benim karnımı doyuruyorsa ben neden dısarda yemek yeyim ki?
eger dedigin gibi ne yapar yapar elde ederse beni beraber olurdum snaırım fırsatım olursa, ama buna da fırsat vermesdim.
En azindan durustsunuz, insanin kendisini tanimasi guzel birsey.
Yane beraber olurdunuz. Ama bu ihtimal dusuk diyorsunuz.
Nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
işte zaten bu konularda en büyük iş kadınlara düşüyor.. sen git eşinle beraber ol diyorsun ya Türkiye ortalamamızın ve genellememiz gibi Seksi sevmiyor istemiyor sa? günde 3-4 yapman gerekirken 1 e bile yaklasmıyorsa ne olacak? ve malesef büyük çogunlukta o şekilde. bizi evde açbırakanlar siz kadınlar oluyorsunuz..
Aptal mıyım? Degilim xD
Evet zor durumdur ve bunun şarkısı bile var
Cüneyt Tek Evlilerde sever ;)
Kaşarlık yapmamalı bence.
Ama oldu ve oluyor. Diyelim oldu. Istemsizce gelisti. Yane karsinizda ki kadin o kadar cezbedici ki sizden de hoslaniyor pesinizde. Gonlunuze girdi. Ne yapardiniz?
Evli karının işi olmaz o bezlerde. Bakar kocasına çocuklarına.
Ben seni soruyorum, herkes kendine cevap veriyor
Sadakat yoksa evlenmek büyük hata
Ama oldu, bir adam senin gonlunu celdi. Ne yapardin?
Ya o adamdan acilen uzaklaşırdım ya da boşanırdım. Ama bir yuva yıkıp üzerine başka ilişki konduramazsın
Böyle olacağıma kafami keserim daha iyi...
Belki olursun. Kafa kesmek buyuk felaket direk cehennemlik. Baska cozumun? Ne yapardin?
Sevdiğimi asla aldatmam anlaminda soylemistim. Zaten ben onu sevdiysem dunyadaki tum kadınlardan vazgecmisim ve bundan zerre kadar pismanlik duymamisim demektir...
Peki guzel insallah diyelim;) ama zorlStirayim senin icin.
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Esimle yaşadığım guzel ve tatli anilarimizi düşünürüm. Eşimle daha cok zaman geciririm...
Guzel begendim cevabini. Dogru:) + o kadindan uzak durmak ve uzaklasmak.
Allah korusun hepimizi yinede! Tesekkur ederim yorumun icin:)
Ben teşekkür ederim @Merakliduygusal... görüşmek üzere...
Kafani başka yönlere yogunlastir :-)
:) yapamiyorum ben bu aldatma olaylarina cok taktim
İhanetin mazereti olmaz
Tamam ihanet etmezsiniz ama aksam yatarken bu kadin surekli aklinize geliyor, ruyalariniza bile giriyor. Ne yapardiniz?
Allah göstermesin, asla büyük konuşmamak lazım, yoksa onunla imtihan olursun. :-)
Fakat yinede ihanetin mazereti olmaz
Ama
Ne yapardin. Yane esine olan tavrini duzeltirmiydin? Obur kadina ne yapardin? Bir dusun yinede.
Ne yapardım bilmem ama eşime ihanet etmemem, adam olmam gerek bunu biliyorum
Helal sana! Allah bozmasin.
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim;)
Amin teşekkür ederim, çok güzel yazmışsınız :-)
Şu anda bekarım öyle bir sıkıntım yok, ileride bunları uygularım kısmetse :-))
Erkekler çok çabuk etkilenir, bundan dolayı zina etmemek için evliliği geciktirmemeleri de gerekli tabi.
Kesinlikle katiliyorum:) Allah yapacagimiz yuvalari korusun insallah. Seninde karsina guzel insan cikarsin. Kendine iyi bak:)
Amin teşekkür ederim, size de aynısını diliyorum :-)
Mümkün olamaz böyle bir şey :)
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
Sevdiğim biriyle evliysem başka kadınları gözüm görmez. Böyle bir şeyin olması için yanlış bir evlilik yapmam lazım.. ondan sonra belki kayar gözüm başkalarına..
Evet sevdiginiz kisiyle evlendiniz. Ama bu baska kadin sinsice arkadas adi altinda ya da baska sekilde hep bir sekil gonlunuze hitap ediyor. Bir bakmissiniz usul usul siz farkinda olmadan, ondan hoslanmissiniz.
Ne yapardiniz?
O kadından uzaklaşırım, karımı yarı yolda bırakacağımı hiç düşünmüyorum :)
Guzel;))))
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim:)
Evet baş başa tatile gitmek ilişkiyi tekrar güçlendirebilir. Terapistler 1 saat diyorsa rekor bende demektir o zaman :) O yönden de sorun yok tabi karım da çıkmayacağı sürece.. Karımda bazı konularda sorun var diyelim düzeltmeye çalışırız.. Eğer istemiyorsa bitmiş demektir o ilişki. Tutku kalmayınca ne kadar uğraşsan boş geri gelmiyor..
Allah korusun diyelim. Bir omurluk yuvalar nasip etsin:) tesekkur ederim tekrar!:)
Rica ederim ! :))
Senin içinde aynı şekilde bir ömürlük yuvan olması dileğimle
eşinde bulamadığın ne vardı onda
Bu oylesine bir sor, bekarim
hmm
Naturel, hoşlantıdan aşka dönüşürse boşanırım
Cocuklarin var ve esin seni hala cok seviyorsa?
Olabiliyor böyle şeyler. Normal yani
Evet olabilir dogru. Ama sizin karariniz ne olurdu?
Yapacak tek şey var. İçimde yaşar be bitiririm. Evlenmeyide düşünmüyorum. 😊😊
Neden evlenmeyi dusunmuyorsunuz? Baba olmak istemiyormusunuz? Sicak mutlu yuvaya inanmiyormusunuz?
Gözüm korktu birkere bidaha düzeleceğini sanmıyorum
Hade ya. Neyden korkuyorsunuz? Erkeksiniz birde ilgimi cekti
Öyle değil de. Farklı durumlar var.
Açıkça konusur ayrılırdım
Esin senden ayrilmak istemiyor. Onunla cok mutluydun bu adamdan once. Esin seni hala cok seviyor... O zamanda mi?
İhanet etmektense medenice konuşmak en iyisi
Heves ya bir zaman sonra yanlisini anliyo
Yane? Ne yapardin?
Nasil ne yapardin anlamadim
Namuslu erkeğin karısı da namuslu olur
Ama oluyor. Ummadigin ciftlerde bile hatta dindar adamin bile... Yane bazi kadinlardan ben bile korkarim. Kafaya takar sizi ve ne yapar ne eder ordan burdan bahanesiyle bir bakmisisniz akliniza ve gonlunuze girmis. Ne yapardiniz?
Anlayamadın galiba namuslu erkek eşinden başkasına bakmaz görmez muhatap olmaz
Gayet iyi anladim, bende diyorum ki oldu diyelim ne yaparsiniz?
Farazi bir şey hakkında konuşmak olmazda
İlla olduracam diyorsan nikahlarım
Nasılsa dört eşe kadar izin var
Eskiden vazgeçmem yeniyide göndermem iki nikahlı eşim olur
Esiniz bunu asla kabul etmez se? O zaman ben ayrilirim seninle derse?
Güzelce konuşurum ayetleri okurum iknâ ederim
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Doğru düzgün bir tane hatun bulamaz iken ikinci evliliği yaptırdın bana :)
Helal sana
Bilemezsiniz... Allah sinamasin ne diyeyim.
Eyvallah amin ecmağin
Bunu neden sorduğunu merak ettim
Eşin başkasına mı takıldı yoksa diğer türlü mü oldu
Bekarim. Aldatilmaktan korkuyorum. Esime guvenmesemde diger kadinlardan korkuyorum. Bu durumda erkekler ne secim yapacagini merak etmistim
Evlilik ayetine uygun biriyle evlenirsen korkman gerekmez
Bakara suresi 221. Ayet meali
Müşrik kadınları, iman etmedikçe nikâhlamayın. Bir müşrik kadın, sizin hoşunuza gitse bile, iman etmiş olan bir cariye herhalde ondan daha hayırlıdır. Müşrik erkeklere de mümin kadınları nikâh ettirmeyin. Bir müşrik, sizin hoşunuza gitse bile, mümin bir köle elbette ondan daha hayırlıdır. Onlar sizi ateşe davet ederler, Allah ise, kendi izniyle cennete ve mağfirete davet ediyor ve âyetlerini insanlara açıklıyor. Umulur ki onlar hatırda tutup, öğüt alırlar.
Sen burdakilerin lafına bakma
kızlar güzelmiyim diyor oğlanlar onlara yılışıyor
Fikrine sözüne ne kadar itibar edebilirsinki
En güzeli evleneceğin kişinin ibadetine bak namaz kılıyor mu
Ailesine bak ahlaklı mı temiz mi helal haram biliyor mu
Varlığına bakma Nur suresi 32. Ayette Allah fakir biri evlebirse kefili olduğunu zaten ifade etmiştir
Allah tan korkan biri bekarken haramdan uzaksa zaten evliyken haramdan kaçar
Kısaca sen nasılsan eşinde öyle olur
Hazreti Fatıma evlendiğinde Peygamber Efendimiz şöyle nasihat etmişti
Kızım sen kocana yer ol ki o da sana gök olsun sen ona köle olki o da sana köle olsun
anladın umarım
Anladim, cok guzel paylasiminiz, Allah razi olsun.
Bende boyle dusunuyorum ve allaha tevekkul ediyorum. Fakat yakin cevremde dindar ornek bir abi mus mutlu yuvasinda ki esini yabanci kadinla aldatinca benim biraz umidim sarsildi... Bu yuzden dindarlijta yetmiyormus dedim. Bilmiyorum. Tesekkur ederim yorumunuz icin gercekten
son yaptığım açıklamayı düşünerek oku bence
O tanıdığın iyi gözlem yapamamış
duygularımı bellı etmem bastırmaya calısırım
ama bu duygulari bastirdikca buyuyor mesela aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
anlatamadım sanırım, bastırırım bu duyguları , engel olurum bı sekılde. bunu bıle bıle yapmam
Nasil engel olursun bir sekilde? Yane kendini bir superkahraman mi zannediyorsun. Insan belirli adimlar atar hayatinda, senin adimlarin ne olur?
süper kahramanlıkla ne ılgısı var sormak ıstıyorum? böyle bırseyın olmaması gerektıgını bıldıgım halde onu düşünerek yatmam rüyamda görmem ne derece mantıklı olabılır kı. bırseyın ıstersın yaparsın , ıstemezsın yapmazsın. ben şimdi sana benı düşün desem dusunur musun hayır cunku ıstemıyosun , bunun gıbı bişi
Ama diyelim dusundun, diyelim o raddeye vardin. Seytan bu ugrasir Allahta belki seni sinar boyle birsey ile. Ne yapardin? Somut olarak atacagin adimlar nelerdir?
yok öyle bir ihtimal.
Var. Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Esimi aldatirim net :)
Yuh
Olamaz mi
Neden ayrilmiyorsin esinden?
Ayrilabilirim de bagli kalmak zorunda degilim. Erkekler alsatinca iyi demi
Biz erkeklerin aldatmasina kiziyorsak ayni harekette bulunma zorunlulugu getirmiyor kanimca. Yinede sen bilirsin. Yorumun icin tesekkurler
Ben aldatirim bagli kalamiyorum
Evlenmeden once soylersin ya da @bLadeANDsouL gibileriyle hayatini birlestirirsin, dimi bladenandsoul?;)
Tek eslilik yapimda yok
tabi canım :) sen burayı gerçekmi sanıyorsun sanalı :) ama teşekkür ederim @arinna21
İNŞALLAH evde kalırsın. Allah ıslah etsin seni.
Evde kalmak ne yaa :) ben istedigimle olurum. Canim aldatmak isterse de aldatirim.
Yanlış anlama da bir şey sorucam. Hakaret etmiyorum bunu da belirteyim. Sadece merak etdiğim için soruyorum ona göre cevap ver yani.
Acaba içinde hiiiiç mi AHLAK yok?
Yemin ediyorum yorumundaki ilk cümleyi okuduğumda dakikalarca kahkaha atdım.😊😊😊😊😊😊😊😊 Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün. Hay sen çok yaşa ya. O nasıl güzel bir yorumdu öyle😊😊😊
@Braveboy49
niye bu kadar rahatsız oldunuz. sizin ahlakınız da bana göre değil ben sorguluyor muyum? aldatırım aldatmam bu kimseyi ilgilendirmez...
@DeAmor ne yapayım kardeşim kız ahlaksız yav :)
Tek kelime ile😊😊😊
@Braveboy49
Ya niye batiyor size. Siz ahlaksiniz bravo alkislar size. Dusuncem bu isinize gelirse. Bana hicbi ithamda bulunamazsiniz. Herkes ahlak bekcisi yaa
E tabi sen de haklısın her kesin ahlak anlayışı farklı ;)
Şuna bak. Ahlaksız bize ahlak dersi vermeye kalkıyor. Halbuki en iyi bildiği şey başkalarıyla düşüp kalkıyor.
Bu cirkn yorumunuzu kaldirin @braveboy49
İkisiyle aynı evde yaşamaya ikna et
Ben sizi soruyorum. Benlik durum yok. Ama ilginc. @bLadeANDsouL ile anlasirsiniz siz, bak istersen onun yorumuna
sence mümkün olurmu?
heheh :) sevdim sizi yanlış anlama ama buraıs sanal herşeyi ciddiye alma ikincisi öyle yasayan çok var ve o şkeilde evlenemk isteyen bayanda çok var :)
Ben iki erkeklee aynıı evde yasaamak isterrdimm
Gerceekte boylee yasauanlarda varrr...
@bLadeANDsouL bak tam senlik kiz, demedi deme.
Ayrica yorumun kimeydi bilmiyorum ama sanal lafi banaysa surda gercek fikrini alayim o zaman. Yoksa ya benim sitede tarzim bu, ciddiyete sokma beni mi diyorsun?;)
@lonelygirlesra canını yerim
@lonelygirlesra & @bLadeANDsouL hade bakalim yakinda bir haber alayim sizden. Sonucta vesile oldum:p hahaha
Boşanırdım yok yani olmazdı devam etmezdi
Onun duygularını merek ederim :)
Ne olursa olsun unutmaya çalışırım
Nasil?
Karıyı boşayıp, hoşlandığıma boşalırdım.
Ama esinizle aslinda bu kadin gelmeden once mutluydunuz hatta seviyordunuz. Esiniz hala sizi seviyor. Neden hemen bosanmayi secerdiniz?
O zaman olay fiziksel oluyor. Sevdiğim bir insan olduğu sürece gözüm en güzelini dahi görmedi bu zamana kadar. Öyle bir durum söz konusu olamaz. :)
Guzel... Yane bu hoslanti fiziksel deyip ciddiye almazdiniz.
Tamam zorlastirayim durumu. Evet fiziksel deyip yanasmadiniz. Fakat bu kadin surekli pesinizde. Surekli onu goruyorsunuz, cunku kafaya takmis seni birakmiyacak. Evli mevli dinlemiyor. Sende her evlilikte oldugu gibi belki mutsuz bir donemdesin... Esin hasta ya da sinirli. Bu kadin sana ilgi veriyor. Arkadas sifati altinda. Bir zaman sonra farkina varmadan gonlunu bu kadina kaptirdin. Ne yapardin?
Her evlilikte sorun olur. Bu tür sorunları aşamayacak göte sahipsem neden evlendim bu insanla der kendimi yargılarım. Sonuçta onunla güzel bir yola koyulmuşum tonla insan şahit olmuş. Karakterle alakalı bir durum. Buradan konuşması güzel yaşamadan kestirmesi zor oluyor ama değerlerime önem veren bir insanım.
Tebrik ederim guzel bir yorum. Esiniz icin secerdiniz. Yinede son olarak somut olarak hangi adimlari atardiniz? Yane bu surecte esinize ve o baska kadina olan tavriniz nasil olurdu o zaman?
Kırıcı olmadan karşı tarafı kendimden soğuturum. Klasik yöntemi budur. En ezik kadının bile az da olsa bir gururu vardır. Bunu dürter kendimden uzaklaştırırım. :)
Tamam:))))
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Ateistim ben
Faydali olan seylerin dini olmaz;) faydali mi sen ona bak... Merak etme musluman olmazsin
Yaklaşımını sevdim :D Öyle olsun.
" Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin. " bu sözüne takıldım biraz. Bunun adı "Kadın"ını kullanmak olmuyor mu?
Hayir evliligi kurtarmanin bir formulu oluyor. Yane burada demek istenilen farkindalik kazaniyorsun, aklin basina geliyor. Disarda ki kadindan cok etkilendin, esine yanastigin da onunla tekrar cinsellikle beraber duygusal bag kuruyorsun. Vucunda var olan sinerjiyi ya yok ediyor ya da etkisini azaltiyor. Bu durumda aklin basina geliyor ve esine baglanip diger kadinin etkisini daha kolay uzerinden atabiliyorsun.
Burdaki cinsellik yane al isini gor degil. Duygularina olan cinsellik, bu yuzden de en az 1 saat...
Bunun adi kullanmaksa kullanmak de, ama kanimca degil. Aksine kurtarmaca...
Bana göre hisler, cinselliğin üzerinde bir kavram. O sebepten ters geliyor. Tabi herkes farklı yorumlar.
Dogrudur. Ama mutlu evliligin sirri iyi cinsellikten gectiginide goz ardi etmemeli. Ayrica evlilikten bahsediyoruz. Yane sevgililikten degil. Sevgili olunca hisleri onu gordugunde her defasinda yogun yasarsin. Fakat evlilik sorumluluklari hayatin zorluklarini paylasmakta varsa bununla beraber karsi tarafin olumsuz ozellikleriyle daha fazla hasir nesir olmak demekse, bu demek olur ki sevgiliyken hissettigin hisler vardir ama o kadar yogunluguni hissetmezsin. Iyi bir cinsellik, iyi bir iletisim, saygi tekrar o hisleri tazeler.
Tezini çürütmek isterim bu konuda. Adamı evlendi varsayalım. Güzel bir yaşantısı var ve bir süre sonra bu ikili Trafik kazası geçiriyor. Kadın felç oluyor. Cinsellikle uzaktan yakından ilgisi olamaz. İşte tamda burada hisler, aşk, ona beslediğin sevgi devreye girer. O zaman "Aşk" kavramı cinselliğin üstesinden gelmiş olur.
Ama bu senin dedigin cok istisna. Yane her yurek kaldiramaz, ya da sevgisini bu kadar taze tutamaz. Cok istisna, var biliyorum. ya da şu an ben istisna olan bir erkekle konusuyorum. ya da nadir bulunan diyelim, senin tarif ettigin adam gercekten meehametli, sadik, ahlakli bir insan.
Ha bu arada atiyorum esinin uzerine baska kadinla birlikte olan erkekler yalnistir demiyorum. Yane herkes kaldiramaz bu durumu.
Cok zor bir ornek verdin bu arada. Bu yuregi sahipsen sana helal diyorum:) takdir ettim. Umarim basina gelmez.
Fakat birseyle sonlandirmak isterim. Ben seni anladim. Duygulara onem veren bir erkeksin. Bir soz aklima geliyor bazen "aski herkes yasamak ister, ama herkese nasip olmaz" Gercek manada senin tarif ettigin gibi de aski bulan ve yasayanlar az. Ask olunca tabiki cinsellik birsey degil, yane onu gormek bile yeter. Dedigim gibi herkes o buyuk tutkuyu koruyamiyor, ya da yasamiyor. Ki ask siddetli tutkudur. Sevgi daha cok duygunun ve mantigin dengesidir. Ask sirf duygudur.
Güzel yorumun için teşekkür ederim. Umarım ileride evleneceğim insana bir ömür sadık olurum.
Ben asil cok tesekkur ettim. Istisnalari gun yuzune cikarip unutturmadigin icin:) yolun acik olaun yurekli insan!
evliysem öyle bişey hayatta olamaz
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
unutmaya calısırdım sonucta bır esım var oyle bır sekılde bır baskasını arzular ya da dusunursem bu benım adamlıgımı yok eder
Nasil unutmaya calisirdin? Ne yapardin?
karımla daha cok ılgılenırdım
Guzel bir cevap:) ve ek olarak o kadindan uzaklasmak. Bir yerde bina dikerken oteki yaraftan yikilmasini onlemek icin;)
Tesekkur ederim yorumunuz icin
rica ederim :)
Kalbim o kadar geniş degil
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
hacı eşim varken aşık olamam ki saçma olur Aşk biraz da bana bağlı yani
Ama oluyor. Mutlu evliliklerde, seven ciftlerde. Bir baska kadin sizi takar kafaya sinsice sinsice sizi cezbeder siz farkinda bile olmazsiniz. Yavas yavas gelisir bir bakmissiniz orda aklinizda... Ne yapardiniz?
yaw Büyük konusmum da İhanet en nefret ettiğim şeydir Üstelik tekrar söylüyorum harama yaklaşmamak en güzeli kız bana yawşadığı zaman ben yüz vermezsem olay biter
Tamam yuz vermiyorsunuz ama o kadar akilli bir kiz ki, bu tavriniz onun cok hosuna giidyor. Iste benim erkegim boyle olmasini isterdim hep deyip gercekten cok sinsice yine her defasinda bir sekil gonlunuze dokunmayi beceriyor. Ne yapardiniz?
Bişey yapmazdım hacı bu iltiafatlarına fazla yüz vermezdim anlardı o da
Anladim sizi:) tebrik ederim sizi:)
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
ne demek sizin cvplar da güzel disağolun..
kendimi cezalandırıeım
Nasil?
böyle bişey düşündüğüm için kendime ceza veririm düşünmedim nasıl bir ceza olduğunu muhtemelen salondaki arkadaşlarla kıran kırana yumruklatırım şimdi geldi aklıma
Ama dusunce bu, yapmak ile farki var. Peki bu kadin isyerinizden bir kadin. Takti size, oda size tutkun. Yane her firsatta sirnasiyor. Ne yapardiniz?
şu anki düşüncem evliliğimde mutluysam eşimi gerçek anlamda seviyorsam o kadından uzak dururum diğer şubeye sürerek ama hayat şartları evlilikte mutsuz isem huzurum mutluluğu o kadımda arayabilirim
Peki mutsuz iken o kadinda aramak yerine neden esinle cozum yollarina bakmayi terich etmiyorsun?
eğer o kadında aramaya karar vermişsem zaten boşanma kararı almış ve ayrı yaşıyor olurum ama hala çözmek için çaba harcıyorsam hala dediğim gibi o kadını uzaklaştırırım yakınlarımdan
Guzel:)
Peki nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
teşekkürlerde ne evliyim ne evlenmeyi düşünüyorum saygılarımla
Yas 25 belki ondan. Bir muddet sonra istersiniz:)
hoşlantından vaz geçmelisin
Nasil vazgececeksin?
kocanı düşün evli olduğunu düşün
Ben seni soruyorum. Sen esini dusunurdun tamam. Ama esin son zamanlardir cok itici, ainir bozucu. Oteki tarafta sana cok ilgi vermeye hazir olan cazibeli bir baska kadin. Ne yapardin?
ilişkimi düzeltmeye çalışırdım flört değil ki evlilik bu kolay kolay ayrılp bırakamazsın yani
karımı daha çok severim :D
Nasil? Bu kadin aksamlari surekli aklina geliyor, ruyalarina bile giriyor. Sonra seni cok istiyor bu kadin surekli rahatsiz ediyor. Ne yapardin?
karıma bağlanırım hatta bir çocuk daha yola koyarım :p
Diger kadin pesinizi birakmiyor. Hatta belki isyerinizde. Surekli firsat kollayip sinsice sirnasiyor. Siz biryerden binati onarirken o yikmaya calisiyor. Ne yapardiniz?
umurumda olmaz :p karıma bu sırnaşıktan bahsederim kıymetimi bilsin :p
Hahaha tamam:) bir arastirmaya gore hoslanmak normal, olabilir. Birbirine anlatan ciftlerde aldatma olmuyormus hatta evlilikleri daha guzellesiyormus. Cunku esine anlatmak demek adrenalinin kaybolmasi demek, yani karsiki taraf ulasilmaz cazibiyetini yitiriyor. Yane yaklasiminiz guzel.
Bende birseyler ekliyeyim. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
ama hala bekarım :D bunu ne yapcaz :D
Ne yapacagiz. Allahtan karsina cikarmayi dua edeceksin. Ne yapak:)
hımm öyle diyorsan...
Hoslandıgım Kisiden Uzak Dururdum
Ama o kadin pesini birakmiyor sa? aksamlark yatarken sureklide aklindaysa. Ne yapardin?
Bilemiyorum
Tamam anliyorum seni zor.
Nacizane. Peygamber efendimiz diyorki, egerki disarda baska kadindan etkilendiginizi farkettiniz hemen eve gidin ve esinizle cinsel yonden birlesin.
Aile terapistleri bu durumda eslerin cinselligi en az 1 saat uzatmalarini tavsiye eder. Cinsel= baglanmak. Ve ortal faaliyetlerinizi artirin, tatile gitmek (cocuklarsiz) ya da baska. Bas basa...
Diger kadin size israrci davranabilir. Evet belki hos kadindir. Esinizde ne eksik tespit ettiyseniz onu onunla paylasin. Bu diger kadindan ise uzaklasin; isyerindeyse isyerinden gerekirsd ayrilin...
Allah yinede bu gibi seylerle sinamasin. Allah korusun.
Yorumunuz icin tesekkur ederim
Duz cevap; ayrılırım ahaha :D
Kimden?
walla öyle bişe yapmam
Insallah! Ama sen yapmazsin fakat bir kadin sana takti. Oyle sinsice seyler yapiyorki bir sekil gonlune giriyor. Tutkulu sehvetli bir kadin. Heycan hissediyorsun onda. Ama esinlede mutlusun, fakat uzun evlilikten sonra monotonlasti. Ne yapardin?
bende diyorum ki öyle birşeye izin vermezdim benim evliliğim monotonsa eğer onu benim toparlamam lazım zaten benim evli olduğumu bildiği halde öyle yapan biri varsa ondan hayır gelmez 250 gram et parçası için mutluluğumu bitirmek aptallık olur
Harikasin! Yolun acik olsun kardesim ve zallah seni korusun. Insallah!
amin kardeşim seninde hayirli insanlarla karşılaşmak ümidiyle diyelim
onu öperim sonra ikisini alıp grub yaparım
Gercek hayatta bunu yapabilecegini zannediyormusun? Esin cok masum ve iyi niyetli bir bayan... Ne yaparsin? Bunu teklif etsen bile kabul etmez. Dinliyorum
O zaman ikisinide ayri ayri ama yapar im eğer istiyorsam
Neden evli kaliyorsun?
Bu soru neden evliyim olabilir bunun başka birini becerme ne engel değil
Evlilik nedir peki sence? Birbirini secip bir omur beraber olmayi soz vermek degilmidir. Yane sevgi sadakat ve saygidan olusan muessese degilmidir?
Sen öyle yap
Evlenme sen...
Bu soru aklima geldikce evlenmekten cekiniyorum :)
Bende. Ama karsi taraftan korkuyorum.
Senin korkun nedir?
Ben asik oldugum kadina kavusamamaktan korkuyorum :):)
Hmm yane asik olup evleniyorsunuz sonra baska kadina asik olmaktan korkuyorsunuz. Yane evliliginiz yuzunden askiniza kavusamamaktan korkuyorsunuz.
Ama o esinize olan ask ask degilmiydi?
İste evlendigimz zaman acaba askimiz olur mu bilemiyorum aslin da haklsn ama iste ne bikeyim evlenmedigim icin nasil bir sey bilemiyorum
Askin omru en fazla 5 sene. Kazanan evlilikler aski sevgiye cevirebilen evliliklerdir. Karsidaki kisiyi oldugu gibi kabul etme ve sevme yetenegidir. Sevgi huzur verir. Ask mutlu eder. Mutluluk gecicidir ama huzur uzun vadededir. Yane sevgi huzur ise bu emek ile es degerdir.
Emek vermek sevgiyi onemsemek sizin elinizde...
:)
Haklisin ben bunlari dusunmedim bakalm ne olucak kismet her sey
Sansımı denerdim, kısmet dene birşey de var.
Kismetin esindi zaten onunla da evlenmeyi sectin... Seni hala seviyor ve aslinda onunla da mutluydun. Ama olan olduysa bir baska kadin gonlunu feth etti. Ne yapardin? Gercekten aldatirdin yane esini yoksa ayrilirmiydin?
Bekar'a kari bosamak kolay der atalarimiz.
Zor bir durum içinden çıkamadım
Yane bizzat bu durum icerisindemisiniz?
Hayır böyle bir durum da değilim
Peki dusundunuz mu? Yane zor bir durum ama ne yapmak akliniza gelir?
Yuvamı dagıtmam geçici hevesler içiniçin
Genelde aldatiyorlar
Maalesef:( ama Allah korusun
Evliyim ve başkalaryla ilişkim var zaten
Neden?
Mutsuzum
Neden ayrilmiyorsun o zaman?
Daha gencsin... mutsuzlugun sebebi ne? Aile terapistini denesen belki tekrar guzellesir evliginiz
Cok gec artk
Beraber olmuyoruz bile
Yatamyorum onunla
Öpemiyorum
Bu berbat bir duygu
Ha birde söylüyorsun ya …
Üstelik birde başkası da değil
BAŞKALARIYLA !!!
YUHH!!!
Ne sorunlar yaşadığını bilmiyorsunuz ilerde evlenince siz de göreceksin
boşanırdım.
Ama esinizle bu adamdan once cok mutluydunuz. Ve esiniz sizi hala seviyor sa?
böyle bir şey mümkün değil. eşime aşık ve mutluysam kimseye bakamam. birine bakıyorsam eşimi sevmiyorumdur.
Dogrusun biz kadinlar boyleyiz:) erkekler icin durum farklilasiyor. Tesekkur ederim yorumun icin
hunharca hoşlantımı giderir gelirdim
onun bunun hayatı beni ırgalamaz derim
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
kuma getirirdim :)
Esin ama kabul etmez se?
Aldatirdim
Esin seninle bu durumda ayrilir. Cabalazmiydin? Daha cok esine yanasmazmiydin? Yane diger kadindan uzaklasmazmiydin?
Bosanılmalı
Esin seni ama cok seviyor hala... Ve seni aslinda oda mutlu ediyorsa?
Mutlu etse baskina gozunun kacmasina firsat olmaz bence
Allahın imtihanı diye düşünür tövbe ederdim!
Bosanirdim
Ama esinle bu baska kadin oncesi mutluydun ve esin seni hala seviyor sa?
İşte tam bu Yüzden boşanırdım. Eşime bu kadar haksızlık yapamam eğer Mutluluğu onda bulmuşken kaybedip başkasında bulduysam ozaman bu Evliliğin anlamı kalmadı.
Mucadele nerde? Sevgi nerde? Emek nerde?
Hatunu boşarım.
Esinle ama mutlusun aslinda, seni mutlu etmeye cabaliyor ve seni seviyor. Bu kadin senin evli oldugunu bildigi halfe gonlune sinsice girdi. Ne yapardin?
Kalbimin sesini dinlerim muhtemelen :/
Hmm anladim, diger yorumlari okumani tavsiye ediyorum. Tesekkur ederim yorumun icin
Bu arada eksileyenlere ne oluyor anlamiyorum, heralde boşanmadan her halti yemeyi uygun gören tayfa.
Yane o kizi esine sectigin icin, kadinlik gururumuza agir geliyor genelde...
vazgeçerim...
Kimden? Esinizden mi o kizdan mi?
Ama bu kiz takti size, birakmiyor pesinizi. Sizinde surekli aklinizda... Ne yapardiniz?
kızdan tabiki
Ama takti size, surekli pesinizde sinsice hep gonlunuzu aliyor. Sizinde surekli aklinizda... Uzaklastiniz bedenen ama ruhunuz onunla , o zaman?
bilemedimmm
Allah o duruma sokmasin. Esinizle daha fazla birlesmeyi tavsiye ediyorum. Ve diger kadinin cevresinden uzak durmanizi. Yinede umarim bu durumlara hic girmezsiniz diliyorum. Allah korusun cumlemizi. Gelecek esinizle cok cok mutluluklar:) yorumunuz icin tesekkurler
eşim olsa keşke :D
Olur insallah!:)
zor yaa
Bosanirız
Cabalamazmisin esin icin? Esin seni cok mutlu eden bir adamdi, hatta hala seviyor seni icten. Ne yapardin?
Dusunmem
Aksam yatarken ruyana giriyor, surekli onu hayal ediyorsun, onu dusunuyorsun. Istemesen de yane baya bildigin aklini almis. Ne yapardin?
Günümü gün ederdim
Yane?
Takilirdim yani
Ikisini birden. Neden peki esinden ayrilmazdin?
ayrılmamı gerektiren bir durum yokki.
Var esini aldatiyorsun... Aldattigina gorede sevmiyorsun
Belki yetmiyodur?
Neden evli kaliyorsun peki? Yetmiyorsa...
Metres gibi anladın?
Esinden utanmazmisin yaptiklarindan? Haksizlik degil mi? Hani neden secim yapmaktan korkuyorsun? Madem kaybetmektwn korkuyorsun neden metres ediniyorsun?
Tatmin edemiyorsa?
Tamam tatmin etmiyorsa neden hala evli kaliyorsunnnn? Benim anlamadigim nokta orasi
Nafakami verim bu saatden sonra?
Haaa anladim simdi. Uzuldum boyle dusunmene, ama en azindan durustsun. Umarim boyle bir duruma duzmezsin ve boyle davranmazsin. Olurda dusersen esinle daha fazla birlesmeni tavsiye ediyorum. Ve diger kadindan uzaklasmayi bir sekil. Allah korusun ama:) tesekkur ederim yorumlariniz icin:)
Ahahahaha:) Şaka kız ben Bekarim böylesi iyi oluyor:)