Erkekler son zamanlarda kadınlara yanlış erkek seçimi yaptıklarını söylüyorlar doğrumu?

Bunu psikologuma sordum 😁 bu bir manipule tekniği olduğunu soyledi. Erkekler her daim aslında hatarini yalanlama inkar yolunu secerlermis bunu yineilk karşı tarafı suçlayarak yapan erkekler kullaniyirmus anlayacağınız. Çok komik degil mi? Aldartiklarimda da aynı şeyleri yapıyorlar. Biliyorsunuz son zamanlarda erkeklerin kadınlar aldatilinca ya da erklerden taraf fena bir şey baslarina yanlış adamı secmissin diyorlar hatta yanlış erkekleri seçiyorsunuz hep diyorlar üstüne yakışıklı ve paralı erkekleri seçtiginiz için bunları yaşıyorsunuz diyorlar ama genele baktığımızda hep fakirler önde. Bir laf varya zengin parasıyla fakir şeyiyle. İşte o hesap ama bunu bile kadinlara yüklediler siz ne düşünüyorsunuz hahaha.

Erkekler son zamanlarda kadınlara yanlış erkek seçimi yaptıklarını söylüyorlar doğrumu?
Cevapla