Doğru adamlar yanlış kadınlara tutuluyor sizce bunun sebebi ne?

Ben bu durumdan çok sıkıldım doğru kadın olarak hayatıma bir kez bile doğru adam girmedi hepsi yanlıştı hepsinde travmalar yaşadım ama bakıyorum aynı anda iki sevgili yapan arkadaşıma diğerinden ayrılmadan sevgili yapıyor adamlar da güvenli bir liman olmamasına rağmen onu deli gibi sevip değer veriyor hayat niye adil değil
Doğru adamlar yanlış kadınlara tutuluyor sizce bunun sebebi ne?
Cevapla