AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Bekar kalıcan erkek bulamican o zaman ülkenin durumu belli sizin gibi kadınlardan da dar gelirli erkekler uzak durmalı zaten dırdırınız çekilmez. Bekarlık daha iyi. Açarım tvmi oynarım playstation çerez çay yatar uyurum daha iyi
Bir şey sorabilir iyim tıbbı sekreter memur olunca ne kadar alıyor? Tamam kendi branşınızdan biride olabilir sorun yok
Atanınca nerdeyse hemşire maaşı aliyor 2 yıllık sağlık bölümleri tabi hemşire maaşi bi tık daha fazla
Maksimum ne kadar
45 50 arasi siye biliyorum
Maddi gücüm yeterli baya bir mesela evlencegim kişinin maddisine bakmam iç ve dış güzeligine bakarım yüksek ihtimal sende o olmadıgı için kendinden fazla kişileri bekleme
Buraya yazmaktaki amaç ne 😂 nasıl birini istiyorsan onunla ol.
Polis memuru falan ya da senin gibi sağlık memuru çalışanı olan insanlar iyi kazaniyor öyle ortamlarda takıl
Bende memurum ama hep genelde okumamış kızlara denk geliyorum ve mesleğimi ögrenince direkt evlilik kafasına giriyorlar para için buda bende sogumaya neden oluyor
Neden evleneyim yani çalışmayan biri ile hayat standartımı yarıya düşüreyim
Ya konuştuğum erkekler arasında ben evde durayım ev işi yapayım sen çalış para getir diyeni duydum 😂 hani böyle düşünmem çok normal. Günümüzün erkekleri de yüzsüz ben napim
Söylediklerin çelişiyor merak edip profiline girdim aşk mı para mı diye soru soran üyeye aşk demişsin biraz tutarlı ol :))
İnsanların düşünceleri zaman içinde değişebilir ya hani😂 hadi değişmedi diyelim annem babam maddi yetersizlik sebebiyle ayrılmış birisi olarak çokta parayı görmezden geleceğimi düşünmüyorum.
Gülcicek bence aşk ben bu konuda kendimi biliyorum ikilemlik birsey değil
Sevmedigim biri ile para için bir ömür yaşanır mı
Bu arada az önce ki yorumum Taylor durden içindi. Size gelecek olursak haklısınız kendinize denk biriyle evlenmeniz daha sağlıklı olacaktır.
Biri para için benleyse s. g.
Az önce de mesleği olmayan biriyle evlenmek istemem demişsin bu ne perhiz bu ne lahana turşusu 😂
Evet istemem ama sadece parası var diyede evlenmem
Bu kafayla kimseyle olma zaten tartışmayı bilmediğin için hemen s. g dersiniz zaten
Asıl sen anlamadığın meselelere mal gibi atlama seni alanın Allah yardımcısı olsun
hastaneden birini bul ayrıca askeri ücret değil asgari ücret
Doğru diyorsun. Erkek üst olmalı kadindan yoksa kompleks yapar. Maddi durumu yerinde birini istemem erkeklerin zoruna gitmesin. Onlarda güzel fizikli kadın istiyorlar
Evlilikte senin benim olmuyor o mantıkla evleniyorsan evlenme zaten parası yok diye tatile tek gitmeyi düşünüyorsan ne sen evlen nede bi başkasının hayatını mahvet
askeri ücret ne tam olarak "asgari" olmasın o?
şaşırmadım çünkü nerdeyse alayınız böylesiniz :D bi doktor tavlasamda evlensem diye fıldır fıldır doktor peşinde gezen cok :D
Hangi ek ödeme o ya 10 15 bin biz neden alamıyoruz o ek ödemeyi dal Hastanesi olmamıza rağmen 😃
haklısın böyle olunca adamın gözü senin paranda kalacak bu da seni soğutur zaten
Mutlu olacağınla ol mutlu edecek biriyle değil.
Benim senin kadar gelirim olsa dost hayatı yaşarım neden evleneyim ki
Kaşarım diyosun yani
@Neyimyokki sanane
Keyfine düşkünsun😉
Sende haklısın
Bu genç yaşta bekar olarak paranı nasıl değerlendirme yapıyorsun
Eğer birini evlenecek değerde görüyorsanız para ikinizin parası olacaktır fakat evet erkek bunun altında stresli hissedebilir... Sadece maddi değilde eğitim seviyesi ve kültürler de eşleşmeli...
Sen de mezara giric3n bir gün o asagiladigin asgari ücretli de. Bir de paramedikmissin. Ölen insanları çokça görüyorsundur bence ders çıkart her şey para değildir.
Milli savunma bakanlığında hemşireyim olur mu 😃
Ben girmem öyle triplere falan hatta sen çalış ben evde yemekleri yaparım😑
Ben de size katılıyorum. Bahsettiğiniz şey çok mantıklı bir düşünce ve suçlu hissetmemelisiniz.
Maddi açıdan değil sadece her açıdan kadını geçmeli erkek. Bu yüzden kendi sektörünü dene mecbur
Bende sağlık okumak istiyorum 2 yıllıkta ek ödemeler dediğiniz ne acaba
Eşit biri ile evlen sende bir de 50 bin TL yi 8-5 mi alıyorsun merak ettim
Haklısın bacım ama ben olsam evlenmem yani 😀 hayatını yaşa ama çok zengin adam da çekilmez seninle eşit olsa daha iyi bence
Haklısın bende 23 yaşında sağlık teknikeriyim statü olarak kendimden üst olsun isterim eşim erkek gücü temsil eder çünkü
Haklısın. İnsanların sosyo kültürel olarak denk olmaları ilişkide önem arz eder. Özellikle erkek daha düşük olmamalı
Dikkat et sırf senden üst kademe diye evlenirsen hayatınıda berbat edebilirsin ilk karakterine bakmalısın iyimi kötümü diye
Kusura bakma hukuk okuyorum ama senin gibi düşüncelerim yok, kafalarımız uyuşsun saygılı edepli olsun yeter.
Normal aslında kadın güce saygı duyar erkekte güzelliğe bence karşılıklı mutluluk varsa sorun yok isteklerinde net olmak önemli
iyide çevrende aynı mesleği yapan erkekler vardır işte senin gibi 50k civarında kazanan. onlardan biriyle evlenirsin işte
Eve gelen bütçe ortaktır toplam atıyorum evinize 100 bin girer ayda o yüzbini 50-50 gibi düşünmek zorundasınız çünkü evlilik böyle bir şey bu benim param o senin paran gibi bi durum söz konusu dahi olamaz gerçekten seversen zaten takılmazssin bunlara
En güzel yorumu sen yapmışsın helal olsun sana
Senin gibi düşünenleri sayısı artar umarim
Benim gözümde böyle sonuçta bir hayat yuva kurmaya çalışıyorlar eşinden dahi para sakınacaksan ne anlamı kaldı o evliliğin
Valaha bu KS ma*l dolu
Beddua ediyorum inş. Öyle birine sırımsıklam aşık olursun abına k
Erkek kadına göre bir tık üste olmalı diyenler nedense erkek olmayı üstün kadın olmayı utanç olarak gören yaratıklar oluyor
65kdan daha üst ne ariyosun ablacim boş ver ikiniz birbirinize destek çıkıp geçinirsiniz
Bende hemşireyim karşıma lise mezunu fabrikada çalışan biri çıktı ama olmaz bizden statü farkı var benim yanıma doktor yakışır anca haksız mıyım?
Doktor sana neden baksın. kendi dengiyle birlikte olmak varken.
Maddi olarak iyi durumda birini istemen çok doğal
Ancak abartmaman gerekir.
Önemli olan para
Huzur mutluluk önemsiz
Haklısın, bir erkek genelde kendinden üst bir kızı da almaz , istediğini bulursun umarım
Okumayan kadınlar zengin ister okuyanlar ister
Devam böyle
Haklısın sen 50 60 bin alırken erkek de bir o kadar almalı
Klasik para kazanınca kendini Bi halt zanneden Türk kızı egosu.
kendine kocamı arıyorsun şirketine ortak mi arıyorsun çözemedim
Tatile gidicekmis kocasının parası yoksa kocası gelmesin diyemeyecekmiş kanka sen koca aramiyon
Ondan sonra eşitlik
Eşinde senden daha fazla temizlik yapmani daha fazla yemej yapmanı istesin
haklısın erkek daima üstün olmalı
Ezmesi için değil ama ben bir gün çalışmasam da o var diyebilmeliyim. Of ben çalışmasam nasıl geçincez olmamalı. Hayatım boyunca hep gelecek kaygısı çekmiş biriyim en çokta para kaygısı. Evlenınce bu şekilde olmak istemiyorm
sonuna kadar haklısın büyüttüğün bir şey yok milleti boş ver kendi bildiğin yolda ilerle
İşinize gelince eşitlik işinize gelince erkek üstte olsun
Balayı yüzük ev araba hep erkek demi hepsi bizde olsun üstüne boşanma olsu nafakada ödeyek oh ne güzel sizin için
@geribaksanbi neden üstüne alınıyorsun
Sizin gibi düşünenlere ayar oluyom üstüme alinmam gerekmiyo cevap yazmak için
Sadece eşitlik diye tutturan kadinlar eşitsizli yapan sizler
Tam tersi olsa birak erkek 500 bin kadi para almasin yadirganmaz
Kadin 60 bin erkek 25 alsin yadirganir
@geribaksanbi eşitlik demedik üstün olacak dedik haklısın yadırganır erkekte kendinden yüksek kadınla evlenmeyi kabul etmez kadınlar ezer zaten yapmam diyen yalan söyler
Bende bundan bahsettim ezmeniz çok ayip
Elinize güç gelince çogu kadin degisiyi
@geribaksanbi çok haklısın
Peki sen degisir miydin ezer miydin
@geribaksanbi bilmem yaşamadım benim kocam yıldız teknik üniversitesi bitirmiş bir makine mühendisiydi
Eşin biliyo mu bu uygulamayi kullandigini
Ya da eşin kullansa böyle uygulama ister miydin
Dili geçmiş zaman kullandın farkındaysaniz
Önemli olan ne demek istedigim bunu anladin sonuçta
Hayırlısını dile bence
O zaten öyle ama hayırlısından dilediğim bu
Haklısın belki ama şöyle düşün çalışmayan bayana bakan adamlar var her şey para değil yani çok takılma maddiyat
İşte adamlar bakar ama ben hiçbir kadının uzun süre erkek baktığını görmedim. İçgüdüsel olarak erkekler sahiplenmek ister biz kadınlarda böyle bir arzu çok yok.
Senin şartlar ya doktor ya astby vs olur onlara yoğunlaş
Bence mantıklı hareket
Bu seferde egolu kendini beğenmiş insanları ayrıştıran biri oluyorum
Her zaman birileri laf edecek kafaya takarsan işin zor senden düşük biriyle birlikte olursan da laf edecekler milletin ağzı torba değil ki büzesin
Yalnız askeri değil asgari olacak o.
Şunu tiye alıp cevap yazmayın daa.
Kendini ilah sana bir zavallı. Böylelerine basıp geçecen çünkü sen fazla alsan kendisi ev için tek kuruş harcamaz senin paran benim param kavgaları başlar anne de olmaz bu tiplerden. Tamam diyip uzak duracan knka
Böyle bir düşündüm de sana hak verdim
Bu evlilik değil ki o zaman
Haklı bir düşünce tabi ama göreceli.
hayırdır elon muskla mı görüşüyorum ya bu havalar ne abla sjdoıdjfoıewjfowejkfewoj
Bence haklısın davul bıle dengı dengıne
Bir tanıdığım da kız arıyorum maddi durumu çok iyi çocuk namazlı abdestli çok efendi bir çocuk
Egoistçe bencil isteklerinden bize ne
Tabikide senden fazla alana bak saçma olur senden düşük alan erken
Seven insan bunları sorun etmez
Evde kalırsın. Net