Bu hissettiğim şey ne? Hoşlantı mı aşk mı yoksa sapıklık mı :) ?

Çalıştığım yerde pek çok kişinin benden hoşlandığını biliyorum fakat biri hariç hiçbirine karşı içimde zerre kadar bir şey yok sıfırım yani. Fakat sadece bu kişiyi görünce veya o aklıma geldiğinde karnımda bir sancı oluyor ve aklıma onunla ilgili sapık sapık şeyler geliyor 😄 aşk böyle bir şey değildir inş yani daha önce yaşamadım sanki o duyguyu bilmiyorum. Kendine davranışlarına dikkat eden biriyim sapık değilim 😄 ama neden böyle oluyor anlamadım.

Bu hissettiğim şey ne? Hoşlantı mı aşk mı yoksa sapıklık mı :) ?
Cevapla