Okulu bitiremediğim için evlenme aşamasında olduğum kişi benden ayrıldı?

ben makine mühendisliği okuyorum fakat bir türlü başarı sağlayamıyorum, olmuyor, sözde ne olursa olsun yanımdaydı, bir kere ayrılmıştık, barışmak istediğinde söylemiştim, ben bitiremiyorum, emin misin benimle olmak istediğine diye, ben eminim ben okuturum annemin üzerine yemin ederim, seni gelin olarak çıkarmadan gitmicemler, üzerinden bir iki yıl geçti böyle diyen insan bana artık her şey hayırlısı falan demeye başladı, bu arada ben sözüne inandım be tüm ailem hayatımda öyle biri olduğunu biliyor, onunda biliyor. Ha ailelerimiz zaten bizden öncede birbirini tanıyor, neyse öyle işte ben mühendis olamayınca beni yanına yakıştıramadı, verdiği sözler falan uçtu gitti, çok merak ediyorum gerçekten erkekler için karşısındaki uzun ilişkilerinin mesleki olarak başarı sağlayamaması bu denli mi önemli? tam tersi olsaydı ben ondan vazgeçmezdim. Şimdi kpss çalışıyorum iki yıllık bir şey yazdım onu okuyorum ama hiç bir şeye isteğim kalmadı

Okulu bitiremediğim için evlenme aşamasında olduğum kişi benden ayrıldı?
Cevapla