Sizce böyle bir şey yapsam, hoşlandığım kız bunu kendisi için yaptığımı anlar mı?

Üniversitede okuyorum ve alt sınıfımdan ilk görüşte hoşlandığım bir kız var. Şimdiye kadar onun için çok sayıda iyilik yaptım. Birkaç gün önce okulun genel WhatsApp grubundan o kıza yürüyen bir çocuğa tepki gösterip ağzının payını çok güzel verdim, sonra kız bana dmden teşekkür etti. Okuldaki ilk ortak dersimizin olduğu gün beni yanına çağırdı ve önümde içinde krem, parfüm, kahve falan olan bir Bargello poşeti vardı ve kız bana poşetin içinde ne olduğunu sorup poşetin içine baktı. Sonra " Kreminden biraz kullanabilir miyim? " dedi ve arkadaşlarıyla kremimden bayağı kullandılar. Sonra bir kafeden hikaye paylaştım ve kız da " Abi sen adamsın üŞüqşwğqşwğşw " yazdı, ben de " Teşekkür ederim, ama bu iltifatının sebebini anlayamadım? :) " yazdım, o da " Hani sen o gün beni grupta savunmuştun ya, işte sen o günden beri baştacısın " yazdı. Ben de " Teşekkür ederim. Yanlış anlamazsan ettiğin bu kadar iltifata karşılık ben de sana " Bilmukabele " demek istiyorum " dedim, kız da " Yanlış anlamam abıcım " yazdı.
Güncellemeler
1 yıl
Sonra kıza birkaç iyilik daha yaptım, ama yapmak istediğim bir iyilikten dolayı kızın arkadaşlarıyla birlikte 6 ay uzaklaştırma cezası almanın eşiğinden döndük. Haliyle aramız biraz açıldı. Geçenlerde ise okulun genel WhatsApp grubundan kendisine yürüdüğümü iddia eden bir kıza " Öyle bir şey olamaz, ben hiçbirinize yan gözle bakmıyorum. Çünkü okuldan hoşlandığım bir kız var " dedim. Kim olduğunu sordular, ama açıklık vermedim.
Sizce böyle bir şey yapsam, hoşlandığım kız bunu kendisi için yaptığımı anlar mı?
Cevapla