Bu kız niye benden kaçıyor sizce bi yardımcı olur musunuz?

Bi kız vardı sanaldan konuşuyorduk karşılıklı rıza ile çok da normal şeyler konuşmuyorduk anladiniz işte... neyse bu kız beni heryerden engelledi aq en son daha yapmıyorum bu tür şeyleri falan bende arkadaş kalalım dedim 2 3 gün konuştuk tan sonra tekrar engelledi denk geldik tekrar engelledi... şaka gibi aq geçen bizim üni nin seminerinde gördüm kendisi benimle aynı şehirde değildi ve yks sürecindeydi bizim üni ye tercih yapmış neyse konuştum bununla yok tanışmıyoruz başkasına benzetmissindir falan dedi ama imali konuşuyordu yani gülüyordu gözlerini kısıp imali imali konuşuyordu anladım o olduğunu ama belli etmiyordu tanımıyormuş gibi davranıyordu en son itiraf etti konuşmak istemediğini söyledi bana neden diyorum öyle istiyorum diyor arkdaşça konuşmak istiyorum kaçıyor niye böyle yapıyor bu mk

Bu kız niye benden kaçıyor sizce bi yardımcı olur musunuz?
Cevapla