Sohbeti sıkıcı biriyle mi ömür geçmez, çok konuşan biriyle mi?


Sohbeti sıkıcı biriyle geçmez, benimde sohbetim öyle aman aman iyi olmasa da bir gideri var mesela ama karşımdaki insanın iyi sohbeti olması lazım
Bence sohbeti sıkıcı olan biriyle ömür geçmez. Çünkü muhabbetin tükendiği yerde aşk da gücünü yitirir gibi geliyor bana. 🤷♀️ Çok konuşan birini ise susturmayı öğrenirsin, veya bir süre sonra alışıp o anlatırken hayal kurmaya başlarsın! Ama sıkıcı bir sohbet? Off tam bir felaket. Bu arada, sen hangi tarafı seçiyorsun? 🧐💕
Cevap
4Cevap
sıkıcı biriyle ya ay aman gudubet gibi napicaz oyle
Sessiz sessiz oturursunuz işte ne güzel
boynuna atlayip yere dusurmeye calisamam bile onu, hic hoslanmadim bu isten
Yav bunlar nasıl istekler yav 🤣 düşürmeye çalışırsın bunda bir şey yok.
ee ruhsuz olur olmaz oyle
ne guzel iste sen de hep bahane buluyosun he ahshahshsh
Az konuşan kadın > all
Ben konu açarım onun sohbeti sıkıcı olsun çok konuşanlara karşı alerjim var 🤣🤣🤣
yuru git be ahshahshha
Ahhahahah suuuuus az ve öz konuşmak iyidir
yenge sana cok sabir, bu bi anormal
Beni net şekilde tanısan "yenge aşırı şanslısın" derdin ama maalesef elimizde bu kalmış 🤣🤣
onu da diyim gonlun kalmasin ahshahshs
Zorla dedirtiyoruz istemez 🤣
bi de tripliymis yenge, boyle ozelliklerini yeni goruyoruz iste
Hiç sevmem trip işini, ayrıca bana kurban olsun yengen benden iyisini 💩 bulur (ego değil sus wmmdmd)
emoji bile atiyo ne terbiyesiz biri ahhahahshsh
Püüü ahlaksız ben 🤣
pu pu puuh
Ben 6 sene konuşmadım awk bırakın da konuşayım derim heralde 😅😅😅
Çok konusanla gecer konusmayanla gecmez tercihen avukatlar ağızlari iyi laf yapiyo 😂
Bence cok ve boş konusan tiple hayatini gecirilmez
Çok konuşan. Bayıyor insanı
Çok konuşan kişiyle. Başımı ağrıtır 💅🏻
İkisi de insanı yıpratır desek yeridir.
Çok konuşan biriyle geçmez 😂
İkisiyle de ömür geçmez, o ne öyle be.
ikisiyle de geçmez hiç olmasın daha iyi
Sohbeti sıkıcı biriyle ömür geçmez
ikisiylede geçmez
Sıkıcı biri
Ikiside kötü ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?