Sohbeti sıkıcı bir erkek veya kadın ile konuşur muydunuz?

Sohbeti sıkıcı bir erkek veya kadın ile konuşur muydunuz arkadaşlar?
Dün konuştuğum kişi arkadaşlarıyla buluştu. Bana geç yazdı. Ben de uyuya kaldım sabah gördüm mesajlarını. Günaydın mesajına karşılık verdim, uyumuşum yazdım.
Verdiği cevap aynen şöyle; 😊iyi ettin. 🤦🏻‍♀️
Her mesajı benden bekliyor. Gelmeyince de aynen böyle dümdüz konuşuyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Konu aşkım canım cicim gibi yalaka konusmasını istemem değil zaten arkadaşlar. Dümdüz konusmak yerine bir şeyler sormasını istemem odun gibi davranmasını da istememem yani.
Sohbeti sıkıcı bir erkek veya kadın ile konuşur muydunuz?
Cevapla