Bugün bana sadece yarım saat zaman ayirdi kızarsam abartır miyim?

Daha birkaç gün önce kızdım ona baya kızdım hallettik çabalıyor çabasını görüyorum ama bugün sabah konuştuk mesajlaatik biraz sonra akşama kadar konusamadik akşam 10 a kadar 11 e kadar hâlâ daha yazıyorum sallamıyor 3 4 5 dk da bir cevap veriyor kendisine de zaman vermesi iyi oldu ama koskoca gün içinde çok çok az konuşmak zoruma gitti hemde pazar günü
Bugün bana sadece yarım saat zaman ayirdi kızarsam abartır miyim?
Cevapla