Daha birkaç gün önce kızdım ona baya kızdım hallettik çabalıyor çabasını görüyorum ama bugün sabah konuştuk mesajlaatik biraz sonra akşama kadar konusamadik akşam 10 a kadar 11 e kadar hâlâ daha yazıyorum sallamıyor 3 4 5 dk da bir cevap veriyor kendisine de zaman vermesi iyi oldu ama koskoca gün içinde çok çok az konuşmak zoruma gitti hemde pazar günü
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)1 yılBu kadar çaba sarf eden biri olarak böyle bir duruma üzülmen çok normal. Özellikle bir ilişkinin başlarında ya da sorunların üstüne çaba gösterdiğinizi hissettiğinizde karşı tarafın ilgisini ve devamlılığını beklemek doğal. Ama gün boyunca böyle bir soğukluk ya da ilgisizlikle karşılaşınca insan ister istemez kendini değersiz hissediyor.
Bu durumda iki şey önemli:
1️⃣ Onun sana verdiği değeri görmek
2️⃣ Kendi duygularını ve sınırlarını anlamakBelli ki bir şeyler düzelsin diye çok emek vermişsin ve çabasını da görüyorsun. Ama böyle ilgisiz davranınca kendini geri plana itilmiş gibi hissediyorsun. Özellikle pazar günü gibi bir günde daha fazla ilgi beklemek aslında gayet makul bir istek. Bir insan sevdiği kişiyle zaman geçirmek ister, bu gayet doğal.
Ama şunu sor kendine:
Bu kadar az konuşması beni neden bu kadar etkiliyor?
Bu, güven sorunuyla mı ilgili yoksa ilgisiz olduğunu düşündüğüm için mi?
O bana değer veriyor mu? Çabaları bana bunu hissettiriyor mu?
Bir de karşı tarafa açık olman önemli:
“Gün içinde çok az konuştuk, bu beni biraz üzdü” gibi bir cümleyle hislerini dile getir. Ama bunu suçlayıcı değil, duygularını paylaşan bir şekilde yaparsan, aranızdaki iletişim daha sağlam olur.Sonuçta bir ilişkide denge çok önemli. Eğer bir gün senin için çok sessiz geçmişse ve bu seni üzmüşse, bunu belirtmekten çekinme. Karşı taraf bunu anlamalı ve sana göre hareket etmeli.
Ama şunu da unutma: Herkesin iletişim tarzı farklıdır. Onun sessizliği belki kendine vakit ayırmak istemesinden kaynaklıdır, bu da olabilir. Ama sen de görülmek ve hissedilmek istiyorsun.Bu durumda en sağlıklı olan şey, konuşmak ve hislerini açıkça paylaşmak.
Bir de bak bakalım, çaba hâlâ devam ediyor mu?00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Aa kıyamam sana ya! Ama biliyor musun, aslında bu biraz denge meselesi. Evet, onun da kendine zaman ayırması normal, çünkü herkesin nefes almaya ihtiyacı var. Ama bir yandan da gönlüne söz geçirmek zor, seni de anlıyorum. Pazar günü ya, insan biraz daha ilgi bekliyor hani! 🫠
Konuyu sakince konuşmayı dene, suçlayıcı olmadan hislerini paylaş. Belki de sadece kafası dağınıktır ya da kendi dünyasına çekilmiştir. Böyle şeyler olur ama mantığını dinle, gereksiz yerden kriz çıkarmaya da gerek yok. 😇 Peki sence fazla mı alınganlık yapıyoruz burada? 🤔00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
1Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz olmaz senin çabanla olacak şahıs değil at gitsin başka bul kendine
Bununla zaman kaybı ve seni yorar12 Yorumla
Soran1 yılYani normal bir kadın bence bu duruma kızar yani tamam kendisine zaman ayırsin da akşama saat 10 olmuş evde durmadı ara ara insan yazar
Soran1 yılBöyle sinirden ağlayasım var gerçekten
1 yılSevgisi bitince geç bakmaya başlıyorlar sende geç bak
112 Yorumla
Soran1 yılBilmem daha yeniyiz bence cepte görüyorlar
- 1 yıl
Cepte görme sırası bizde sende geç bak he mesajlara
Soran1 yılCanım daha yeni çıkmaya başladık ya 😞 çok mu ilgi veriyorum ben anlamadım nerde hataliyim
- 1 yıl
O zaman ilgiyi azalt
Soran1 yılNasil azalticam mesela
Soran1 yılDaha doğrusu ne yapmam lazım
- 1 yıl
Mesela günaydın mesajını bırak ilk o yazsın ve mesajlara geç bak
Soran1 yılOnu o yapıyor da şimdi ben bir kadın olarak abartıyor muyum bilmiyorum bugün pazar mesela sabah 11 de konuştuk biraz sonra akşama kadar hiç konusamadik saat 10 buçukta yazdı onda da böyle ikidebir sohbetten çıktı 5 10 dk geç yazdı ya insan yarım saat zaman ayirir sonra ne bik yerse yer de ayırır şu zamanı ya
Soran1 yılBazen varya sinirden ağlayasım geliyor
Soran1 yılNiye zor geliyor bunlara ya
- 1 yıl
Çok haklısın mesaj aralıkları çok fazla seven her türlü ilgi verir
Soran1 yılÇok yorucu ya😞😞😞
Gizli Üye(25-29)1 yılKalbini kırmak istemem ama seven erkek böyle davranmaz, sen kaç belki kovalar uzaklaşman gerekiyor ondan çaba dediğin şey bu değil üzgünüm
063 Yorumla
Soran1 yılCok zorluyor beni hep peşinde ilgi mi dilenicem ya 😞😞
Cevap sahibi1 yılZaten o yüzden kaybediyorsun bebeğim uzak durman gerekiyor
Soran1 yılBugün pazardi dedim kendine zaman ayırsın falan da akşama kadar hiç konusamadik zaten geldi yine uzandığı yerden zaman ayırmadi bana geç yazıp durdu
Soran1 yılUzak durursam hepten kaybetmem mi
Cevap sahibi1 yılHayır kaybetmezsin bende yaşadım bu durumu emin ol bütün kadınlar yaşamıştır gerçi sende bunu yaşayarak öğreneceksin, seni hep cepte görür ve her zaman ulaşılması zor olanın peşinden gider. Sende ulaşılması zor biri ol ondan daha önemli işlerin olsun o zaman emin ol çok kıymeli olacaksın bu şuanki hayatında olan kişi için değil bütün erkekler için geçerli sen sevgi ilgi dilenirsen sana minnacık minnacık seni elinden kopmle kaçırmamak için yapacak bi bakmışsın onun gölgesinde gel dediğinde giden biri olmuşsun lütfen sabırlı ol belliki çok hoşlanıyorsun duygularını bastır önceliğin kendin olsun sonra zaten istemediğin kadar ilgi ve sevgiye maruz kalacaksın ama sabırlı gururlu ol kendine meşgale yarat ama yazma arama sorma he sen kaçmana rağmen yinede aramıyor yazmıyorsa numarasını sil ve önüne bak lütfen kendin için bunu yap
Soran1 yılBütün kadınlar yaşıyor mu bende genelde böyle iletişim çok olur erkek sürekli yazar zannediyordum çevrem de böyle olanlar var yazmıyor adam mesela uğraşıyor kız ne bileyim bende genelde sık sık konuşulur falan sanıyordum
Soran1 yılO kadar haklı yazmışsın ki bende bunu sonuna kadar savunuyorum gerçekten ya insanın zoruna gidiyor hadi bugün akşama kadar yazmadın konuşmadık insan yattığı yerden 10 15 dk konuşur yaa sinirden kendi kendimi yiyorum ya
Soran1 yılYani kendi hayatıma odaklanırsam öyle yapmak için değil de gerçekten oyle yaparsam kendi hayatıma odaklanirsam göstermelik değil o zaman peşimden koşar mi diyorsun
Soran1 yılSürekli bekleyen ben olmaktan yoruldum şimdi pes etmeyeyim diyorum mesela biraz daha sabredeyim hemen pes etmek olmaz diyorum ama yok yani olmuyor kızdığımda kendine geliyor bu sefer de adamı ilgjsizlikten kaybetmeyelim
Cevap sahibi1 yılTabikide çünkü artık senin hayatının merkezinde o değil de kendin olacaksın ve o bunu gurur yapacak bi bakmışsın yeniden hayatının merkezine oturmaya çalışacak ama asla izin verme ve dediğin gibi öyleymiş gibi değilde gerçekten de kendine önceliği vermen lazım
Cevap sahibi1 yılİşte dediğimde bu canım bakıyo sen kızıyosun karşında muhatap istiyorsun o an tamam burdayım diyor seni kaçırmamak için az minnacık ilgi veriyor sonra hoop yine aynı oluyor o yüzden gerekirse günlerce konuşmayın zaten o seni yani cebindeki kadını kaybedince aa nerde bu diyip seni arayacak sende hemem düşme ama yine aynı şekilde kendine öncelik ver
Cevap sahibi1 yılBide burçlarınız neydi
Soran1 yılBen ikizler o balik 🥺🥺🥺
Soran1 yılAma o kaçıyor ben kovaliyorum
Soran1 yıl😞😞😞😞
Soran1 yılSiz bunu deneyimlediniz mi hani erkekler genelde böyle mi ki birde sizin burcunuz nedir
Cevap sahibi1 yılAyy balık erkeği çok zor egoist ilgi manyağı diktatör ama ikizler kadınıda dik başlı olur seni nasıl düşürdü ağına 🥺 balık erkeği basittirde sen ne yap biliyomusun onunla her konuştuğunuzda ona bebek ilgisi ver o kadar ilgilenki onunla sonra canını sıkan bi durum olunca pat diye bütün ilgini çek aç köpek gibi ilgi aşığıdır onlar ama eğerki sevdiği hoşlandığı ilgi duyduğu bi kadınsan asla kendini senden geri çekmez her fırsatta ilgi gösterir aynı zamanda bakımlı alımlı kadınlardan hoşlanırlar özgüvenli kadınlar dikkani çeker güzel kokmalısın iyi giyinmelisin ve bakımlı olmalısın yan yana gelince bebek gibi ilgilen dediğim gibi ama seni her an kaybetme korkusunuda yaşat ona kıskandırılmaktan hoşlanmazlar nazik ve kibar olmalısın
Cevap sahibi1 yılOnun yanında dedikodu yapma insanlar hakkında konuşma ya da küfür etme çok dişil olman lazım kırılgan utangaç ama bi o kadar dişi anlatabildim mi bilmiyorum benim eski sevgilim balıktı bende bunları yaşadım oda bana yaşattı bu ilgisizliği falan 3 senedir hala peşimde koşuyor artık ben istemiyorum ama zamanında çok acı çektim onun yüzünden çok ağladım
Soran1 yılBen böyle duygusal erkeklerden çok hoşlanıyorum yaa kendimde duygusalim ikizler gibi değilim özellikleri tutuyor ama böyle askta duygusallıkta mantıkta ararım duygusal erkek severim yani sahiplenen besleyici şefkatli erkekler çok ilgimi smcekiyor
Soran1 yılEvet basit oluyorlar ama bende işte sevince ip üzerinde yürüyorum karşımdakinin rahatlığı benim için çok önemli oluyor
Soran1 yılSenin burcun nedir
Soran1 yılÇok güzel anlattınız mesela en son bana zaman ayırmıyor diye 2gun kendimi geri çektim peşimden koştu deliye döndü bu iyi bir şey mi? Yani biraz da olsa bana bağlanmış diyebilir miyiz birde yan yanayken nasıl ilgi verebilirim ona
Soran1 yılYan yanayken şu an pek temas etmiyoruz ben bekliyorum biraz daha zamanı geçince yaparız diye elimi tutuyor da başka şeyler olmuyor
Soran1 yılYanimdayken nasıl ilgili kalabilirim mesela birde şey farkettim ben ozguvenli olunca o daha da düşüyor sanki modu falan dusuyo gibime geldi hani bu kıza ne oldu da böyle oldu diyecek gibi geliyor
Cevap sahibi1 yılYanaklarını sev saçlarını sev telefona hiç bakma onunla konuşurken gözlerine bakarak ve gülümseyerek konuş iltifat et, tabii çok bıktırmadan kendini hep bi adım geride tutman lazım
Soran1 yılSana ilgisizlik yaşattı yani madem bunca ilgiyi alakayı vericem bak sana bile ilgisizlik yapmissaben boşa kürek çekicem o zaman
Soran1 yılYa birde bakimlıyım temiz kokuyorum ama giyim kusamim öyle çeşit çeşit giymiyorum bu sefer giycemama
Cevap sahibi1 yılKız yükseleni farklıdır e bide karakter diye bişeyde var tıpa tıp aynısı olmazki sen ilişkinin dinamiğine göre yol izlemelisin
Soran1 yılBen balik erkekleri genelde tuttuğunu koparan kızlardan hoşlanır sanırdım ya ben onun yanında utangaç kedi gibiyim zor bela konuşuyorum ozguvenim düşüyor duvar gibi oluyorum isveli cilveli olamıyorum ama bu sefer yan yana oturup gözlerine bakarak konusucam elini öperim iyi ki yanımdasın iyi ki varsın derim iltifatlar ederim yemek yerken agzina veririm yediririm
Soran1 yılYükseleni başak 🤐🤐
Cevap sahibi1 yılElinden ne geliyorsa çok açık giyinme ama temizliğe çok önem verirler
Soran1 yılAma duygusal mesela ona çok kızınca zoruna gidiyor asla kızikmasını istemiyor ne yaparsa yapsın ona yumuşak davranacaksin ama bazen eli maşalı olmakta lazım ona karşı yoksa anlamıyor çocuk gibi bi tarafı var
Soran1 yılEvet temizim o konuda sıkıntı yok peki baskaneler yapmam lazım
Soran1 yılBirde gözü biraz dışarıda ya
Soran1 yılHe hani şey demiştin yaa kendinle ilgilen işte ona yüz verme falan diye erkekler için e bunu balik erkeğine yapmam mı lazım yapmamam mi lazım
Cevap sahibi1 yılDuygusal değil manipüle etmekte üstlerine yok canım net tavırların olmalı
Soran1 yılPeki iyi eş iyi koca olurlar mı yukseleni başaktaysa bi de
Soran1 yılAnladım şimdi yan yanayken dediğini yapicam peki uzaklaşınca mesela mesajlarda aramalar da ne yapmam lazım benim mesajlaşırken sürekli güzel şeyler yazıyorum ona ama bunu yüzüne ya da sesli konuşurken diyemiyorum sadece mesajlarda ilgi yetersiz mi kalır
Cevap sahibi1 yılAslında balık erkeği sevdiği kadına sadıktır yeterki sevsin aşık olsun, evet bütün erkekler kendine ait uğraşları olan kadınları severler kendine hobiler edin kitaplar oku sokak hayvanlarını besle ama bunları içten gelerek yap yapmak için yapma bunları sorumluluk haline getir kendini ufkunu genişler araştır yaşamımızı araştır geçmişi araştır ulusal tarihe merak sal ve bilgili ol sende bi çok yön görsün ama dediğim gibi bunları kendine kural edin ve yap ve ne olursa olsun iyi bi insan ol. Kendine ait bi duruşun olsun ve devirin kızları gibi ergence takılma olgun ol ve her zaman gizemli ol bak hayatın boyunca işine yarayacak şeyler bunlar
Soran1 yılEvet çok haklısınız gerçekten diğer türlü kafam sürekli ona gidiyor çok bağlanıyorum ona sabahtan aksama kadar evdeyim ve çok bağlanıyorum hep telefon elimde ha yazdı ha yaza ak kendimle bile doğru düzgün ilgilenmiyorum onun yüzünden ailemden azar işitiyorum o yazmasdikca daha da takıntı ediyorum kendime
Soran1 yılBunu aşmaml lazım çünkü gerçekten zaman ayırmıyordu doğru düzgün sürekli işi oluyor evet ama bana da zaman ayırmasıni isterdim tabiki de
Soran1 yılşu an ayne dediğiniz gibi yapivam kendi hayatıma yonelicem tamamen yapmış gibi yapmiycam gerçekten yapivam bunu
Soran1 yılAma yazdığım da da aradığım da da tatlılık yapmaya devam ederim ki demesin trip atıyor falan diye ve ben kendimi geri çektiğimde anlar mi bunu
Cevap sahibi1 yılAslında mesajlarda değilde yüz yüze söylemen lazım güzel sözleri
Soran1 yılYa bana biraz iltifat öğretir misin ne diyebilirim mesela gözlerin çok güzel gibimi
Cevap sahibi1 yılYine dediğin gibi tatlılık yapmaya devam edebilirsin ama dozunda kendini ufak ufak geri çekmen gerekiyor çok kötü bağlanmışsın bu senin için çok kötü çok acı çekersin o yüzden hemen kendini toparla kendinin farkına var çıkabiliyosan sosyalleş hemen olduğundan dahada güzelleşmeye bak önceliğin kendin ve ailen olsun bu arada ailenle ne yaşarsan yaşa asla ama asla karşı tarafa bundan bahsetme eviniz aileniz çok mutlu ve birbirlerine bağlı bi aile portresi çiz. Bi çok kadın bu hatayı yapar ailevi sıkıntılarını sevgililerini anlatır daha fazla ilgi almak için ama bu erkek için hep itici olur
Cevap sahibi1 yılCeeyzeynep ekle beni konuşuruz ordan sana destek olmak isterim
Soran1 yılAy sen mükemmel bir kadınsın yaa
Soran1 yılÇok güzel akıl aldım senden gerçekten
Soran1 yılBurdan yazsam KS den mesajlar bölümünden olur mu
Cevap sahibi1 yılAyy hahahah kız ne bileyim iltifat bilemedim şimdi neyini beğeniyosan söyle işte ama çok kıçını kaldırma
Cevap sahibi1 yılOlur burdan da wep üzerinden girdim sürekli burada değilim bebişim
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim 😌
Cevap sahibi1 yılBu benim ismimi yazdığım yanıtı silermisin bulamadım nasıl sileceğimi
Soran1 yılBende silemedim ne yazık ki ya
Soran1 yılSilinmiyor galiba
Soran1 yılBurdan yazsam mesajlar kısmında gözükür mu sana
Cevap sahibi1 yılEvet silinmiyormuş baktım bende
Cevap sahibi1 yılMesajlardan yazabilirsin bitek ben görürüm kullanıcı ismimi hatırlamıyormusun
Soran1 yılEvet istek attım az once
Cevap sahibi1 yılTamamdır kabul ettim
Cevap sahibi1 yılBen yazamıyorum senin yazman lazım galiba exper falan bişeyler diyor
Soran1 yılYazdım ben sana
1 yılKizma kizma oluyo cidden
032 Yorumla
Soran1 yılNasil anlamadım
- 1 yıl
Zamani olmuyo bazi insa larin isi gucu oluyo bazende kendine vakit ayirmasi gerekiyo erkeklerde bunu anlamıyorsunuz bu cok ondmli
Soran1 yılÇok biliyorsunuzyaa normalde de ayırmıyordu zaten
Soran1 yılŞu birkaç gündür ayırıyor
- 1 yıl
Senin isin yok onunda isi yok sniyosunuz çünkü
Soran1 yılKanka sabahtan aksama kadar pazar pazar ne işi olabilir ya
Soran1 yılHadi işi vardı yattığı yerden yazsaydi ya bana saat 11 olmuş yarım saat konuşsaydı
Soran1 yılNe biçim türsünüz ya
- 1 yıl
Cok darlamissin demekki
Soran1 yılIliski hakkında tek bir şey bilmiyorsun o yüzden yorum yapman gayet normal bak normalde sürekli bekleyen taraf oldum hafta sonları dahi çalışırım derdi akşam gelirdi sadece yarım saat konuşmamız olurdu biz normalde doğru düzgün hiç konusmazdik düşün hafta içleri de dahil hafta sonları da ki bazen üst üste hafta sonları hep yapardi bunu 2 3 hafta üst üste doğru düzgün konuşmadığımız zamanlar oldu ben bilmem ki benimle saatlerce konuşmuştuk
Soran1 yılEn fazla 1 saat
Soran1 yılAma genelde 30 dk kadar
Soran1 yılAnladın mi asla darlamadim ne zaman ki beni tamamen bosladi o zaman darlandım birkaç gündür güzel zaman ayırdı sevgiye doyduğumu hissettim ya resmen
- 1 yıl
Ee gun icinde ara arada ariyodur seni
Soran1 yılÇok bir şey beklemiyorum diğer kadınlar gibi olmadigim için mi bana yapmıyor bugün ara ara yazsaydı ne bileyim bir fotoğraf gönderir insan güzel bir mesajla hani sürekli yazmaz 1 saatte 2 saatte tek tük de olsa yazar
- 1 yıl
Ne kadarlik bi ilisiniz var
Soran1 yılGün içinde çok çok az mesajlasiyoruz tek tük akşamları da jste dediğim gibi mesajlaşma çok az yine en fazla 30 40 dk konuşuyoruz bu az mı yani iyi misin sen
Soran1 yıl4 aydir
- 1 yıl
Yuzyuze geliyomusunuz gorusuyo musunuz?
Soran1 yılEvet geliyoruz 2 3 hafta bir
- 1 yıl
Ne kadar yakinsiniz birbirinize muhafazakar bir iliskimi bu
Soran1 yılİşte diyorum ya hep bekledim onu ben asla bunaltmadim asla ama en son çok fazla abarttı o zaman iki gün ona yazmadım doğru düzgün
- 1 yıl
Abartti derken? Brn yan yanz iken birbinize olan uaklasiminizdan bahsediyorum cok fazla yanasir mi sana vs?
Soran1 yılYanasmak ister ben izin vermiyorum
Soran1 yılGidikkamaya çalışıyor dokunmak istiyor engelliyorum
Soran1 yılAbarttı yani hepten yazmadi
- 1 yıl
Tamam o seni nefsi emelleri icin kullaniyo o zaman gecmis olsun. Ben calisan biri olarak dusunmustum.
Soran1 yılBilmiyorum izin vermiyorum işte
Soran1 yılEllemeskne falan ama bazen eli gerçekten durmuyor
- 1 yıl
Muhafazakar biri misin sen peki?
Soran1 yılGibi gibi
- 1 yıl
Evlilikten önce olmaz diyenlerden misin?
Gizli Üye(45 üstü)1 yılHaklısın ne diyim
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bugün bana sadece yarım saat zaman ayirdi kızarsam abartır miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer