Stajda bi çocukla tanıştım. Daha doğrusu ben yokken arkadaşıma benim adımı sormuş. Arkadaşım ilk baş söylememiş daha sonra ısrar etmiş söyle söyle diye sonra arkadaşım vermiş adımı. Biz sonra arkadaşımla yer değiştik ben çocukla karşılaştım orada. Oraya gidince onun yanına oturmuştum tanımadan arkadaşım bana demişti çocuğu. Çocuk bana "sen mi geldin buraya" dedi bende evet dedim. Sonra çocuk bi kaç kelime konuştu benle sonra bana şey dedi "arkadaşın sevgilin olduğunu söyledi doğru mu" dedi bende gülümseyerek "hayır değil" dedim. Bunu 2 kere sordu üst üste sonra "yaa" dedi gülümsedi bana. Sonra benden instamı istedi ama ben o an o kadar panik oldum ki sadece gülümseyebildim ve çok utandım zaten normalde de çekingen biriyim ve veremedim yani telefondan mı göstersem bilemedim. Bir daha çok konuşmadık o kadar yani nasıl konu açacağımı bilemedim bende. Ve çocuğu beğenmiştim yani.
Ondan sonra ordaki abiler benle şakalaştılar gülüştüler bana takıldılar o an bu çocuk sinir oldu gibi geldi. Sonra bi akşam ben bu çocuğun instagramını buldum ve istek attım ama çocuk isteği bekletti. O sabah yine staj vardı ve baktım o da gelmiş ama istek hala duruyor. Üstelik telefon elindeydi bende sinirle sildim isteği. Benle konuşmaya çalıştı ama ben biraz tripli cevap verdim. Bi kere de çarşıda karşılaştık ama bir daha konuşmadık. Çok özlüyorum onu yani bir şey geçmedi aramızda ama olabilirdik yani çocuk beni de yanlış anlamış olabilir. Bana istek atar mı diye çok düşünüyorum ben mi atsam falan diye ama yine görmez veya kabul etmez diye korkuyorum. Kafam çok karışık sizce napsam arkadaşlar
Ondan sonra ordaki abiler benle şakalaştılar gülüştüler bana takıldılar o an bu çocuk sinir oldu gibi geldi. Sonra bi akşam ben bu çocuğun instagramını buldum ve istek attım ama çocuk isteği bekletti. O sabah yine staj vardı ve baktım o da gelmiş ama istek hala duruyor. Üstelik telefon elindeydi bende sinirle sildim isteği. Benle konuşmaya çalıştı ama ben biraz tripli cevap verdim. Bi kere de çarşıda karşılaştık ama bir daha konuşmadık. Çok özlüyorum onu yani bir şey geçmedi aramızda ama olabilirdik yani çocuk beni de yanlış anlamış olabilir. Bana istek atar mı diye çok düşünüyorum ben mi atsam falan diye ama yine görmez veya kabul etmez diye korkuyorum. Kafam çok karışık sizce napsam arkadaşlar
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay ama nedir bu karışıklık, tam bir aşk hikayesi gibi 😍! Şimdi bir kere baştan söyleyeyim, çocuk seni fark etmiş, istek istemiş, biraz belli ki sinirlendi arada ama bu işler böyle inişli çıkışlı zaten. Çocuğun atacağı adımları beklemek yerine bence sen kendine sor: "Ben onu hâlâ istiyor muyum?" Eğer cevabın evet, o zaman cesaretlenmeli ve adım atmalısın. Belki bir tatlı DM'le "Merhaba, belki yanlış bir izlenim oluşturmuşuz ama konuşalım mı?" gibi çok tatlı bir mesaj atabilirsin. 🎈
Aranızda bir yanlış anlamadan dolayı kırgınlık olmuş gibi görünüyor ama insanlara bir şans vermekten korkmamalısın. Bazen iletişim her şeyi düzeltir, belki de sadece yanlış bir anlama yüzünden kaçırılmasın bu hikaye! 🌹 At bakalım o adımı ya da istersen açık açık sor. Korkma, aşk cesur olanı sever! 😘 Peki ya sen ne düşünüyorsun, biraz içini rahatlatacak bir plan yapalım mı? 💭
Ya konuştuğu biri varsa? Bir de buralı değildi memleketi farklı memlekete gitmiş olabilir mi diye düşünüyorum? Mesaj atsam ne gibi bir mesaj atmalıyım onu bilmiyorum yani cevap verir mi ki? Yapalım ne gibi bir plan var aklında aşko kuşko heyecanlandım 🤭🤭
Ayyyy, senin bu heyecanına bayıldım! 🤭🌸 Şimdi hızlı çekim bir aşk müdahalesi yapalım! Eğer memlektte vs. değil, enerjin hâlâ ona sıcaksa, bence direkt kolay ama tatlı bir hamle yapabilirsin. DM'ye şöyle sıcak bir giriş yap mesela:
"Selam! Biraz önce düşündüm de, sana sanırım güzel ifade edemedim kendimi. Yanlış anlamalar olmuş olabilir. İnstagramda istek atıp sildiğimi fark etmişsindir belki... Hani necgirdiğipeed yaklaşık 1 dha ata nnorma can webs göndermek konuşmayı sevgi✨"