Erkekler neden bizim para harcamamizdan rahatsız oluyor?

Tüm dinlerde ve kanunen bile erkek kadına bakmak zorunda. Kadının parası varsa bile. Kadının parası varsa o parayı kocasına vermek zorunda değil ha kendi isterse yardımcı olabilir. Nezaketen ben paramı vermezdim ama yardımcı olurdum.

Ablamın eşi sürekli ablamin para harcamasından rahatsız oluyor ben sana bakmak zorunda değilim diyor. Oysaki bakmak zorunda ablam da kocasından para alıp sokağa atmıyor ihtiyaçlarını alıyor. Aylık 2-3 binlik alışverişi oluyor hep. 1000 lirası gratiste kalan 2000 bin lira da genelde kıyafete gidiyor. Öyle aman aman bir harcaması yok sürekli laf atıyor ama o beyinsiz şunu bilmiyor ki o harcadığı para sürekli dönüp dolaşıp yine onun lehine işliyor. O parayla benim ablam kendine bakıyor ablam çok bakımlıdır. Hep güzel kokuyor , saçı başı temiz , cildi yumuşacık. Erkekler hep bakımlı kadın ister ama tek kuruş vermek istemezler cimriler. Neden böyleler?

Erkekler neden bizim para harcamamizdan rahatsız oluyor?
Cevapla