Yeni ayrıldık ama hiç umursamıyor bile umrunda bile değilim çok mutlu ve eğleniyor normal mi bu ağlıyorum gece gece ya?

Güncellemeler
1 yıl
. s
Güncellemeler
1 yıl
belki azıcık da olsa üzülür 777
Yeni ayrıldık ama hiç umursamıyor bile umrunda bile değilim çok mutlu ve eğleniyor normal mi bu ağlıyorum gece gece ya?
Cevapla